יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

החלפה פרטית עם עפרה

אני אוהבת החלפות פרטיות, קודם כל, ברור ממי את מקבלת את ההחלפה, כך שאת יודעת מראש שהסיכוי שזה יהיה משהו שתאהבי הוא גדול :-) (מן לוגיקה מוזרה שכזו) חוצמיזה, אפשר להציק לפרטנרית עם בקשות שונות ומשונות. ולכן כשעפרה הציעה לי שנעשה החלפה פרטית ביננו, אני חושבת שהיא לא תארה לעצמה שאני אבקש שמלות לניקו (בובת הבליית' שלי, למי שעדיין לא מכיר אותה).

היום, אחרי חודשים רבים (זה מה שקורה שפתאום מחליטים כך באמצע החיים לעבור דירה) נפגשנו סופסופ למסור את ההחלפות שלנו. למען גילוי נאות, אני חייבת לציין שעפרה היתה ילדה ממש טובה, ואת חלקה בהחלפה היא השלימה לפני מלאן תאלפים שבועות, אבל אני, הבעייתית, השלמתי את חלקי רק השבוע. לא נורא, המתנות נמסרו באופן אישי (כמה כיף לגור שני רחובות מהפרטנרית שלך) והשמחה היתה רבה :-)

בפוסט הזה אני מעלה רק את הצד שלי בהחלפה, כי עפרה המדהימה הכינה לי גרדרובה שלמה לניקו, והיא בהחלט ראויה לסשן צילומים מכובד ולפוסט משלה.

אני הכנתי לעפרה, לבקשתה, תמונות לסטודיו, כשהבקשה היחידה שלה היתה שהן יהיו עדינות בסגנון מנימלסיטי ושיתאימו להווי סדנת עבודה.

ידעתי מראש שאני רוצה להכין סט של שלוש תמונות. בתחילה חשבתי להכין תמונות ממוסגרות, אבל ברגע האחרון שיניתי את דעתי לכיוון של קנווסים מטופלים בגוונים עדינים, ולפי הכרותי עם הגוונים השולטים בסטודיו (קירות תכלת ומשקופים צהובים) החלטתי ללכת על גוונים של ירוק בהיר, ורוד, תכלת וצהוב.

הקנווס הראשון שהכנתי צבוע ברקע צהוב, ועליו מודבק פייפר פיסיניג של מכונת תפירה:

קנווס מטופל(או מקדחה,  תלוי איך מסתכלים על זה, חחחח).

את הקנווס השני צבעתי בגוון ירוק בהיר, והדבקתי פייפר פיסינג של פרחים, שיסמלו פריחה ושגשוג לסטודיו:

קנווס מטופל 

קנווס מטופל

את הקנווס השלישי הכנתי אתמול בלילה, ותאמת אני הכי אוהבת אותו מכל השלושה (אני יודעת שלא יפה להשוות, אבל מה לעשות….) כבר מזמן התחשק לי להכין קולאג' ניירות על קנווס, וזו היתה הזדמנות נהדרת להכין אחד, צבעתי את הקנווס בגוון ורוד בהיר, והדבקתי עליו קולאג' של נירות מדוגמים בגוונים עדינים, על חלק מהניירות גרדתי ראב און מקסימים שישרו אווירה קסומה ונעימה בסטודיו.

קנווס מטופל

קנווס מטופל

קנווס מטופל

ממש בקרוב אני אעלה תמונות של הבגדים הנהדרים שקיבלתי מעפרה.

תודה יקירתי על החלפה נהדרת!

6 תגובות:

  1. גם אני אהבתי הכי את השלישי :-), והשאלה הניצחית איך הדבקת את הנייר לקנווס ?

    השבמחק
  2. אנונימי20.8.2009, 16:48

    WOW
    גם בעיני השלישי הכי יפה
    אבל השלישיה כולה צבעונית וקסומה
    נילקי

    השבמחק
  3. התמונות באמת משרות אווירה קסומה!

    השבמחק
  4. יא, יפה, שתי תותחיות שכמותכן, איך לא ייצא יפה?

    השבמחק
  5. אילאיל20.8.2009, 19:06

    את הנייר הדבקתי לקנווס עם דבק מוד פאדג' paper mod podge - זה דבק מעולה להדבקת ניר, ללא קימטוטים ועיוותים.
    תודה בנות!

    השבמחק
  6. אני נאמנה לשניים הראשונים שראיתי.
    ושלושתם יחד צבעוניים ועליזים.
    (:

    השבמחק