יום רביעי, 4 בפברואר 2009

אלבום שוויץ לתיק


כבר שבועות רבים שאני מתכננת להכין אלבום שכזה בהשראת פרפרים הנהדרת, ואני חייבת לציין שהיא עמדה בגבורה במליון השאלות של איך למה וכמה....(תודה נשמה!).

אז אתמול בלילה עם 39 מעלות חום וצמרמורות בכל הגוף החלטתי שזה בדיוק הרגע המתאים להכנת האלבום (האם זה המקום לציין שכולנו בבית (מלבד הבעל) כבר כמעט שבוע ימים חולים ואומללים?). ואני חייבת לציין שאמנם התעוררתי עם כאב ראש מטורף היום בבוקר (לשבת שעות ולחתוך דפים ותמונות בגודל הזה יכול לעוור גם בן אדם בריא) אבל עם אלבום שוויץ!!!

האלבום הוא קטנטן לחלוטין, 10*7 ס"מ. ובדיוק כמו שקרן כתבה אצלה בבלוג, החלק הכי בעייתי הוא לנסות לעצב אותו כך, שגם יכנסו תמונות בגודל נורמלי, וגם להנות מהדפים המקסימים שהוא מכיל (סספרס, אוקטובר,בייסיק גריי ועוד). במקור האלבום הוכן לאמא שלי ליום המשפחה, אבל החלטתי שהתאהבתי בו, אז הערב אני אכין לה אחד חדש :-).

וטיפ קטן שנתנה לי הגר, למי שאין מדפסת בבית ורוצה להדפיס בחנות צילום תמונות קטנטנות, פשוט לשחק עם התמונות בפיאקסה, וליצור קולאג' של שתיים שלוש תמונות בכל פריים. רעיון נפלא שמאד מוזיל עלויות הדפסה, תודה!







אני רוצה לנצל את הפוסט הזה ולהגיד תודה ענקית לכל המפרגנות במשחק הפרסים: לפרפרים, kmorakefet, היצירות של איילת, ,Mira's place .

ואני אעביר את פרסים ל..... (מכיוון שבביצה הקטנה שלנו כולנו מכירות את כולנו, אני אנסה לפנות לקצת בלוגים מחו"ל)

mylilieden הכרתי את הבלוג שלה לפני מס' שבועות בלבד דרך קישור באחד הפורומים (אני לא זוכרת מי העלתה את הקישור, אבל מאד מודה לה על ההיכרות). הבחורה, משוגעת על ינשופים! ויוצרת דברים מתוקים מתוקים!! ממש שווה להכיר

Red Velvet Art אלסי וחברותיה, המשוגעות והמשגעות!

Moralia's blog הבחורה מכינה כרטיסי ברכה נהדרים ומעוררי השראה!

this inspire life בלוג משובח של אשה מדהימה, מגדלת ארבעה ילדים בחינוך בייתי, יוצרת (ברוח האנטרופוסופיה), מגדלת גינת ירק נפלאה, ומצלמת מדהים.

The Pink Couch: הבלוג של טארה אנדרסון האגדית, היא הקימה אותו, הזניחה אותו, ומבטיחה להקים אותו שוב לתחייה...יש למה לצפות.

Art Love: היחוד של הבלוג הנהדר הזה (מלבד היצירות הנהדרות שלה שאנחנו מכירות בפליקר) שיש כאן מדי פעם סקיצות מקסימות שהיא מעלה.
תהנו!

8 תגובות:

  1. יופי של בלוגים. לא מצאתי באף אחד מהם איך נרשמים לצורך קבלת עדכונים. יכול להיות ?

    השבמחק
  2. והאלבום שוויץ מקסים !!!

    השבמחק
  3. אנונימי5.2.2009, 8:54

    אני לא משתמשת במערכת המנויים, כרגעאני נרשמת רק לקבלת עידכוני RSS וגם את הבלוגים שאני רשומה אני מעבירה לפורמט הזה - ככה אני מצילה את תיבת המייל שלי מלהתפוצץ כל בוקר

    תודה!

    השבמחק
  4. האלבום יצא מטריף לגמרי!! שיא השויץ!!
    תבריאו מהר
    חיבור ענק
    גלית-ארייה

    השבמחק
  5. אנונימי5.2.2009, 10:07

    תודה מקסימה, אכן היום התעוררנו מרגישים מעט יותר טוב, הלוואי שנבריא כבר...מעצבן להיות חולים!

    השבמחק
  6. אנונימי5.2.2009, 12:28

    איזה יופי!!
    יצא לך מקסים!
    צבעוני,יפה ומיוחד(כמו תמיד)

    ושאלה-
    מאיפה את משיגה את הלולאות הגדולות שמחברות בין דפיי האלבום??
    אני מתכננת גם להכין אלבום,ולא יודעת מאיפה לקנות לולאות שיתאימו לזה...

    תודה:-)

    השבמחק
  7. אנונימי5.2.2009, 13:47

    תודה שיר,
    את הללואות קניתי אצל לימור בחנות קסם שימושי
    http://www.kesem-art.com/site/default.asp

    סקרנית לראות מה יצא
    בהצלחה

    השבמחק
  8. אנונימי6.2.2009, 0:55

    אלבום מתוק לגמרי יצא לך!!
    אגב- אני אפילו פיתחתי על תמונה אחת 9 תמונות קטנטנות! בהחלט סיוט לחתוך.. אבל יוצא חמוד :-)

    השבמחק