יום חמישי, 5 בפברואר 2009

הבלוג שלי בן שנה ואתם מקבלים מתנה

האמת שהוא חגג שנה לפני יומיים, אבל כמו שרוב המשפחה והחברים שלי יודעים, אני בדרך כלל שכחנית כרונית של ימי הולדת, אז מן ההגיון שגם את היומולדת של הבלוג שלי אשכח. אבל בימי הולדת תמיד טוב מאוחר מאשר אף פעם. והנה אנחנו חוגגים שנה, שנה רשמית של פתיחת הבלוג, אם כי רק בחצי שנה האחרונה ממש התחלתי לכתוב...אבל לא נהיה קטנוניים בפרטים הקטנים :)
זה בדיוק הזמן להודות לכל הקוראות (והקוראים....?) שלי ולכל התגובות החמות והמפרגנות.

המון המון המון נשיקות וחיבוקים

וכתודה לכם, אני רוצה לחלק חבילת הפתעות שווה במיוחד, החבילה כוללת:

שני שמות לבחירה מהאותיות המעוצבות שלי

סט של שלושה תגים מתוקים

אלבום צ'יבורד בצורת עץ

בכדי לזכות בחבילת ההפתעות, כל מה שצריך לעשות זה פשוט להשאיר תגובה לפוסט הזה.
ההגרלה לחבילת ההפתעות תערך במוצאי שבת.

מחכה לתגובות
נישוקים וחיבוקים

85 תגובות:

  1. אנונימי5.2.2009, 12:37

    המון המון מזל טוב לבלוג המשגע!
    מאוד מאוד מאוד אוהבת את העבודות שלך-מלאות צבע,יופי,וחיים...
    ובהחלט עדיף מאוחר מאשר אף-פעם לא...
    מזל טוב

    השבמחק
  2. אנונימי5.2.2009, 12:49

    הרבה מזל טוב לבלוג:-)

    השבמחק
  3. אנונימי5.2.2009, 13:11

    מזל טוב לבלוג שלך. את יצירתית מאוד ואני כבר שנים "עוקבת" אחרייך.
    בהצלחה
    מיכלוש10

    השבמחק
  4. מזל טוב לבלוג שלך! את כבר אצלי בבלוג מזמן ובין המועדפות שלי. תמשיכי ליצור דברים מדהימים!
    איילת

    השבמחק
  5. אנונימי5.2.2009, 13:56

    אילאיל יקירתי,
    מזל טוב! שיהיו לך המון דברים יפים ומעניינים להראות לנו, צבעוניים כמו שרק את יודעת!
    נשיקות, דורלי

    השבמחק
  6. אנונימי5.2.2009, 14:06

    יוו איזה יופי, האותיות משגעות! אני רוצה אני רוצה :)
    ברכות חמות לבלוג! מגיע לו, וגם לך...
    תודה על המתנה ועל ההשקעה!

    השבמחק
  7. מזל טוב לבלוג היפייפה ולבעלים שלו!

    השבמחק
  8. אנונימי5.2.2009, 14:48

    מזל טוב לבלוג!
    האותיות שאת עושה ממש מדהימות!!!! אז כל הכבוד שאת מעניקה לנו קצת מהקסם שלך ותודה!
    אני תמיד אוהבת לראות את העבודות הצבעוניות שלך... עושות כיף בעיניים
    artmis

    השבמחק
  9. איזה מזל...
    אם לא היית מתחילה לכתוב לא היינו נחשפים לכל הדברים המקסימים שאת מעלה פה. מזל טוב יקירתי!!!
    מאחלת עוד הרבבבה שנים של כתיבה והנאה.

    נ.ב.
    אם כבר אז חייבת לומר שאהבתי מאד את אתגר מיקסים שלך, אבל זה לא פלא, אוהבת את כל העבודות שלך ולצילומים שלך יש מקום של כבוד בינהן.

    השבמחק
  10. אנונימי5.2.2009, 14:58

    יום הולדת חגיגה נחמדת ...
    לבלוג צבעוני ומקסים!.
    העבודות שלך צבעוניות ומלאות חיים!וכמה מהן ברשותך שמרתי אצלי במועדפים.
    מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  11. אומנם אני מהפימו,
    אבל תענוג להיות מנוי על הבלוג הזה.
    כל פעם הפתעות חדשות.

    מזל טוב

    השבמחק
  12. אנונימי5.2.2009, 15:45

    מזל טוב גדול.
    נהנת לקרוא וכל פעם להתרשם ולהתפעל מהצבעוניות והייחוד של יצירותיך.

    וחייבת לומר שנולד בתאריך נפלא ומיוחד גם לי....בתאריך הזה הפכתי לראשונה לאמא...

    שיהיה רק ביצירתיות ובשמחות ובכל הכייף שרק אפשר
    מזל-טוב

    השבמחק
  13. אנונימי5.2.2009, 16:10

    מזל טוב!

    אז באיחור קל, אבל מכל הלב: שיהיה בהצלחה בהמשך, בכל מה שתרצי להצליח בו!

    תודה על המתנה הנדיבה...
    שרית :-)

    השבמחק
  14. אנונימי5.2.2009, 16:34

    איך הזמן רץ כשנהנים...
    המון מזל טוב והמשך צבעוני ושמח - כרגיל אצלך

    השבמחק
  15. אמנם חדשה אצלך בסלון אבל בכל זאת חייבת לומר שיש לך משהו ייחודי, צבעוני ומשדר אופטימיות מקסימה. המשיכי כך .

    השבמחק
  16. אנונימי5.2.2009, 17:54

    מזל טוב לבלוג
    ותמיד טוב לחגוג גם אם זה באיחור

    זה הזמן לומר שאני מאוד אוהבת את הבלוג שלך
    ואחד הפוסטים האחרונים שהכי אהבתי זה האלבום תפוח

    בהצלחהההה

    השבמחק
  17. אנונימי5.2.2009, 18:01

    יום הולדת חגיגה נחמדת...
    המון מזל טוב! המשיכי ליצור
    כי את עושה זאת נפלא!
    דנה

    השבמחק
  18. אנונימי5.2.2009, 18:23

    מזל טוב לשנה לבלוג!
    איזה כיף שהתחלת לכתוב בו יותר בזמן האחרון, כיף לקרוא וכמובן להסתכל!
    :-)

    השבמחק
  19. אנונימי5.2.2009, 18:34

    המון מזל טוב! הבלוג שלך מקסים, צבעוני ומעורר השראה!!! לעוד שנים רבות של יצירה...

    השבמחק
  20. אנונימי5.2.2009, 18:35

    מזל טוב
    הבלוג מקסים מלא בהשראה ובעבודות מקסימות.


    בהצלחה
    מאילנית

    השבמחק
  21. המון מזל טוב. את נותנת השראה לכולנו. תמשיכי ליצור ולגרום לנו להתאהב בכל פעם מחדש.

    השבמחק
  22. אנונימי5.2.2009, 18:40

    בהצלחה!!! והרבה שנים פוריות .

    השבמחק
  23. מזל טוב לבלוג .
    אני מאוד אוהבת את העבודות שלך , צבעוניות ומלאות חיים.

    השבמחק
  24. אנונימי5.2.2009, 18:44

    מזל טובבבבב
    יום-הובלוג שמח
    המשך יצירה פוריה ויפייפיה.
    פזית

    השבמחק
  25. מזל טוב!
    הצטרפת אצלי למועדפים לא מזמן ואני חייבת לציין שעברתי על כל הרשומות עד כה והדברים שאת עושה מקסימים ובעיקר משמחים!

    השבמחק
  26. אנונימי5.2.2009, 18:51

    מזל טוב,לעוד הרבה שנים של העלאת יצירות וכבר כיף לזוכה

    השבמחק
  27. איליאל, אני מתה על הבלוג שלך! הוא מרשים, הוא יפה, הוא צבעוני ומעורר בי השראה כל הזמן!

    לעוד המון המון שנים של בלוג מוצלח שכזה!

    השבמחק
  28. אנונימי5.2.2009, 18:59

    שפע ברכות ליומולדת שנה לבלוג הכי צבעוני ברשת :-)

    השבמחק
  29. מזל-טוב לבלוג והמשך פורה!

    השבמחק
  30. מזל טוב לבלוג ולך.
    הבלוג מקסים ותמיד תאווה לעיניים :-)

    השבמחק
  31. אנונימי5.2.2009, 19:02

    מזל טוב לבלוג! אני תמיד כל כך שמחה לראות שיש פוסט חדש! הפוסטים שלך תמיד כל כך צבעוניים, עליזים ומעוררי השראה...
    שיזכה לעוד המון שנים של בריאות ויצירתיות :-)!

    השבמחק
  32. אנונימי5.2.2009, 19:09

    מזל טוב לבלוג, אבל יאלללהה יותר חומר
    יותר הגיגים ויותר תוצרת. כי כל פעם הלב מתרחב

    השבמחק
  33. אנונימי5.2.2009, 19:10

    האנונימי הקודם זו אני שרכי שברח לי לפני שהספקתי לכתוב את שמי.

    השבמחק
  34. יומולדת שמח
    לבלוג ולך
    תמשיכי למלא אותו בדברים טובים ויפים
    כמו שאת עושה בימים האלו ממש

    השבמחק
  35. אנונימי5.2.2009, 19:19

    מזל טוב לבלוג הצבעוני והמדהים שלך..
    בדיוק השבוע נרשמתי לקבל עדכונים..

    השבמחק
  36. אנונימי5.2.2009, 19:25

    אילאילללללללל
    אני ממש, אבל ממש חדשה פה:)
    וכייף לי כל כך לקבל ממך את הפוסטים היפיופים ולראות את הכשרון שלך פורץ גבולות!!
    תמשיכי לעשות חייל בובה:)
    בהצלחה!! מיכל809.

    השבמחק
  37. אילאל!
    מזל טוב!!
    "גיליתי" את הבלוג שלך לפני כחודש ומאז אני מאוהבת!!
    אני מקבלת ממך כל כך הרבה השראה ופשוט נהנית לראות את הצבעוניות שלך!!

    השבמחק
  38. מזל טוב!!!

    אני קוראת קבועה שלך אבל אף פעם לא הגבתי אבל לכבוד השנה החלטתי להגיב

    אני מאוד אוהבת את העבודות שלך הן יפיפיות..

    תמשיכי כך :-)

    השבמחק
  39. אנונימי5.2.2009, 20:03

    יומולדת שמח!!! איזו סיבה למסיבה, אז אני מאחלת לעצמי עוד המון פוסטים מהבלוג שלך כי הם תמיד מעניינים ופרי ידייך תמיד מרתק ויפיפה לטעמי, שתמיד תמצאי את הזמן לעצמך ולאהבתך ליצירה {הרווח כולו שלנו בגדול...} והרבה, הרבה, הרבה אושר מעל הכל!!!

    חיפושולי

    השבמחק
  40. את באמת ולגמרי מלכת העולם עם העיצובים הצבעוניים ומלאי החיים שלך. המוני מזל טוב לשנה הראשונה (ובודאי לא האחרונה) של הבלוג.
    רק בשמחות, והרבה כאלה :-)

    השבמחק
  41. יא, שנה, באמת סיבה למסיבה.
    יש לך בלוג מקסים ואני מתה על הכתיבה שלך, אז מלאנים של מזל טובים ורק שלא ייגמר לעולם.
    מלא נשיקות, מקופלת

    השבמחק
  42. יום הולדת שמח... יום הולדת שמח...
    עוד המון שנים מוצלחות ופוריות, מלאות רעיונות יפים ומעניינים!
    מזל טוב!

    השבמחק
  43. אנונימי5.2.2009, 20:45

    מה? שנה?
    וואו, הזמן טס כשנהנים...
    מזל-טוב והמשך יצירות מופלאות!
    }{
    דסדס

    השבמחק
  44. מזל טוב!!!! מאוד אוהבת את היצירות שלך, מקווה שתמשיכי לפרסם פוסטים לעיתים תדירות.

    השבמחק
  45. מזל טוב, אושר ועושר לתינוק החמוד ולאמא המוכשרת!

    השבמחק
  46. אנונימי5.2.2009, 21:32

    הרבה מזל טוב, אילאיל
    ושהבלוג שלך יתפרסם ויצליח!
    מתמי שבט

    השבמחק
  47. אנונימי5.2.2009, 22:02

    אילאיל כל הכבוד ברכות על התמדה.
    מזל טוב והרבה הצלחה בהמשך...
    אוהבת את העבודות שלך.

    השבמחק
  48. יוווו כמה הרבה תגובות...
    מזל טוב והמון גאווה ואהבה,
    אני עדיין מנסה להתגבר על האכזבה מביטול הסדנה של מחר, אבל לא נורא...
    במקום זה אלך לפעילות ט"ו בשבט בגן :) (קיוויתי להתחמק ;-))
    שיהיה לך בלוגהולדת שמח!
    מהנדסת מאורות

    השבמחק
  49. אנונימי5.2.2009, 22:14

    הפימו שלך מדהים, ויפה לראות את הנגיעות המוצלחות גם בנייר!
    מזל טוב ליום ההולדת, איזה כייף זה, לא?

    השבמחק
  50. בהצלחה ומזל טוב
    אני מאוד אוהבת את העבודות שלך אבל לא משאירה בד"כ תגובה..
    בהצלחה ותמשיכי עם העבודות המיוחדות שלך

    השבמחק
  51. אנונימי5.2.2009, 22:54

    מממממזל טוב מותק!!
    טינקל

    השבמחק
  52. הרבה ברכות ויומולדת שמח!!אכן כיף של בלוג עם עבודות מדהימות...

    השבמחק
  53. מזל טוב אילאיל
    הבלוג שלך צבעוני ומקסים ואני מאוד נהנית לקרוא בו :)

    שרון

    השבמחק
  54. אנונימי6.2.2009, 0:07

    מזל טוב לבלוג המקסים
    טוב שפרסמת כי לא ידעתי על קיומו
    המון הצלחה.

    השבמחק
  55. לא מזמן גיליתי את הבלוג הזה.
    מזלטוב.

    השבמחק
  56. מזל טוב לחגיגות הבלוג! תמיד כיף לראות את כל העבודות הצבעוניות ומלאות הקסם שלך =]

    השבמחק
  57. יומולדת שמח לבלוג שתמיד שולח אלי דברים מרהיבים למייל!
    תודה אילאיל.

    השבמחק
  58. אילאיל, אילו אותיות מהממות!! עוד מעט אמורה להיוולד לי אחיינית חדשה. בטוח שארצה אותיות כאלו בשבילה (וגם אני מגדלת פייטר בבטן...). תמשיכי לפרסם רשומות כל כך מושקעות, מלוות בצילומים משגעים!! כיף להיכנס לבלוג כל פעם מחדש !
    אורלי

    השבמחק
  59. כבר שנה? הזמן עובר מהר כשנהנים :-)
    תמיד נחמד לי לראות ולהתפעל מהיצירתיות, המקוריות והצבעוניות של העבודות שלך. שיהיו עוד הרבה שנים כאלה !!

    השבמחק
  60. אנונימי6.2.2009, 10:02

    בלוגהולדת שמח לבלוג צבעוני יצירתי מקורי ומקסים כמו שרק את יכולה לבנות.
    תמשיכי ליצור ולשתף ביצירות המדהימות שלך הן כל כך צבעוניות ועושות כיף ללב ולעיניים ו -בבקשה שתפי גם בצילומים המדהימים שלך
    מזל טוב
    ורדה

    השבמחק
  61. מזל טוב לפורום המקסים שלך.
    עוד הרבה שנים של יצירתיות והנאה.

    השבמחק
  62. אנונימי6.2.2009, 11:22

    אילאיל שלום,
    אני מנויה, סמויה בד"כ ותמיד נהנית מהבלוג, מהצבעוניות, מהרעיונות מהצילומים! בהצלחה בהמשך!!!

    השבמחק
  63. אנונימי6.2.2009, 12:06

    מזל טווווווווווב!!! ה
    חגיגות זה תמיד טוב וכיף.
    שיהיה לך במזל טוב ושהבלוג שלך יתפתח ויגדל וכך גם את בכל מעשה ידייך.

    השבמחק
  64. אנונימי6.2.2009, 13:10

    איזה יופי..שנה עברה..
    שיהיה רק במזל טוב..!
    איזה מתנה..yyy

    :-)

    השבמחק
  65. מזל טוב לבלוג. אוהבת את הצבעוניות בעבודותיך

    שולי

    השבמחק
  66. אנונימי6.2.2009, 17:54

    מזל טוב לבלוג לעוד הרבה שנים של יצירה ושיתוף.
    עדי

    השבמחק
  67. מזל טוב ליומולדת שנה!
    מאוד אוהבת את העבודות הצבעוניות שלך...

    השבמחק
  68. אנונימי6.2.2009, 21:06

    מזל טוב ,
    נהנת לראות את היצריתיות שלך כל פעם מחדש-וכמובן את התמונות של הבנים המתוקים שלך:)

    השבמחק
  69. אנונימי7.2.2009, 0:07

    איזה בלוג מ-ש-ג-ע!!!!
    מודה ומתוודה שהמון זמן לא נכנסתי וכבר שכחתי כמה יפות העבודות שלך! מאחלת לך עוד המון שנים של יצירה פוריה ומהנה.

    ורדה (ורדה 1)

    השבמחק
  70. אנונימי7.2.2009, 7:04

    מזל טוב ליום ההולדת של הבלוג כקוראת קבועה של הבלוג שלך אני נהנית מאוד הן מהיצירות הפולימריות והן מיצירות העיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה הכל תמיד צבעוני ושמח שיהיה עוד המון שנים של יצירה וכתיבה בבלוג ורק טוב |חיבוק|
    פינקי

    השבמחק
  71. אנונימי7.2.2009, 8:59

    מזל טוב ועד 120
    יש לך בלוג מקסים וציבעוני אני תמיד נהנת לעיין בו.
    המשיכי כך!

    השבמחק
  72. אנונימי7.2.2009, 9:51

    מזל טוב לבלוג המקסים שלך!!
    מלא הצבע והשמחה והשראה...

    השבמחק
  73. אנונימי7.2.2009, 10:17

    מזל טוב לבלוג,
    יש לך בלוג מאוד יפה,
    ונעים לקרוא בו!..
    שבת שלום

    השבמחק
  74. אנונימי7.2.2009, 14:02

    HAPPY BLOGDAY

    מזל טוב לרגל שנה לבלוג - שיהיו לך ולנו(!!!!) עוד שנים רבות עם יצירות מגוונות (איך את מספיקה הכל?)
    אוהבת אוהבת אוהבת את כל העיצובים שלך על כל צבעוניותם ועליזותם.

    יעל

    השבמחק
  75. אנונימי7.2.2009, 14:21

    אל תכניסי אותי להגרלה, אבל לא יכולתי לא להגיד מזל טוב, ושאני שמחה שאת כותבת יותר! תמשיכי להיות כזו צבעונית!

    השבמחק
  76. וואו!
    נהניתי מאוד מהבלוג שלך, נכנסתי אליו מ"מיקסים" וכיף לראות יצירות כאלו, המשיכי כך,
    ומזל טוב לבלוג, מאחלת עוד הרבה פוסטים משגעים ועוד שנים רבות של יצירה..
    טל.

    השבמחק
  77. אנונימי7.2.2009, 17:52

    :-)
    איזה יופי-המון המון
    מזל טוב ויומולדת שמח!
    נחמד מאוד כאן,אוהבת לקרוא כאן,
    ונהנת כל פעם מחדש מהעבודות שלך.

    השבמחק
  78. אילאיל המון מזל טוב
    יש לך בלוג מסים צבעוני ושמח
    שרק תמשיכי ליצור ולהנות!

    השבמחק
  79. אנונימי7.2.2009, 20:02

    יווו..
    מזל טוב!!!
    באיחור קל,אבל יומולדת שמח לבלוג יפהפה!

    :-)

    השבמחק
  80. מזל טוב !! אמנם לא ידעתי עד ממש לא מזמן על קיומו אבל מאז שנודע לי אני מתענגת..........

    שובת מזל טוב
    ארייה-גלית

    השבמחק
  81. מצטרפת לאיחולים ולמחמאות של כולם...
    מהצד שלי, לוקחת הרבה השראה ומוקסמת מהשלמות של יצירותייך.

    בהצלחה בהמשך...

    השבמחק
  82. אנונימי9.2.2009, 13:07

    מזל טוב! לך ולבלוג :-) בלוג אהוב וצבעוני כל כך! ו - אל תפסיקי לכתוב!
    וכן, אני יודעת שזה אחרי הזמן למתנות - אבל רציתי בכל זאת לאחל המון מזל טוב!!

    השבמחק
  83. אנונימי10.2.2009, 10:44

    מברוק ליום ההולדת! שצמשיכי בקצב הזה כל השנה הבאה.. וזו שאחריה... וזו שאחריה... וזו שאחריה... וזו שאחריה... וזו שאחריה...

    נו טוב, הבנת את העקרון, לא? (-:
    קרן.

    השבמחק
  84. עוד שנים רבות של יצירתיות ושמחה

    השבמחק
  85. אנונימי19.2.2010, 13:02

    מזל טוב!!!
    לא מזמן התוודעתי לבלוג ואני עוקבת בנאמנות.:)

    השבמחק