יום שני, 4 ביולי 2011

סופ”ש מהאגדות

אני יושבת מול המקלדת ולא יודעת מאיפה להתחיל. אולי אתחיל מזה שאני בתקופה סופר עמוסה (רק דברים טובים, אבל עדיין עסוקה נורא). אני מתכננת ומארגנת שני ימי הולדת לגדולים, הראשון של ליריי ביום שישי הקרוב. שבוע לאחר מכן של תובל. כמובן שלשניהם הזמנו את כל ילדי הגן וחברים. וכמובן שבשניהם אני המארגנת המתכננת והמפעילה (שלא לדבר על מבשלת ואופה). אני יודעת שזה נשמע מעט לא שפוי, אבל אני אוהבת את זה.

מאחורינו כבר שני ימי הולדת בגן ושתי מסיבות סיום, ולא לשכוח שכולנו עדיין מתאקלמים מהשבוע שלנו באמסטרדם (אמרתי כבר שזה רק עיסוקים טובים, נכון? טפו טפו טפו!). לכן, בכלל לא ברור לי איך בכלל חשבתי לעצמי להרשם לסופ”ש היצירה שאירגנה נתנאלה, אבל זה לא נכון, אני בהחלט יודעת איך חשבתי לעצמי. זוכרים את ההוא מהפוסט הקודם? המקסים הזה שחי איתי וסובל אותי כבר כ”כ הרבה שנים? הוא פשוט אמר לי “לכי, אנחנו נסתדר פה”, אז נרשמתי! אמנם לא לסופ”ש המלא (חמישי-שישי-שבת של שיכרון חושים) אלא רק לחצי ממנו.

ביום שישי בבוקר עוד הספקנו לנסוע עם הבנים לקנות להם מתנות יום הולדת, ומיד אח”כ למרפאה כי תובל התעורר קצת חולה (שימו לב לסדרי העדיפות במשפט הראשון, ולא, לא אני רציתי שזה יהיה כך אלא הקטנים רצו). כשחזרנו הביתה (ואני עדיין מתלבטת אם לבטל הכל ולהישאר בבית), הסתכל עלי אותו חצי שני שלי ואמר לי “יאללה ביי, אנחנו מסתדרים פה” (או במילים אחרות, היום יהיה בסדר ומחר אני ממילא לוקח אותם לכל היום לאמא שלי).

הגעתי לקיבוץ שפיים לבית ההארחה הקטן והחמוד שנראה כאילו נעצר אי שם בשנות השישים (או השבעים, אני לא חזקה בהיסטוריה של האדריכלות).

 

התפנתי ישר לסדנה הראשונה שהיתה make and take, אותה העבירה נתנאלה עצמה. אין לי תמונות מזמן הסדנה עצמה כי החלטתי לא להכין את מגדל הצלחות המקסים הזה במקום אלא לקחת את החלקים ולהרכיב בבית.

לאחר הסדנה הזו נכנסנו הישר לכיתות הסדנאות. את הסדנאות עצמן העבירו שתי אמניות סקראפ מהמובילות בתחום, נטאשה וורבק וקרולין פילר. שתיהן שונות אחת מהשניה בסגנון וכל אחת מייצגת חברה אחרת של חומרי סקראפ. אני אישית הרבה יותר מתחברת לסגנון השובב והצבעוני של נטאשה, לכן שמחתי ששתיים משלוש הסדנאות שלי הן איתה.

וכך אני נראת מאושרת ושמחה בכניסה לכיתה :)

(צילום, יעל יניב)

הסדנה הראשונה שלי היתה סדנת עיצוב עמודים לאלבום. עכשיו הדילמה, הקוראים הקבועים שלי בוודאי יודעים שאני ועמודים מעוצבים לא ממש הולכים ביחד. אני מתה עליהם, ויום אחד גם לילדים שלי יהיו אלבומים מעוצבים להתפאר, אבל זה אולי יקרה בבר מצווה, אולי! אז מכיוון שלא כ”כ התחשק לי לבזבז את הזמן והחומרים המעלפים שקיבלנו החלטתי להתחיל להכין מיני אלבום אמסטרדם, תודו שאני סוג של גאון.

 

אחרי הסדנה הזו התארגנו כולנו לארוחת ערב ומיד לאחריה אורגנה מסיבת חינה משעשעת לחלוטין לכבוד נישואיה הטריים של נטאשה לבחיר ליבה (היהודי, אגב).

(נטאשה זו המצחקקת מימין, לשמאלה יושבת המדריכה השניה קרולין)

המסיבה היתה מושקעת להפליא בזכות תושיה מדהימה של אחת הבנות שהגדילה והכינה את כל הדרוש למסיבת חינה מסרותית, קולולולולו!

(אז מה אם זה גדול ממני ב 13 מידות בערך, אני בחורה מאד זורמת…)

(צילום, יעל יניב)

את הערב קינחנו במשחק לוטורי משובח שכלל עשרות פרסים מדהימים, מתנות של נתנאלה (פשוט לא פונקנו מספיק עד עכשיו). כל הערב ישבתי לי בצד עצובה ובוכיה כי לא זכיתי בכלום. כשהשעון צילצל לשעת חצות וידעתי שעוד רגע הכרכרה תהפוך לדלעת (כלומר התינוק השליו בבית יהפוך לפקעת עצבים צווחנית ולכן אני חייבת להתחפף משם) הגיע תורו של הפרס הראשון. אז מי לדעתכן זכתה בזיכוי מפנק לחנות של נתנאלה? אני!!! ולא אכפת לי שזה נשמע כאילו אני משוויצה, כי זו פעם ראשונה בחיי שאני אשכרה זוכה בפרס ראשון במשהו :)  

למחרת (ממש אחרי הצילום הזה) לקחתי את מזוודת הפינוקים שקיבלנו ביום הראשון ושמתי פעמיי חזרה לאירוע (טוב נו, אני ממשיכה להשוויץ, והפעם במזוודה המדהימה הזו, אבל חכו. עדיין לא הראתי לכם מה היה בתוכה, זה השוויץ האמיתי!)

כי את כל השלל המדהים הזה קיבלנו בתוך הגודי בג שהוא בעצם מזוודת טרולי מקצועית לסקראפריות ובמהלך הסדנאות גם בקיטים עשירים ומלאים כל טוב. תגידו, אתם ראיתם איפשהו פינוק בסטנדרטים כאלו?

היום השני שלי היה היום השלישי והאחרון למעשה. את היום התחלנו בסדנת עיצוב עמודים של קרולין. נחשו מה אני עשיתי בסדנה?

נכון, המשכתי את אלבום האמסטרדם שלי (ואם זה נשמע חצוף לחלק מכן, אז דעו לכן שבתור חננת-על ביקשתי רשות להיות סוררת).

אבל אז הגיעה הסדנה האחרונה שקראה אותי לסדר. כי זו היתה סדנת מיני אלבום של נטאשה, וזו היתה הסדנה שהכי חיכיתי לה.

בתוך ספר עתיק מסתתר לו אלבום מקסים, צבעוני וחמוד כמו שרק נטאשה יכולה להכין. זו כריכת האלבום ועמוד אחד לדוגמה מתוך הספר של נטאשה עצמה.

  

וזו הצצה לשלי, אבל כמובן שזה אפילו לא מתקרב להיות מוכן וגמור, בתקווה שזה יקרה בעתיד הקרוב.

אז איך בכלל אפשר לסכם סופ”ש שכזה?

האמת שהכי פשוט זה לומר תודה ענקית אחת גדולה ומיוחדת לאשה והמותג נתנאלה.קום. עם המון סבלנות, נתינה ואהבה איפשרה לנו לחוות את הטעם החו”לי הזה הכה נחשק.

וזו לא תהיה תודה שלמה בלי להודות לאיש שלצידי שמאפשר לי כל פעם מחדש את החופש והיציאה מהשגרה ומפרגן לי בכל גחמה, גדולה כקטנה. 

תודה!

17 תגובות:

  1. השכנה באה להגיב ראשונה
    בתור שכנה נהניתי לראות את אלבום אמסטרדם קורם עור וגידים אות ההנאה שלך מהקיטים ומכל הטוב שעטף אותנו.
    ואני גם מעידה שביקשת רשות... איזו חננה שאת..
    כל הכבוד לאיש שמפרגן אפילו כשיש ילד חולה בבית
    שיהיהמזל טוב לילדודס שחוגגים יומולדת
    ענת

    השבמחק
  2. מותק, שתמיד תהיי עסוקה בדברים משמחים וטובים!!!
    ראו עליך עד כמה נהנית מכל רגע ואין ספק שהיה מעולה!!! מיני אמסטרדם נראה משדע כבר מההתחלה-איךאפשר היה לכעוס עלייך בכללל-מתה כר לדפדף בו גמור
    ומשה-שיחק אותה-שאפו (-:

    ואת חייבת להוסף את תמונת הבנטו-כמה את משקיעה בילדים ומה את "מפרגנת" לעצמך (-:

    השבמחק
  3. אילאיל5.7.2011, 7:03

    פית מרציפן - השכנה הכי מתוקה!!! היה כיף לפטפט ולצחוק איתך!!
    וכן אני ממש חננת על חחח.
    יעל יניב - יו, את צודקת שכחתי מהתמונה הזו לחלוטין :) אני אבדוק איפה ניתן להשחיל אותה פה :)

    השבמחק
  4. וד"א-גדולה או לא השמלה-את לוקחת את ונוס....בהליכה (-:

    השבמחק
  5. את נראית כ"כ מאושרת! איזה כייף לראות (-: מזל טובים לכולם ורק בריאות!

    השבמחק
  6. מזל טוב על הזכייה!!!
    מקנאה בך על הסופ"ש המהמם והמושקע!

    השבמחק
  7. הכל נראה מעולה!!
    את האלבום של נטאשה אנחנו נסיים! ובקרוב!
    נראה שנהנית מאוד וכל הכבוד על הזכייה! קולולו

    השבמחק
  8. מדהים. לא משעמם לרגע לקרוא עוד רשומה ועוד אחת על הסופ"ש הזה. התמונות שלך מעולות, גם אלה שצילמת וגם שלך- אני חייבת להחמיא לך, את נראית ממש מדהים!
    מזל טוב לכולם!

    השבמחק
  9. איזה תמונות מקסימות. מזל טוב על הזכייה! וכל הכבוד לחצי השני על הפרגון. הכותרת בהחלט מתארת את הסופ"ש הזה.

    השבמחק
  10. אנונימי5.7.2011, 10:13

    תקשיבי בוביק- את יודעת שאת נראית מעולה? כאילו עזבי סקראפ לרגע (תיכף נחזור) את כ....ית על (וסליחה מראש אם את לא סובלת את הביטוי...).
    ולענייננו (פשוט התעלפתי מהתמונות שלך)- בעל מפרגן זה הדבר הכי חשוב שיש ולשלך מגיע תואר של קוסם.
    מזל טוב לימי ההולדת.
    ועשייה ברוכה זה תמיד כיף
    נשיקות
    הילה

    השבמחק
  11. אין ספק שלמרות שלנתנאלה מגיע שאפו גדול, לבעל מגיע אחד ע-נ-ק-י !!! אני הייתי מתבאסת רצח לשחרר את החצי לסופ"ש ולהישאר עם ילד חולה בבית.
    התמונות נפלאות ואני מתה לראות את אלבום אמסטרדם גמור.

    השבמחק
  12. אילאיל5.7.2011, 11:53

    יעל - אחחח, תבואי כל יום! כפרה עלייך!
    חגית - תודה!!! איזה כיף לשמוע!
    הילה - כפרה עלייך!וכמו שאת יודעת זה תוצאה של עבודה קשה מאד!
    רחלי- אין ספק שיש לי בעל מלך ומלאך!

    השבמחק
  13. היה תענוג להכיר אותך יותר טוב, מזל טוב על הזכיה במקום הראשון! כל הכבוד, עכשיו לכי למלא לוטו אמיתי...
    האלבום מקסים!

    השבמחק
  14. לפני הכל - את נראית פיצוץ בתמונה הראשונה (ובתור מי שפגשה אותך בפעם הראשונה כשהיית בחודש שביעי - על אחת כמה וכמה...:-))!
    סחתיין על הזכיה, תיהני ותעשי בה מכל טוב, כמו שאת יודעת (אם כי אחרי מזוודה כזו - איפה תשימי את הכל??) כמי שגם לא אוהבת קיטים "מובנים" שמחה לראות שהלכת עם הקו שלך על אלבום אמסטרדם - אני בטוחה שהוא יצא מהמם!

    השבמחק
  15. איזה יופי של פוסט.
    הולם אותך מאוד חופש יצירתי ועוד יותר הולם אותך הפרס הראשון :-)
    מאחלת לך עוד הרבה פרגונים נפלאים כאלה מצד משה, בטוחה שגם הוא מרויח מהעניין ;-)

    השבמחק
  16. וואווווו! בטח היה כיף חיים!! (עוד משתמשים בביטוי הזה בכלל? :)) איזה יופי לשמוע שנהניתן כל כך! ואני ממש שמחה בשבילך שאת ככה מוקפת באירועים משמחים. שתמיד יהיה ככה.
    ומשה - אני פשוט מעריצה אותו... :) אחרי שקראתי כלה מ שכתבת עליו, המשפט היחיד שעלה לי לראש הוא פשוט: He is a keeper!

    השבמחק
  17. וואו נשמע שהיה ממש כיף, שלושה ימי פינוק כאלה לא באים ברגל...האלבומים נראים מהממים וזה כל כך חשוב למצוא את הזמן לארגן אותם לפני שהתמונות נשכחות איפשהו עמוק בתוך המחשב...אלה זכרונות מדהימים וכשהאלבומים נגישים ומעוצבים זה הרבה יותר פשוט ונוח להיזכר.

    השבמחק