יום ראשון, 20 בספטמבר 2009

מיני אלבום בסגנון קצת וינטאג'י

כבר שבועות רבים, אולי אפילו חודשים שלא הכנתי אלבום ראוי, בעצם, לא הכנתי שום אלבום :) והנה השבוע הכנתי חמישה אלבומים!!!!, חמישה אלבומים במשך יומיים וחצי ליתר דיוק. בעצם הכנתי שישה אלבומים, אבל את הראשון שבחבורה (שמיועד להחלפה פרטית שעדיין לא נשלחה ולכן עדיין לא פרסמתי) התחלתי להכין כבר לפני שבועיים שלושה, אז הוא לא נכנס תחת הקטגוריה של "ביומיים וחצי האחרונים עבדתי ממש, ממש קשה!!!!!" :)

בקיצור, לענייננו….

תמיד לאחר ירידי החג, יש מן גל הזמנות פרטיות שכזה, לכן מצאתי את עצמי מכינה שני אלבומים בהזמנה לאחריי החג, עוד שני אלבומים לאחייניות המתוקות של משה, ואלבום אחד נוסף לגיסתי המקסימה, אשתו של אחי.

הפוסט הנוכחי מוקדש לאלבום הזה, ולכל "התלאות" המשעשעות שעברתי ביומיים סביב הכנתו (להזכירכם, מדובר ביומיים של ערב ראש השנה). הכל התחיל ביום רביעי בבוקר, אמא שלי הזכירה לי שיש ללימור (אשתו של אחי) יומולדת, אני לא יודעת איך זה אצליכם, אבל בכל משפחה יש את "הלוח שנה המהלך" אצלינו זו אמא שלי, והיא האחראית הבלעדית להזכיר לי את כל האירועים החשובים במשפחה – אחרת אין שום סיכוי בעולם שאזכור תאריך כלשהו. נחזור ליומולדת….. תכשיט נחמד הכנתי לה שנה שעברה, בגדים….נו טוב, אם הייתם מכירים את אחי ואשתו הייתם מבינים שלא אני זו שתספק להם את הגרדרובה (לשניים טעם מותגי יקר ומשובח להפליא) הפור נפל על הכנת מיני אלבום נחמד, משהו שכבר מזמן רציתי להכין בעקבות העובדה שהשניים מבלים בחו"ל לא מעט :-)

אוקיי, עכשיו זה הזמן להשיג תמונות, טלפון קצר לאחי הצליח לגרום לו לשלוח לי במהירות שיא (של 24 שעות, ותאמינו לי שאצל אחי זו מהירות שיא) מבחר קטן של תמונות של הזוג. אז עכשיו אני נמצאת ביום חמישי אחה"צ וצריכה שיכינו לי את התמונות תוך שעה (ערב חג להזכירכם). המוכרת בחנות הצילום התאפקה לא להעלף מצחוק כשאמרתי לה שהתמונות דחופות לאותו יום, וממש הכינה לי אותן לאותו היום (ותודה למשה שנסע לחנות להוציא את התמונות בעשר בלילה, דקה לפני שהחנות נסגרה).

אז עכשיו הכל מוכן לשבת להכין את האלבום? לא ממש כי כרגיל אני מחכה עם הכל לרגע האחרון, ועדיין יש לי ארבעה אלבומים נוספים להכין ליום שישי (למחרת) – אוקיי, האלבום של לימור קצת נדחק הצידה ויום חמישי בערב הוקדש לשני אלבומים ויום שישי בבוקר הוקדש לשניים האחרים (פוסטים נפרדים יוקדשו לארבעה האלה).

יום שבת בבוקר הגיע – אני אמורה לפגוש את לימור בארוחה המשפחתית בשעה אחת בצהריים – השעה שבע בבוקר, ואין בשבילה שום אלבום בשום שלב הכנה ופתאום אני נזכרת שהבטחתי לאמא שלי להכין לארוחה לחמניות ועוגה לקינוח (ותודה לזיקוקה על המתכון המשובח להפליא של עוגת הקוקוס תפוז). אני לא אלאה אתכם בפרטים נוספים, רק אומר שאת הלחמניות הספקנו להכין (ליריי ואני) ואת העוגה משה הכין (כשאני יושבת על עבודת האלבום המדובר ומסבירה לו את ההבדלים בין כוס מדידה לספל, ובין מערבל למרית). את האלבום הספקתי להכין בזמן שיא של ארבע שעות עם שאריות של שפורפרת דבק גומי, דבק עכבר גוסס, שניי ילדים מתקרצצים מסביב ובעל (שכזכור מנסה להכין עוגה בחושה שזה בערך שקול לפיצוח האטום בשבילו).

הבוקר הסתיים אצל הדס חברתי היקרה שהצילה אותי ברגע האחרון מפאדיחות איומות (לא הצלחתי לחורר את האלבום על שלל קישוטיו עם המחורר הפרמיטיבי שלי, ולמזלי יש לה קרופ א דייל נפלא לעבודה), האלבום נארז ויצאנו לדרך – הגענו באיחור של שעה וחצי לארוחת החג, אבל סלחו לנו (אני בהריון והאשמתי את הילדים בעיכוב ליתר ביטחון) 

מסקנות:

א. משה יודע לאפות נהדר! מהיום הוא אחראי העוגות בבית!

ב. היום אני מזמינה קרופ א דייל חדש!

ג. בחיים! אני לא מכינה שום דבר ברגע האחרון (עד לפריט הבא שבטח יהיה שבוע הבא, אבל שטויות…. העיקר הכוונה)

ד. לימור ממש אהבה את האלבום, אבל לא את התמונות שאחי בחר (לכו תסמכו על גברים חחחח) אז אני אצ'פר אותה עם אלבום חתונה מעוצב, מתישהו בעשור הקרוב.

אלבום ללימור 

הכפולות:

אלבום ללימור

אלבום ללימור

אלבום ללימור

אלבום ללימור

קצת פרטים מקרוב:

אלבום ללימור

אלבום ללימור

אלבום ללימור

אלבום ללימור

אלבום ללימור

כריכה קדמית:

אלבום ללימור

כריכה אחורית:

אלבום ללימור

האלבום עצמו הוכן על ציפבורד עיגולים של חבקוק (כאלה שאני מוכרת במיני קיטים שלי מדי פעם), הדפים כולם של בייסיק גריי (למעט הדף המדוגם בעמוד האחורי ששייך לקולקציה החדשה והנפלאה של אוקטובר אפטרנון, רכישה חדשה וכייפית ממיי פאנצ'). קישוטי הצי'פברוד הם של בייסיק גריי והיידי גרייס, ראב אונס - אוקטובר אפטרנון, הלייבלים החדשים והמקסימים מהקולקציה החדשה של אוקטובר אפטרנון, ושאר הקישוטונים מפה ומשם :-)

חג שמח ונהדר לכולם!   

16 תגובות:

  1. אנונימי20.9.2009, 18:01

    המהירות שבה הכנת את האלבום מעידה שכניראה זה באמת אפשרי ואנחנו סתם מתברברות שעות על כל עמוד וכל קו (כניראה כי אנחנו נהנות מזה)ממש כמו באתגרים של מסיבות הסקראפ.

    יצא מקסים ומלא חיים, כמו כל העבודות שלך.
    רחלי גזית

    השבמחק
  2. אנונימי20.9.2009, 18:41

    סחטיין עלייך ועוד בהריון......!
    את המייל שלך בובית ראיתי הרבה אחרי שיכולתי לעזור לך......
    מקווה שהיה לך חג שמח!!!!
    נתנאלה

    השבמחק
  3. אילאיל20.9.2009, 19:02

    רחלי - מסתבר שזה ממש כך - אני בטוחה שאם הייתי עובדת עליו שבוע הוא היה יוצא לא פחות מקסים.
    נתנאלה - תודה יקרה! לא נורא, כנראה שכבר אזמין כל מה שאני צריכה לקראת המפגש וזהו :) לפחות סיימתי עם הדברים הדחופים :)

    השבמחק
  4. האלבום יצא מקסים! כשאני קונה, תמיד נראה לי בזבוז לקנות קישוטים מוכנים, אבל כשאני צריכה להכין אלבום מהיר אני ממש מברכת עליהם, זה כזה תענוג! :-)

    השבמחק
  5. אילאיל20.9.2009, 22:31

    האמת שאני ממש ממש אוהבת קישוטים מוכנים, ויש לי מגירה שלמה רק של מדבקות למינהם - ובאמת כמעט לא יוצא לי להשתמש בכלום :) כי גם אני מעדיפה לרוב להכין קשיוטי ניר או בד בעצמי.
    אין ספק שבמקרה הנוכחי, של אלבום מהיר, זו הצלה נהדרת ומבורכת!
    (חוצמיזה שסופסופ מזדמן להשתמש בשלל הקישוטים שתמיד אני מתקמצנת\מתעצלת איתם)

    השבמחק
  6. הגריטה21.9.2009, 0:13

    מקסים!
    הכי אהבתי את העמוד עם הינשוף והנייר הישן- פשוט מהמם!

    ואגב- גם לי יש קרופ א-דייל אז את מוזמנת לבוא כשיש לך משבר :-)
    (וגם כשאין!)

    השבמחק
  7. אנונימי21.9.2009, 1:41

    זה סתם נדמה לי, או שבאמת המיני-אלבום שלי מרומז איפשהו בפוסט הזה? :-)
    המיני הזה מקסים-מקסים! ואין לי מושג מה גיסתך רוצה... התמונות נראות לי מצוינות! אבל זה נכון שאי אפשר לסמוך על בנים בנושא הזה...
    ונכון שזה קצת באיחור, אבל שתהיה שנה טובה ומתוקה, יצירתית ושמחה!
    אפרת fafuna

    השבמחק
  8. אילאיל21.9.2009, 7:01

    הגר יקירתי - אני לא מאמינה שלא זכרתי!!! רגע....בעצם זה היה בשבת בבוקר, את בכלל היית בדרום :) אבל טוב לדעת, עד שיגיע שלי, אשמח להעזר בשלך (חיבוק)
    אפרת - אכן האלבום שלך מרומז עד מאד חחחחח, סורי שעדיין לא שלחתי אותו, זה יקרה מחר בבוקר יחד עם החלפה נוספת שאני אמורה לשלוח (אני לא רגילה שצירך לעלות על רכב בכדי להגיע לדואר, בטבעון הכל היה קל"ב חחח)

    השבמחק
  9. על זה סבתא שלי היתה אומרת "שאלה תהיינה הצרות שלך" :-) האלבום שמח ויפיפה!
    שנה טובההה!

    השבמחק
  10. אילאיל21.9.2009, 9:14

    תודה זיקוקית
    ואכן הסבתות תמיד צודקות! אמן!

    השבמחק
  11. קשה להאמין את ההספק ובעיקר את התוצאה........האלבום משגע!!
    שתהייה שנה מופלאה
    גלית-ארייה

    השבמחק
  12. אילאיל21.9.2009, 14:40

    תודה גלית,
    שנה נהדרת גם לך!

    השבמחק
  13. את רואה שאת מוכנה ל 4 :) את גם טורבו,גם לא מקטרת וגם מוציאה אחלה תוצרים.
    יותר מזה אי אפשר לבקש.

    השבמחק
  14. אילאיל22.9.2009, 9:10

    לא מקטרת?
    ואני לתומי חשבתי שזה הפוסט הכי מקטר שיצא לי אי פעם :-)
    תודה יקרה!!!

    השבמחק
  15. וואו, יצא מקסים, לא ייאמן שהוכן בכזה לחץ הסטרי של זמן, ועוד לחשוב שעשית את כל זה בזמן שבעלך מערבל לך את המוח עם המיקסר של העוגה, שיחקת אותה.

    השבמחק
  16. אילאיל24.9.2009, 11:09

    מקופלת דרלניג, בדיוק חזרתי מביקור בבלוג שלך השניה.
    נשיקות ותודה!

    השבמחק