יום שבת, 31 בינואר 2009

חדר העבודה מעלה עשן.......

בחיי, שזה מה שאני מרגישה בימים האחרונים, כאילו פרץ של אנרגיות התפוצץ בי. כל יום, כל היום אני עובדת ועובדת ועובדת. ושתבינו...... כולםםםםםם בבית, גם הבעל וגם הוואנדליסטים הקטנים.
אז איך עובדים כך? פשוט מאד, דרדס אחד שובר, הורס ומשחית את כל מה שבגובה 90 ס"מ בערך, דרדס שני על שמיכה פרוסה על הרצפה וסביבו, מדבקות, קרעי נירות (רק שלא יגלה היכן החבאתי את הנירות החדשים של סספרס פליזזזזזזז), דבק וכולו שקוע ביצירה. והאבא? מסכן, הוא סופג את הקיטורים שלי מכל עבר :) מה שנקרא...סופ"ש יצירתי!

הכל התחיל בפרוייקט חדש והחלפה חדשה בקומונה פרידה ונומה, אולי זה בגלל שאני מנהלת את ההחלפה הנוכחית (ינשופים) ואולי סתם בגלל שתקף אותי אותו פרץ אנרגיה לא מוסבר, אבל מיד שהגרלתי לי את הפרטנרית התיישבתי לעבוד. עדיין לא סיימתי את ההחלפה.... אבל ישנה התחלה משובחת ביותר (אמן שגם היא תחשוב כך).

וזו הצצה על חלק מפריטי ההחלפה....


חוצמיזה שנפלה בי החלטה נוספת, החלטתי לחדש שוב את החנות שלי באטסי , לפני שלוש שנים הקמתי אותה, אבל זנחתי אותה לאחר מספר בודד של מכירות, כל הקטע הזה של לעלות את התמונות מכל מני זויות ולשבור את השיניים באנגלית, די שבר אותי, וויתרתי עליה.

בשבוע האחרון החלטתי לתת לה פוש נוסף, והחלטתי בנוסף לעבודות פימו שלי גם להתחיל לעלות קצת עבודות ניר, בנתיים רק תגים וכרטיסים, נראה מה הלאה.




8 תגובות:

  1. את כל כך יצירתית שזה לא יאמן, באמת. אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר כל כך הרבה זמן, ונאנחת כל פעם בעונג למול העבודות הצבעוניות והחמות והמזמינות שלך.
    את באמת אחת היוצרות המדהימות שראיתי. באמת כל הכבוד (ליטרלי, לא כמטבע לשון).

    השבמחק
  2. אנונימי1.2.2009, 6:31

    בהצלחה במכירות בחנות של אטסי אין לי ספק שיאהבו את העבודות שלך הצבעוניות שגם אני מאוד מאוד אוהבת וכיף למי שתקבל את ערכת הינשופים ממך התגים שהכנת מטריפים |חיבוק|
    פינקי

    השבמחק
  3. אנונימי1.2.2009, 7:49

    וואו!
    תודה כ"כ כ"כ
    איזה כיף להתעורר בבוקר למול תגובות כ"כ חמות ומחמיאות.
    נישוקים וחיבוקים
    והמון המון אהבה
    שבוע נפלא

    השבמחק
  4. בטוחני כי למרות כל ההפרעות מסביב, הדברים יוצאים מ-דה-י-מ-י-ם!
    (:

    השבמחק
  5. אנונימי1.2.2009, 9:12

    העבודות שלך מטריפות !
    הצבעוניות פשוט כובשת :)

    השבמחק
  6. אנונימי1.2.2009, 17:49

    מקסים מקסים!!
    יש לך עבודות יפהפיות!!
    כ"כ אוהבת את העבודות שלך,מלאות שמחה,יצירתיות,וצבע...
    מקסים מקסים מקסים מקסיםםםם

    השבמחק
  7. אנונימי2.2.2009, 7:08

    תודה בנות!
    התגובות שלכן כ"כ מפרגנות ואוהבות
    אוהבת חזרה!
    אילאיל

    השבמחק