יום שישי, 7 בדצמבר 2012

וינטאג’ סייל–כתובת האירוע (והרבה תשובות נוספות)

עבר עלי שבוע עמוס לחלוטין! כל כך הרבה קצוות לסגור לקראת המכירה (בעודי כותבת שורות אלה אני נזכרת ששכחתי לאסוף כמה פריטים מהניקוי יבש, אוף!)

אבל אל דאגה, כשעובדים סביב השעון מספיקים לא מעט דברים, והיום מצאתי את עצמי מסיימת צילומים לשני פוסטים ובין לבין מבלה שעה במסיבת חנוכה בגן של רותם (שבדיוק כמו אחיו בשנים הקודמות לא הסכים בשום אופן לשתף פעולה וישב דבוק לכסא בוהה המום בנעשה מסביב).

אבל בואו נחזור למכירה, התאריך כבר ממש כאן מסביב לפינה. יום חמישי, שבוע הבא, ה-13 לדצמבר, החל מ-18:00 בערב.

הזמנה למכירה  (לחצו להגדלה) על עיצוב ההזמנה אחראית שרון רותם הנפלאה.

עוד קצת על האירוע (בעיקר תשובות לשאלות שאנו נשאלות בפרטי):

האירוע מתקיים כאמור בבית פרטי, אנחנו מבקשות בכל לשון של בקשה להקפיד על מנוחת השכנים באיזור, על השקט וכמובן לחנות רק ברחוב האירוע וברחובות הסמוכים. בשום אופן אין לחנות בחניות פרטיות או לחסום חניה פרטית.

האירוע יתחיל ב-18:00 בערב בדיוק, אין צורך להקדים בכדי לתפוס את “כל הדברים השווים” כי לא נפתח דלתות לפני. יש לא מעט פריטים ואנחנו נשתדל להוציא החוצה כל פעם קצת, כך שאם תגיעו גם לקראת שמונה או תשע עדיין יהיו לכן פריטים מהממים.

IMG_3290

מידות השמלות נעות בין 36-44 טווח המחירים הוא בין 80 ל- 200 ש”ח. יהיו פריטי לבוש במחיר נמוך מזה, כמו חצאיות, חולצות, וקצת צעיפים.

IMG_2921

12-20123

IMG_2928

הצווארונים הסרוגים של דקלה מגיעים במגוון גוונים עדינים ומשלימים נפלא את המראה הוינטאג’י, מחיר כל צווארון 75 ש”ח.

IMG_2934 

במקום תערך מכירה קטנה של תכשיטים עבודת יד שלי במחיר מיוחד של עד 100 ש”ח לפריט.

23

מלבד פירטי הוינטאג’ של מורן ושלי מארחת המכירה, עינת קפלן בעלת המותג “מתוקתקות” תערוך שולחן מתוקים מעוצב. יהיה ניתן לרכוש מגוון מתוקים מעשה ידיה לנישנוש במקום או ארוז לקחת הביתה.

IMG_1989

זוכרים שסיפרתי לכם על הכריות שתפרתי לאירוע? אז התרגשתי לקבל המון פידבק חיובי עליהן ואני שמחה לבשר שהמחיר הוא ממש ממש כייפי! 59 ש”ח לכרית או 3 כריות ב-150 ש”ח. גודלן הוא 35 ס”מ והציפית ניתנת לכיבוס.

IMG_3343

ואחרונים אבל הכי חביבים על רבות מאיתנו, האמיילים האהובים. יש לנו לא מעט מאלו, ואני מודה בפה מלא, לא פשוט בכלל יהיה להגיד להם להתראות…

תמונה

זהו להפעם, אני רצה להכין פוסט נוסף, הפתעה מרגשת לקראת חנוכה, פרטים ממש ממש בקרוב!

עוד פוסטים על המכירה:

וינטאג’ סייל

הגיל כן קובע

סופ”ש נפלא,

אילאיל

 

,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה