יום שבת, 27 באוקטובר 2012

הגיל כן קובע

אחת האהבות הגדולות שלי היא לטייל בשווקי פשפשים בארץ ובעולם, ללקט ולמצוא פריטים מעולים בתוך ערמות של ג’אנק. לא כולם בנויים לזה, החיטוט הזה בתוך ערמות של שטויות בשביל שאולי פתאום יתגלה אוצר בדמות צלחת פורצלן נפלאה, כד מאוייר בעבודת יד, שמלה נהדרת או סיכת דש יפייפיה. אבל אני נולדתי לזה!

10-20124

שתי אנקדוטות חביבות:

אנקדוטה 1: אני זוכרת את תקופת יא’-יב’, יום חמישי בבוקר שעתיים ראשונות של מגמת 5 יחידות ביולוגיה (נכון שזה לא מסתדר איתי?!). כולם חורשים בכיתה או במעבדה ואני איפה? מבריזה לשוק הפישפשים ביפו לחפש ג’ינסים ישנים, חולצות סבא מדליקות או סתם לטייל בין הרוכלים. אמרתי כבר שנולדתי לזה, נכון?

אנקדוטה 2: מורן יוסף ואני מטיילות בברלין, מגלות אחת את השניה, מגלות את החיבור החזק בינינו ובין אהבתינו המשותפת לכל מה שהוא ישן, נוסטלגי, מקסים. אני תמיד לוקחת לכיוון פריטי עיצוב לבית, מטבח ודקורציה, היא מושכת אותי לעולם האופנה הנפלא, לשמלות מתנפנפות, מטפחות צבעוניות, חגורות זהובות.

IMG_1876-001

החיבור בין מורן לביני היה מיידי ונפלא מהבחינה האישית אבל שתינו הרגשנו במהרה שיש משהו מעבר, הטעם שלנו היה כ”כ דומה ועם זאת כ”כ שונה. מורן דרמטית בבחירות שלה, חיה את האופנה. ואילו אני מהססת טיפה, סולידית יותר, רגועה.

במהלך החודשים האחרונים חברנו יחדיו והרמנו ביחד ולחוד אוסף מושלם של בגדים, אקססוריז, כלי מטבח ופריטי נוי לבית על טהרת וינטאג’ איכותי ומשובח. פריטים מעטים נוספים נאספו כפריטי יד שניה או ב”סגנון וינטאג’”, גם הם משובחים במיוחד.

10-20127-001 IMG_1820-001  

אז אחרי כל ההקדמה הארוכה הזו אנחנו מאושרות לבשר לכם על מכירה מיוחדת ומרגשת במיוחד שנערוך בחודש דצמבר סביב חנוכה (תאריך מדוייק יינתן ממש בקרוב).

אנחנו במיוחד נרגשות לספר שאת המכירה תארח הגר “מבית המלאכה של הגר” בכפר הס עינת קפלן במושב קדימה (כל הפרטים המלאים בפוסט הזה) .

וינטאג'4 (כורסא ושולחן קפה של הגר)

עדיין מוקדם לחשוף ולספר את כל הפרטים בנוגע למכירה אבל תהיו בטוחים שזה משהו שלא כדאי לפספס: מוסיקה מעולה משנות ה-20 הפרועות ועד שנות ה-60 הרומנטיות, שולחן כיבוד מעוצב על טהרת הוינטאג’ מבית עינת קפלן “מתוקתקות” ועוד הפתעות נפלאות. כדאי לעקוב אחרי העמודים של מורן ושלי בפייסבוק ובאינסטגרם, שם אנחנו מעלות מדי פעם תמונות של בגדים או פריטים שיהיו במכירה.

4תמונה

ואחרונה אבל חביבה עלינו עד מאד, תודה ענקית להגר היפייפיה על שנענתה לתחנוניי ונאותה להצטלם להפקת אופנה קטנה ומשובחת לקראת המכירה הזו, love you.

IMG_1762-001

שבוע נפלא,

אילאיל

17 תגובות:

  1. אנונימי27.10.2012, 21:21

    אין דברים כאלה. אני מצטערת בוביק, אבל אני חייבת להתחיל מהגר.
    שיוווו.
    זה שהיא יפהפיה תמיד ידעתי... אבל הצילומים שלך והביגוד הוינטאג׳י מוציאים ממנה משהו קסום פי מאה.
    בהצלחה רבה לשתיכן.
    הגר, דרלינג זוהי תחילתה של קריירה חדשה....
    הילה

    השבמחק
  2. מרגש! נשמע מקסים ומעניין, והגר - מהממת!!!!

    השבמחק
  3. הגררררר - זה פשוט תפור עליך! כל הכבוד לעין המקצועית שהתחננה לשים אותך בפרונט של המצלמה שלה, התוצאה פשוט נפלאה! (אילאיל - מעריצה :-))
    בהצלחה בקריירה החדשה - לדוגמנית ולאספניות!

    השבמחק
  4. איזה יופי ואיזו מהממת גיסתי , מחכה ומצפה.

    השבמחק
  5. אילאיל יקירה, אכן בורכת בכשרון ובטעם משובח ביותר!! פוסט מקסים עם מקבץ פריטים יפהפיים, בהצלחה לשתיכן. והגר.....אין מילים!! לא יכולת למצוא פרטנרית מושלמת יותר לצילומים.

    השבמחק
  6. יא, איזה כיף, מכירת וינטג'....מקווה שאוכל להגיע, נראה לי שיש לכן נבחרת מנצחת.
    והתמונות של הגריטה, תשמעי, היא הייתה צריכה להיוולד במאה אחרת...מהממות....

    השבמחק
  7. איזה כיף לראות את זה נרקם!
    אתן אלופות!
    והגר פשוט נלקחה משנות העשרים! מדהים.
    אילאיל את כבר יודעת מה אני חושבת על הצילומים שלך ויחד עם הסגנון שלך ושל מורן המהממת...אליפות!
    חיבור טבעי לגמרי.
    בהצלחה !!!!

    השבמחק
  8. הבגדים נפלאים, היה כיף להצטלם ואני בטוחה שתהיה מכירה נהדרת!!
    המון בהצלחה לשתיכן, מכל הלב!

    השבמחק
  9. נראה ונשמע (נקרא) נפלא! בהצלחה!

    השבמחק
  10. הכל מקסים ומיוחד אבל הכי אהבתי את הדוגמנית !!!!!

    השבמחק
  11. הפקה משגעת,זורקת אחורה בזמן עם הרבה קלאסה.
    איזו בחירה נפלאה בהגר, דוגמנית מושלמת.
    שיהיה בהצלחה. אני בטוח מגיעה.

    השבמחק
  12. איזה יופי!! הפקה משגעת ופרזנטורית מושלמת. שיהיה בהצלחה!!

    השבמחק
  13. כמה קסם! אוהבת מאוד ומברכת על החיבור הזה!

    השבמחק
  14. הגר מהממת ועם הפריטים המקסימים והסטיילינג של שתיכן זה הולך להיות פרוייקט ענק! בהצלחה רבה לשתיכן!

    השבמחק
  15. פשוט מקסים! במיוחד התמונה האחרונה...יש בה משהו קסום שכל כך מתאים למזג האויר של עכשיו.
    מיד הולכת להתחבר אליכן באינסטגרם :)

    השבמחק
  16. אנונימי16.2.2013, 11:17

    אנקדוטה 1- גם אני הייתי עושה אותו הדבר.
    קטעים.

    השבמחק