יום חמישי, 25 במרץ 2010

איך יודעים שבא אביב?

מרץ אפריל הם חודשים נפלאים, הכל פורח מסביב בצבעים נפלאים וריחות נהדרים שעושים טוב על הלב והנשמה. טיולי הבוקר שלנו משתפרים מיום ליום, בעיקר כי רותם מסיים לו את תקופת הגזים הבלתי נסבלת, וחוזר להיות תינוקון מתוק וחייכן.

  

P1290029    

זו תקופה מושלמת לזרוע ולשתול ירקות בגינה, והשנה החלטתי לחדש את מסורת גינת הירק, בעיקר בזכות שתי מגירות ענקיות שמצאתי ברחוב והוסבו לאדניות ענק לשתילי ירקות (בנתיים זרענו עגבניות שרי ומלפפונים). שתלנו גם שני שתילי תותים מקסימים, אבל חוץ מהתות המתועד כאן אף תות לא ממש זכה להגיע לצבע אדום, כולם נקטפים בגודל זית בעודם ירוקים ע"י חומס התותים האיזורי – תובל.

אצלי זו גם תקופה נהדרת למוזה, ולמרות העיפות שבד"כ מכריעה אותי בסוף היום הצלחתי להכין מספיק תוצרים לשני ירידים גדולים לקראת פסח, היריד המקסים שהיה בכפר הס, ושבת אמנים בטבעון – זו גם הזדמנות להודות באופן אישי לכל אחת מהקוראות שלי (ויסלחו לי הבנים, מה לעשות שבקרו אותי רק בנות?) שבאו לבקר, לפרגן ולקנות – תודה ענקית והמון אהבה חזרה.  

וזה גם המקום לידע על ביטול היריד מחר בטבעון – למעשה היריד נדחה ליום א', אבל מסיבות אישיות לא אוכל להגיע לטבעון ביום א' אז נאלצתי לבטל את השתתפותי – אני מתנצלת מראש בפני מי שרצה להגיע ליריד ולפגוש אותי שם.

בסוף השבוע אעלה פוסט נוסף עם כל התוצרים האביביים החדשים – אני כבר ממש מתרגשת.

ובקרוב מאד מאד אעלה גארג' סייל חדש, אז שווה לעקוב.

סופ"ש נפלא לכולם

8 תגובות:

  1. תמונות מקסימות ואיזה תות חמוד גדל לך בשיח :-). חומס התותים חמוד גם הוא, אז נוותר לו :-)

    השבמחק
  2. ומה עם תמונה של חומס התותים נטול הגזים?
    לא עוברת לך בשתיקה!

    השבמחק
  3. תמונות נפלאות!

    סקרנית לראות את הפוסט האביבי...

    (:

    השבמחק
  4. אילאיל26.3.2010, 10:17

    הגר - אכן מקסים, אל תשאלי איזה סגול נהיה לו בשפה התחתונה - מסכנון.
    שגית - צודקת, באמת הרבה זמן לא העלתי תמונה של רותם, איך אצלך? היתה תקופת גזים?
    הדס - אני כנראה אעלה פוסט מחר. תודה!

    השבמחק
  5. תמונות מעוררות השראה!

    השבמחק
  6. תמונות מקסימות
    חג אביב שמח!

    השבמחק
  7. איזה תמונות נהדרות
    שיהיה לכולכם חג שמח ומקסים

    השבמחק
  8. אנונימי5.4.2013, 8:57

    הלוואי שמישהו היה שולח לי זר פרחים עם החרציות הוורודות שבתמונה שלך. יופי של תמונה:)

    השבמחק