יום שישי, 31 באוגוסט 2012

שלום, אני חזרתי…

ואני אשמח שתלוו אותי הלאה…

כמעט חודש לא הייתי פה. חופש, המון חופש והמון ילדים מסביב! יחד עם סידור הבית והעובדה שלא היה לי מחשב לשבועיים (הוא פשוט מת!), כל אלו העלימו אותי מהאיזור לכמה שבועות. אלה שעוקבים אחרי בבלוג של בלינג בלינג בוודאי ראו את הגיחה הקצרה שלי שם עם פוסט קצר, טעים וכייפי לפנקייקס, ואלו שלא עוקבים (יש כאלה?!) מוזמנים בשמחה.

IMG_0074

ואם כבר בפירגונים אז אני ממש חייבת לשתף עם סשן קטן של צילומים שעשיתי עבור עופרה מפטיט סטודיו שלכבוד החג יצאה עם כמה מוצרים משלימים למטבחים ולבסטת השוק המהממת.

המוצר הראשון הוא ערכה מקסימה הכוללת סל קניות לילדים עם מבחר מטעמים למשחק עם או בלי מטבח.

08-20123-001

והמוצר השני הוא ארגז צבעוני במבחר צבעים נהדרים.

08-20124-001

את המוצרים האלו ניתן להשיג אצל עופרה בסטודיו או בירידים השונים לקראת ראש השנה.

ומה התחדש אצלי? כמעט הכל למעשה! לפני שבוע הכנסתי למסגרות החינוך את שלושת ילדיי. כל אחד מתחיל התחלה חדשה לחלוטין בכיתה חדשה, עם חברים חדשים, מורה וגננת חדשות. אפילו רותם הקטן שלי נכנס השנה לגן, משאיר את אמא בבית לבד, מתרגשת מהשקט והשלווה וההזדמנות להתחיל לעבוד בצורה ראויה (אני אומרת לכן, זה פשוט עולם אחר לעבוד בלי פעוט בן כמעט שלוש באיזור).

IMG_0604

גם ליריי ותובל התחילו את השנה בבית ספר חדש, ליריי עולה לכתה א’ ותובל מתחיל כיתת גן חובה בבית הספר (אצלנו זה נקרא חטיבה צעירה – לא מתה על הרעיון של להכניס ילד בן חמש לבית הספר אבל אף אחד לא מתייעץ איתי בנושא לצערי).

לכבוד עלייתו לכתה א’, ליריי קיבל במתנה את שולחן הלימודים שהיה של אימי והוא בן כמעט חמישים! אני בכלל הכרתי אותו כשולחן העבודה של סבא, כי תמיד ראיתי אותו יושב עליו, ודי הופתעתי לגלות שהוא היה בכלל שולחנה של אימי – הכל נשאר במשפחה. לשמחתי הוא במצב מצויין (שמור היטב לגילו) והייתי צריכה רק לחזק קצת וכמובן לשייף ולצבוע. בחירת הצבעים היא של ליריי ותאמינו לי שאני מאד מרוצה!

1תמונה  

תמונה (1)

בין לבין העיסוקים השונים (עכשיו כשהם חזרו למסגרות הם אלו שמכתיבים לי את סדר היום בין החוגים, החברים, שיעורי הבית ושלל העיסוקים) גיליתי ממש לאחרונה דרך הפינטרסט את חרוזי המה (Hama Beads), ולהפתעתי מצאתי קופסה ענקית שלהם באיקאה – אנחנו התמכרנו (בעיקר אני, מודה!)

תמונה (2)

מאז התמונה הזו נוספו למשפחת האנגרי בירדס שלנו גם אדום חלל, צהוב כעוס, וכחול חלל ריבועי (או משהו כזה), עיסוק מגניב ממש לשעות אחר הצהריים או סופ”ש ללא תוכניות.

ובינתיים, שבת שלום ושקטה

אילאיל  

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

קיץ…

לא סתם קיץ אלא חופש גדול! לא סתם חופש גדול אלא חודש שלם בבית עם כל השלושה! לא סתם כל השלושה אלא אחרי מעבר דירה (כלומר, מחורפנים קלות)! לא סתם קלות אלא קשות!

אבל די להתבכיין! החודש האחרון היה כ”כ אינטנסיבי לקראת המעבר, עם המיון והגארז’ סייל ולאחר מכן עם המעבר עצמו וסידור הבית שלא מצאתי רגע זמן לעלות פוסטים אחרים. אבל חוץ מהמעבר זה היה חודש של חופש, עם המון פעילויות קיץ נהדרות ומשמחות, והכי חשוב פוטוגניות להפליא.

קודם כל והכי חשוב חוב קטן, תובל חגג יום הולדת חמש באמצע יולי. זו לא היתה ההפקה המטורפת שעשיתי לליריי לפני חודש (עבר רק חודש? נראה כאילו זה היה לפני שנה!) כי הילדון ביקש במפורש לחגוג עם חבר ולהזמין מפעילה שהם אוהבים, אבל כן הקדשתי לו סט תמונות והנה דוגמא קטנה ממנו.

IMG_8193   

אז מה זה קיץ בעצם?

ים

בריכה

אמנם אנחנו לא מרבים ללכת לבריכה (תעשו חישוב כמה עולה בילוי בבריכה לחמישה אנשים תבינו למה) אבל ליריי היה בקיטנת שחייה בתחילת החופש ונהנה מאד!

ארטיקים

לפני כמה שבועות הזמנתי תבנית מגניבה במיוחד להכנת קרטיבים, למעשה היא כמו כל תבנית ארטיקים רגילה אבל הצורה של הארטיק יוצאת כ”כ יפה שלא עמדתי בפיתוי.

ואיך אפשר לסיים פוסט בלי לספר עוד קצת על סידור הבית החדש שלנו? אבל גם זה מתאים לקיץ, כי בהשראה מלאה מצבעי הקיץ הנעימים צבעתי בסופ”ש האחרון את כיסאות פינת האוכל (שאולי נראו ירוקים נחמדים בתמונות אבל במציאות היו מגעילים ממש).

  (אגרטל הציפורים הוא כד חלב שמצאתי בשוק הפישפים)

בכלל, בסופ”ש האחרון ביליתי לא מעט בשווקי פישפשים בחיפוש מציאות לבית. לבסוף מצאנו כורסא נהדרת ובמצב כ”כ טוב שלא נמהר לרפד אותה מחדש, וזוג הדומים עם רגליים כ”כ יפות שבמהרה יעברו הסבה לשולחנות קטנים לסלון (כי כזכור אני ממש חייבת להעיף את שולחן העץ המכוער שיש לי כרגע).

  (סלון בהתהוות)

כן, אני אוהבת את האנרגיות שמביא איתו הקיץ :)

להתראות, אילאיל