יום ראשון, 10 באוגוסט 2008

על ראש הברוש שבחצר שמחה והמולה.......

שם כל הציפורים בעיר הקימו מקהלה.....
זוכרים את השיר המתוק הזה? שיווו איך שאהבתי את התוכנית הזו "מקהלה עליזה" כל שבת בבוקר - נוסטלגיה.......
תמיד אהבתי ציפורים. איך אפשר שלא? קלות, חננייות, עפות לשמיים, למרחקים......
פעם אפילו חלמתי שאני עפה, באמת! אני ממש זוכרת את ההרגשה הנפלאה הזו :-)

אני גם אוהבת לשלב ביצירה שלי ציפורים, ובמהלך השנתיים האחרונות רכשתי לי לא מעט חותמות נפלאות של ציפורים שונות, בכל מני סגנונות מקסימים.
מה הפלא, לכן, שמיד הצטרפתי להחלפת הציפורים בקומונה "פרידה ונומה"?
כבר שהתארגנה ההחלפה ידעתי שאני רוצה להכין סט כרטיסי ברכה ששישמשו את הפרטנרית שלי לצרכיה. לכן כ"כ שמחתי שהוגרלה לי פרטנרית חמודה שאמנם אישית, אני לא כ"כ מכירה, אבל לפי העדפותיה נראה שהיא תהנה ותאהב כל דבר שיוכן באהבה.
ניגשתי למלאכה......
לבסיס הכרטיסים השתמשתי בסט כרטיסים ומעטפות קנוי, בגוון שמנת בהיר. כל כרטיס נצבע באקריל טורקיז בהיר תוך שימוש בגלגלת ספוג, למראה לא אחיד ואוורירי.
על הכרטיסים הדבקתי קרעי עיתונים סיניים (לשמחתי הבעל חזר מטיול עבודה בסין לפני כמה שבועות והביא איתו סטוק עיתונים נהדר לבקשתי).
את העיתונים והכרטיסים מיסגרתי בדיו דיסטרס חום למראה מיושן וקסום, ואת כולם החתמתי בחותמות מהסט הנפלא של ציפורים וקינים של Cvallini שאני מאוהבת בו לחלוטין, והוספתי גם החתמות מילות איחולים.
את כל הסט קשרתי בסרט משי בהיר עליו הוספתי טאג תואם ככרטיס ממני, והחבילה יצאה הבוקר לדרכה........
דרך צלחה
:)

תגובה 1:

  1. אנונימי12.8.2008, 21:19

    WOW!!! אילאיל זה מושלם! פשוט מושלם, מקורי, יפה, רך, מיוחד והרבה יותר מזה!

    השבמחק