יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

נינזפתי....ובצדק :-)

בהחלטה ספונטנית של בוקר חורפי שטוף שמש (שלצערי כל הבקרים שלנו נראים כך מאז שהחל החורף רשמית...איפה הגשם איפה.....???) אספתי לתוך הטרנטה האדומה סבא, סבתא ותינוק (כבר בן שנה וחצי...אבל עדיין תינוק בשביל אמא), ויצאנו לטיול למשגב, לבקר את חברתי היקרה לימור הלה היא קסם שימושי ביובלים. למי שעדיין לא יודע, ללימור יש חנות נפלאה ביובלים, היכל שלם של פיתויים לכל חובבי האמנות שימושית, ובעיקר עם דגש על אמנויות ניר - מומלץ בחום!!!

בקיצור......הגענו...פרקנו סבא, סבתא ותינוק (עכשיו למעשה אתם מבינים למה הייתי צריכה סבא וסבתא במסע, מי ישמור על הילד בזמן שאמא מבזבזת כסף?!?!) שיחדנו את סבא עם ספר בישול מתנה (אפילו את זה יש לה בחנות), את סבתא סתם השארנו לשמור על הילד (זו בעצם המהות הסבתאית, לא?) ויצאנו למסע קניות מענג.
אז איפה באה הנזיפה? האמת שממש פה. לימור הזכירה לי שהבטחתי, רק לפני מס' שבועות, להפסיק להזניח את הבלוג שלי, ולהתחיל לכתוב בהתמדה שבועית (האמת שדיברנו על התמדה דו שבועית, אבל הדרך מיובלים לטבעון מספיק רחוקה בשביל שאספיק להתחרט חיחיחיחי, סורי לימור:)

אז הנה אני פה, הילדים נרדמו לשנת צהריים מבורכת (בעיקר מבורכת לאמא שלהם) ואני יושבת להשלים חוסרים.

הבטחה ראשונה למלא, פוסט על האלבומים הראשונים....

בחודשים האחרונים הכנתי המון אלבומים ראשונים לתינוקות רכים, זה התחיל כמתנה לחברה שהכנתי בהשראת האלבומים המתוקים שהעלתה חגית בפליקר שלה והמשיך לשמחתי הרבה במכירתם לחברות, מכרות ובימים אלה גם ללקוחות מזדמנים לסטודיו.

חלק מהאלבומים נמסרים מהיום להיום ואני לא מספיקה לצלם, אבל לשמחתי את רובם אני מספיקה לצלם, וחלק מהתמונות היותר מעניינות נמצאות אצלי בפליקר, למי שסקרן לראות את רוב העמודים.

הנה קצת דוגמאות לאלבומים שהכנתי בשבועיים האחרונים:

אלבום לתום:

אלבום בגודל של 15*15, חברה שלי הזמינה כמתנה לחברתה שילדה בן, לא היו לה בקשות מיוחדות לצבעים או גוונים, אבל העדפתי ללכת על גוונים רכים של תכלת, טורקיז,ירוק, כתום וצהוב חמניה.

הנה קצת פירוט של דפים באלבום הזה:


אלבום נוסף שהוכן לידידה שניזכרה ביום חמישי שלמחרת (יום שישי) היא מוזמנת לאירוע ברית, לצערי רוב התמונות שצילמתי לאלבום הזה יצאו מאד לא מוצלחות (לצלם בפוקוס בשבע וחצי בבוקר..לזה אפילו אני לא ממש מסוגלת) אבל הצלחתי להציל חלק מהן.

אלבום לעומרי (אלבום 20*20) :

וחלק מהעמודים שהצליחו להצטלם כראוי




ומכיוון שההפוסט הזה כבר התארך עד מאד....נשאיר קצת לפעם הבאה (שתגיע ממש בקרוב..מבטיחה!)

תגובה 1:

  1. אנונימי3.12.2008, 18:04

    כמה כייף לקרוא אותך שוב :)

    השבמחק