יום שלישי, 3 במרץ 2009

היום סיימתי להכין עוד קיט להכנת מיני אלבום

האמת שהיום הכנתי שני אלבומים, אבל השמש כ"כ לא הייתה לטובתי, שהצלחתי לצלם כמו שצריך רק אחד מהם :)

הקיט של היום מיועד להכנת מיני אלבום עץ והוא כולל:

  • מיני אלבום עץ הכולל 5 דפים – כלומר עשרה עמודים לעיצוב
  • 10 דפים של בייסיק גרי 15*15
  • 2 סרטים באורך של כחצי מטר כל אחד
  • 8 פרחי פרימה
  • 10 תגיות ניר מקסימות
  • 5 כפתורי פימו עבודת יד שלי
  • חופן קטן של בראדים בצורות תפוח ירוק ופרפר בורדו ואחד של ינשוף ירוק
  • 2 מדבקות קארדסטוק בצורת ציפורים
  • פרח שכבות עבודת יד שלי
  • המילה DREAM

כמובן שלכל קיט הוקדשה מחשבה רבה, הן בבחירת הצבעים, החומרים והעיצוב ואני כבר מדמיינת לעצמי איזה אלבום מקסים ניתן להכין ממנו.

מחיר הקיט 65 ש"ח כולל עלות משלוח בדואר רשום. ושוב חשוב לי לציין  שאני לא פותחת עסק חדש למיני אלבומים :-) זו רק דרך יצירתית למסור חומרים עודפים ולפנות מקום בסטודיו, כך שבעצם כל קיט שאני ארכיב יהיה יחיד מסוגו ויכלול חומרים שונים בנושא שונה.

קיט להכנת מיני אלבום עץ

דפים

תגיות   

פרח שכבות

בראדים וסרטים

dream  

ציפורים

תודה!

תגובה 1: