יום שבת, 6 במרץ 2010

הצצות נוספות לקולקציית האביב

קולקציית התכשיטים החדשה שלי מתרחבת ומתייפה, לצד תליוני הפימו הגדולים והמורכבים החלטתי ליצור קולקצייה עדינה שמורכבת מתליונים משולבים אבנים טובות וקישוטים מקסימים בצבעוניותם המזכירים במראה שלהם שוניות מרהיבות במעמקי הים.

פנו אלי בשאלה למה אני לא יוצרת גם עגילים וטבעות, האמת? אני פשוט לא עונדת עגילים וטבעות אז כנראה מעולם לא חשבתי להכין כאלו, אולי בעתיד…. מה שכן אני מאד אוהבת אלה קישוטי שיער. במיוחד בשנים האחרונות לאחר שהארכתי שיער מהקצוץ (המזעזע) שהיה לי אני מאד אוהבת קשתות וסיכות מיוחדות.

הסנוניות הראשונות בקולקציית השיער הן קשתות מקסימות ועדינות, הקשת עצמה מצופה זהב 24 קארט ונוחה להפליא לענידה.

     

P1290129

וזה הזמן לגלות שניתן יהיה לפגוש אותי ואת עבודותיי בשלוש הזדמנויות שונות בשבועות הקרובים:

בשישי שבת הקרובים (12 ו13 במרץ) אני אציג בכפר הס (פרטים מדוייקים כבר בתחילת השבוע)

בשישי שבת שלאחר מכן (19 ו20 במרץ) אני אציג בשבת אמנים בטבעון

ביום שישי ה-26 למרץ אני אציג שוב במרכז טבעון במסגרת יריד מתנות לחג. 

ולמשהו קצת אחר…..

לפני כמה ימים נפגשתי עם הילה 696, הסרגנית הכי מוכשרת באיזור. המקסימה פנקה אותי במתנת לידה יפייפה, אוירון נהדר סרוג בעבודת יד עדינה ומדוייקת. עדיין לא הספקתי לצלם אותו אבל את הסריג המשגע שהיא סרגה לבובות שלי כמובן הספקתי :) סופי היתה מאושרת לדגמן את הסריג יחד עם דוקטור מרטינס ורודות מדהימות שהילה הוסיפה לי למתנה (וקנתה לי במיוחד בטיול שלה בהונג קונג – מתה עלייך!!!)

 

 

לא, הקשת לא במידה של הבליית', פשוט התאמתי לה אחת :-)

שבוע נהדר ואביבי לכולם.

33 תגובות:

  1. מיה מנור6.3.2010, 20:13

    היי אילאיל,
    האם אפשרי להזמין קשת ושרשרת ולשלוח בדואר?

    אודה לך אם תחזרי אליי למייל
    MYAMANOR@HOTMAIL.COM

    השבמחק
  2. מקסים מקסים

    וכל הכבוד להילה, אין עליה

    השבמחק
  3. אני מאוהבת בקולקציה החדשה
    איזה כיף שהאביב בפתח (-:

    שיהיה בהצלחה בירידים

    השבמחק
  4. קולקציה מקסימה
    השרשראות ממש יפות והקשתות מתוקות ביותר!

    סופי נראית מעולה עם הגרדרובה החדשה :-)

    השבמחק
  5. אפשר פרטים על הביקור בטבעון? אני אבקר שם ב 19 אצל ידיד שלי בגלריה
    והשרשראות מקסימות,

    השבמחק
  6. אילאיל6.3.2010, 21:56

    הי מיה - שלחתי לך מייל.
    נילי- תודה רבה, ואכן הילה היא משהו מיוחד.
    יעל - המון תודה.
    הגר - תודה כפרית, סופי בהחלט מתוקה
    נויה - הסופ"ש בטבעון יתקיים בבית של אבא שלי, אני אתן כתובת וטלפונים בפוסט נפרד בקרוב - אשמח להיפגש.

    השבמחק
  7. תתחדשי. יופי של קולקציה.
    אבוא למדוד מקרוב...

    השבמחק
  8. יופי של קולקציה.
    הקשתות מדהימות!

    השבמחק
  9. אנונימי7.3.2010, 6:12

    מקסים מקסים מקסים

    השבמחק
  10. נהדר! ויופי של צילומים!
    איזה כיף שהאביב מגיע!

    השבמחק
  11. אילאיל7.3.2010, 7:51

    אכן כן :-)!

    השבמחק
  12. הקולקציה הולכת ונעשית יפיפיה מיום ליום, ואפילו שאני לא מאלה שתכשיטים מדברים אליהם יותר מדי, אני חייבת להודות שהם באמת משהו מיוחד. והקשתות - חבל"ז לגמרי.
    לא אמרת שאת תכף יולדת? איך יש לך כוח להפציע ב-3 מקומות עד אז?... (:
    בהצלחה!

    השבמחק
  13. איזה יופי של תכשיטים!
    מתכננת על שבת האומנים בטבעון.

    השבמחק
  14. אילאיל7.3.2010, 8:40

    גלור - נדמה לי שאת מתבלבלת ביני לבין קרן שביט שאכן אוטוטו יולדת וגם לה תכשיטים מקסימים. אני ילדתי לפני שלושה חודשים :)
    טל - כמה נחמד לראות אותך כאן, ואכן אהיה בשבת אמנים, את מוזמנת בשמחה :)

    השבמחק
  15. כשאני אהיה גדולה, אני רוצה להיות...סופי!!! מתה על השיער שלה עם הקשת ועל הד"ר מרטינס!!!...

    השרשראות שלך מקסימות, והקשתות ממש מיוחדות - שיהיה בהצלחה בכל הירידים והמכירות!
    יעל

    השבמחק
  16. אילאיל7.3.2010, 8:42

    יעל - מגלה לך בסוד שכשאני אהיה גדולה אני רוצה ילדה כמו סופי :) כזו יפה וקולית. חחח, בנתיים רק מפנטזת עם הבובות שלי :) תודה מקסימה על המחמאות

    השבמחק
  17. תותקילה7.3.2010, 8:48

    מקסים.
    את מוכרת שרשראות?
    את יכולה לחזור אלי למייל shyo@012.net.il

    יום יפה
    רויטל

    השבמחק
  18. אילאיל7.3.2010, 8:54

    רויטל - החזרתי לך מייל

    השבמחק
  19. הי אילאיל,
    דברים משגעים.
    גם אני מתעניינת בקניית שרשרת וקשת. אשמח אם תוכלי לחזור אלי עם פרטים. יכול להיות שאוכל להגיע לכפר הס ואם אפשר דרך הדואר, עוד יותר טוב.

    השבמחק
  20. עינת - תשלחי לי מייל שלך ואוכל לחזור אלייך :)

    השבמחק
  21. מסמיקה מהאזכור שלי יחד עם הקולקציה המהממת הזו!
    ממליצה מאד לכולן על השרשראות העדינות הן יפהפיות פי מליון במציאות! והקשתות מחייבות ביקור נוסף- הן יפות כל כך.
    אם אני אתאמץ חזק חזק לחשוב, ואסתכל הרבה על סופי, יש סיכוי שתצא לי ילדה כזו בעוד כמה חודשים?.......
    הילה696

    השבמחק
  22. אילאיל7.3.2010, 9:43

    הילה- תודה על המחמאות :) ובחזרה אלייך. ועם הטעם המעולה שלך, בטוח שהיא תתלבש נהדר :) (בקשר לאפרו, אממממ קשה לי לדמיין חחח)

    השבמחק
  23. הכל משגע!
    איזה יופי של "קיץ" יש בפוסט הזה!
    והקשתות משגעות!!
    איזה יופי של טרנד זה הא???
    ננה_בננה

    השבמחק
  24. הכל מקסים ואביבי :):)
    והצילומים שלך מקסימים :):)

    השבמחק
  25. ממש אהבתי את הקשתות
    זה מזה מתאים לילדות ומוסיף להן עדן

    בהצלחה בהמשך
    יעל

    השבמחק
  26. הקשתות מהממות.
    אפשר פרטים על המכירה בכפר הס?

    השבמחק
  27. מאוד מאוד אוהבת את הקולקציה החדשה.
    בהצלחה בירידים!!!

    השבמחק
  28. פשוט מקסים!
    אני יותר אהבתי את השרשראות עם האבנים הלא חלקות, "השוניות".
    הן יותר מענינות לדעתי.
    והקשתות?! מ-ק-ס-י-מ-ות-!-!-!
    שבוע שמח!

    השבמחק
  29. הקולקציה החדשה פשוט נפלאה.
    הכל כל כך עדין ויפה.
    שיהיה בהצלחה בכל המכירות.

    השבמחק
  30. וואו, קולקציה מטריפה, כל כך אהבתי, האבנים המשוננות (בדגם שוניות), זה פימו? זה מקסים.
    אין על שילובי הצבעים שלך והטעם שלך

    השבמחק
  31. אילאיל8.3.2010, 9:40

    תודה תודה תודה לכל המגיבות, כ"כ נעים ומחמם את הלב לקרוא את שפע התגובות המפרגנות.
    מקופלת- ה"שוניות" הן לא פימו אלא תליונים קנויים.

    השבמחק
  32. באמת קולקציה מדהימה..איזה כייף שלי יש כבר קשת מתוקה כזו מאתמול..

    השבמחק
  33. קולקצייה מדהימה - בהצלחה

    השבמחק