יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

קצת השראה לא תזיק פה…

לפני כמה חודשים (אוקי, שנים) התחלתי בבלוג מדור קבוע שהחזיק מעמד בערך חודש ושמו היה פינת ההשראה. החלטתי לחזור אליו ולתת לו מקום ראוי בבלוג אבל הפעם בלי התחייבות או דד ליין, אלא פשוט לכתוב כשיש משהו מעניין וכשנחה עלי המוזה.

הפעם, חשבתי לשתף אתכם ברשימת הספרים המומלצת שלי: את חלקם יש לי, וחלקם נמצאים ב wish list שלי כמועמדים רציניים לרכישה קרובה, תהנו:

(לחיצה על תמונת הספר מובילה ללינק שלו בחנות האון ליין thebookdepository. לא, אין לי שם הטבות, אני סתם נהנית לקנות שם ונראה לי שגם אתם תהנו מהמבחר)

Small plates Sweet treats - ספרה החדש של כותבת בלוג האוכל הנפלא cannellevanille. הספר בדרכו אלי ממש בימים אלה, אבל אין לי שום ספק שמדובר בספר משובח להפליא, גם במתכונים (המתמחים במאכלים ללא גלוטן) ובמיוחד בצילומים המופלאים שלה.

9780316187459    

על ספר הבישול הנפלא La Tartine Gourmande, הנושא את שם הבלוג של המחברת אני יכולה להמליץ בחום כי כבר כמה חודשים אני נהנית מהמתכונים הקלילים, הצבעוניים והמצלומים נפלא. 

9781590307625 אחד הספרים המומלצים שהזכרתי בשנה החולפת היה Homespum Style הנפלא של Sellina Lake. לאחר שרכשתי אותו והתרשמתי מהבחירות הנפלאות, הצילומים המקסימים והסטיילינג המושקע חיפשתי ספרים נוספים של המחברת והגעתי אל הספר Bazaar Style. זה ספר מעט יותר ישן שלה (2008), הוא מעט יותר צבעוני ומקושקש וכמובן בהיותו בן 4 הוא קצת פחות “אופנתי”, אבל לטעמי הוא נהדר לא פחות!

9781845976262

חוצמיזה שאני מחכה בקוצר רוח לספרה החדש Pretty Pastel Style שאמור לצאת במרץ הקרוב, ונראה לי שהוא יהיה מוצלח מאד.     

8140963495_7e869837fe_c

ספר נוסף שאני מאד מאד אוהבת ונהנית ממנו כבר חודשים הוא הספר Modern Vintage Style של Emily Chalmers. הוא ספר מעט יותר רגוע בצבעוניות שלו והרבה יותר סולידי בסטיילינג שלו, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם כי הוא מהמם, באחריות.

9781849750998

אל הספר A Year of Mornings התוודאתי דרך האינסטגרם, קראתי עליו המון המלצות ויש לי תחושה שמשהו בצילומים היומיומיים והרגועים שלו יעשו לי טוב. קצת מוזר לי לרכוש ספר בלי שיש לי שמץ של מושג מה קורה בתוכו, אז אני מחכה לעוד קצת מידע (בעיקר תמונות) שיצא החוצה.

 

9781568987842

Creative Walls– מודה שלא יצא לי לקרוא עליו בשום מקום, הוא פשוט עלה לי בחיפוש לספר אחר. משהו בעטיפה שלו וכמובן לפי תוכן העיניינים שלו ממש משך וסיקרן אותי. אם במקרה יש למישהו קצת מידע עליו אשמח לשמוע את המלצתכם.

9781907563157 

והספר האחרון ברשימה להפעם (אם כי הרשימה שלי ארוכה לפחות פי שתיים, אבל צעד צעד) הוא ספרה הכה מדובר של בעלת הבלוג Decor8 שיצא לאור ממש בימים אלו Decorate Workshop.

 9781906417772

קריאה נעימה,

אילאיל

12 תגובות:

  1. היי אשמח לקבל למיל שלי פוסטים - ניראה ממש מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. הי וברוכה הבאה לבלוג, בכדי לקבל למייל פוסטים את צריכה להרשם כמנויה לבלוג - כל הפרטים בצד שמאל למעלה מתחת לכותרת הבלוג.

      מחק
  2. הספר Small plates sweet treats הגיע אליי בשבוע שעבר וכמו שחשבתי לא אכזב בכלל, הוא מדהים !
    יחד איתו הזמנתי עוד ספר חדש של The selby- טוד סלבי שהוא לא ספר מתכונים קלאסי אלא ספר עם צילומים של מטבחים, מסעדות,ומנות מרחבי העולם.

    תודה שהכרת לי את The book depository לפני שנה, הוא אתר מצוין וזאת הייתה ההזמנה השלישית ממנו, הרביעית מתוכננת כבר...
    מחכה לפוסט פינת ההשראה הבא !
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. את מותק את! מלאת פירגון כתמיד. ושמחה לשמוע שקניתי טוב ונכון, למרות שעם הבלוג המושלם שלה קשה היה ליפול הא?

      מחק
  3. הפיקים שלך משובחים- אני חולמת על כולם! בינתיים שמה כסף בחזרזיר ורוד מחרסינה. תמשיכי פליז בפינת ההשראה! אה, כן, והבאנר החדש בראש העמוד- מקסים מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף ששמת לב לשינוי. האמת שזה "לבנתיים שכזה" עד שהמעצבת הגרפית שלי ואני נשב לעבוד על הלוגו החדש. כן, הבלוג יעבור מיני מהפיכה בחודשים הקרובים :)

      מחק
  4. יש לי את רוב המומלצים(חוץ מספרי הבישול) והם אכן מובחרים!!!
    ישר כוח!!
    ליאת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה, במקרה יש לך את creative walls? הוא ממש מסקרן אותי ולא שמעתי עליו כלום בנתיים.

      מחק
  5. אכן, מעורר השראה!

    השבמחק
  6. אכן, מעורר השראה!

    השבמחק
  7. ההידר שלך פשוט מושלם! מקסים!! את!!

    השבמחק