יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

מבצע צבעוני באמצע החורף

תנו לי לדמיין שחורף כאן, כי בצהריים שחזרתי עם הילדים מהגנים נמדדו 27 מעלות ואני לבשתי גופיה. האמת, חוץ מסוגיית הגשם/העדר מים, האין-חורף לא ממש מטריד אותי. אני לכשעצמי טיפוס של עונות מעבר, כי גם את הקיץ אני לא ממש מסמפטת.

אבל מה אני מפטפטת על מזג האוויר שבכלל התכוונתי לכתוב על מבצע החורף בחנות שלי. לפני כמה ימים פירסמתי את מבצע החורף ואני מאד מודה לכן על ההתעניינות העצומה והפירגון בחנות. לבקשת כמה לקוחות הרחבתי את המבצע ומעבר לרכישה בחנות באמצעות פאי פאל, אני בהחלט מאפשרת רכישה ישירות דרכי באמצעות צ’ק או העברה בנקאית. כמובן שלא חייבים להגיע אלי פיזית הביתה, מספיק לשלוח מייל או להרים טלפון :)

ולמי ששכח על מה מדובר…

מבצע חורף מפנק

35% הנחה על כל התכשיטים בחנות

(למעט תכשיטים במבצע)

הקישור נמצא כאן  - חנות

וקצת חדשים במיוחד לקראת המבצע:

  

 

אילאיל

5 תגובות:

  1. מהמם

    אולי הגיע הזמן גם לעגילים צמודים?
    הם מקסימים מקסימים

    השבמחק
  2. מקסים,
    והצילומים שלך הורסים!

    השבמחק
  3. איזה יופי של דברים,
    ואני סקרנית לראות גם את תיק הבנטו החדש....

    השבמחק
  4. מקסים...
    אחלה מבצע !
    בהצלחה.

    השבמחק
  5. הקישור לחנות לא עובד......

    השבמחק