יום ראשון, 5 באפריל 2009

החלפות – מלאןןןןן החלפות!

אוקי, בחודש האחרון עשיתי המוןןן החלפות. למי שלא יודעת, מכירה את השיגעון הזה, מומלץ להתחיל קודם בפוסט של נילי בנושא, ואז כשחוזרים לפה, כבר מבינים במה מדובר :-).

ממש בקצרה, השיגעון הזה התחיל אצלי עוד בימי פליקר העליזים, שם הצטרפתי למספר קבוצות שמתמחות בהחלפות של פריטים מגניבים, חומרי יצירה, וכמובן עבודות יצירה עצמן. הסטודיו שלי מלא במתנות משובחות (יותר ופחות) של יוצרות מוכשרות (יותר ופחות) מרחבי העולם. לאט לאט זנחתי את הקבוצות בפליקר, בעיקר מחוסר זמן (בדיוק ילדתי את תובלון) אבל גם כי חלק מהקבוצות השוות באמת נסגרו ורמת ההחלפות החלה לרדת. נכון, תמיד אפשר להצטרף לקבוצות חדשות, אבל ויתרתי על זה.

לכן כ"כ שמחתי שנילי (כן, כן, אותה נילי מהפוסט למעלה) הכירה לי את הקומונה "פרידה ונומה", זו קומונה סגורה ומשובחה להפליא, ומיועדת, אך ורק להחלפות. מדי פעם אני מעלה כאן את ההחלפות שאני מכינה, אבל בגלל שהחודש הכנתי ארבע! החלפות, החלטתי לעלות פוסט מרוכז (ונכון שארבע החלפות זה לא ממש הרבה בחודש אחד, אבל אני מזכירה לכן שהחודש עבדתי בטירוף על ירידי החג, אז זה בהחלט היה מאתגר מאד)

שתיים מההחלפות שלחתי שבוע שעבר, והפרטנריות שלי עדיין לא קיבלו אותן, ולכן לא אכתוב למי הן מיועדות.

ההחלפה הראשונה היא החלפת נקודות, והחלטתי לשלוח סט של שלוש תמונות לקיר

           החלפת נקודות     החלפת נקודות    החלפת נקודות

ויש לי הרגשה שהפרטנרית שלי תאהב את המתנה :-)

ההחלפה השניה ששלחתי השבוע גרמה לי להרבה יותר מדי צרות (למרות שאזכיר לכן שצרות באמנות זה רק כיף ומאתגר), לא ארחיב במילים, רק אציין שזו היתה בעצם החלפת תפירה, ואני נרשמתי הרבה לפני שקיבלתי את המכונה המזעזעת שלא עובדת (יש לציין?) ובלי פריט שולי כמו מכונת תפירה, כל העיסוק סביב ההחלפה היה מאתגר מאד. בסופו של דבר נסעתי לנתניה לחמותי, ובתנאי שדה מזעזעים הצלחתי לתפור את שלושת המפלצתונות המתוקות שלי, שהן שלושה קישוטי תיק ריחניים (ותודה לזיקוקה על הרעיון לכרית ריחנית), ואני ממש ממש מקווה שהפרטנרית שלי לא תתעלף כשהיא תראה את רמת התפירה. מיותר לציין שבחיים אני לא נרשמת להחלפות לפני שאני יודעת ובטוחה שיש לי את כל התנאים הדרושים להשלים את ההחלפה :-)  

          P1230403       P1230406       P1230410

את הרעיון המקורי להחלפה הזו לקחתי מהבלוג של היוצרת המוכשרת הזו שמכינה מחזיקי מפתחות מפלצתיים, וכך שלבתי בין מחזיק מפתחות לכרית ריחנית.

ההחלפה השלישית נשלחה כבר בתחילת החודש, וגם התקבלה בשמחה, הכנתי מחזיק מפתחות מיוחד לאשה מקסימה, שלשמחתי יש לה גם בת עם טעם נפלא שמיד אימצה את המחזיק :)

                  מחזיק מפתחות          מחזיק מפתחות

וההחלפה האחרונה היתה החלפת הכרית סיכות המדוברת, שכבר העלתי עליה פוסט נפרד, אבל רק אעלה תמונה למען מי שלא קרא את הפוסט המדובר.

כרית סיכות

זהו לחודש מרץ, לאפריל יש לי כבר שתי החלפות שאני צריכה להתחיל להכין, ועוד החלפה גדולה לקראת מפגש הקומונה, וגם 2-3 החלפות פרטיות שמתהוות להן.

בקיצור…..כיף!

אז המשך החלפות נהדרות, ואביב מקסים לכולם.

11 תגובות:

  1. הכל פשוט מעלף!!!!

    הייתי מתה לקבל החלפה ממך!!! רואים את ההשקעה שלך ואת היצירתיות שלך!! פשוט מדהים!!!

    השבמחק
  2. יצירות מרהיבות אחת אחת
    פשוט WOW ענקי

    השבמחק
  3. אנונימי5.4.2009, 17:25

    ולזה אני קוראת פוסט לעניין!!! אוףףףףף כמה יופי ברשומה אחת, לדעתי {וזו רק דעתי כרגע כן} 4 החלפות בחודש זה המוןןןןןןן אבל עמדת בהן בכבוד גדול מאוד ואני בטוחה שמקבלות ההחלפה מאושרות עד הגג.
    המפלצתונות שלך משגעות לטעמי ומעבודות הפימו שלך אני כבר ממזמן מחוסרת הכרה, התמונות - סוףףףף והכרית סיכות מתוקה ויפיפה בצורה סופנית לא פחות.
    שיהיה לך שבוע נפלא
    חיפושולי

    השבמחק
  4. אילאיל זה פנטסטי.

    לא נעים לי אני תמיד מסיימת בשאלה (סליחה(. מה גודל החמסה של המחזיק) מישהי ביקשה ממני 10 מחזיקים לערב החג מהיום להיום ואני ממש תקועה אין לי חמסה כזאת פצפונת רק זאת שהיא 6 ס"מ. והיא ממש לא יכולה להיות במחיר סימלי :-(

    השבמחק
  5. אילאיל5.4.2009, 20:14

    תודה על התגובות יקירות.
    כמורקפת, החמסה הפיצפונית בערך בגודל של 2.5-3 ס"מ.
    ושאלות זה בסדר גמור!

    השבמחק
  6. תודה :-) באמת אין לי כזאת. חג שמח :-)

    השבמחק
  7. kmorakefet7.4.2009, 12:20

    היי אילאיל. אולי תוכלי לומר לי היכן משיגים כזאת ?

    תודה וחג שמח

    השבמחק
  8. אילאיל8.4.2009, 8:58

    עד כמה שאני זוכרת את שלי קניתי ב"מותק" בת"א.

    השבמחק
  9. וההרגשה שלך לא הטעתה אותך לחלוטין! אהבתי עד מאוד את התמונות רק מה החלטתי למרוח מודפוג' כדי שהאבק לא יחרב אותן.

    נשיקות

    השבמחק
  10. רגע ושכחתי ליטפתי קשות את הכבשה המאממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

    ועדי ממש לא נתנה לי להוציא אף סיכה כדי שלא יפלו ממנה הכדורים.

    זה מקסים ברמות! והייתי חייבת להוסיף,בעצם כל מה שאת עושה מקסים .

    השבמחק