יום שבת, 7 בפברואר 2009

שופו על הינשופו

אני עדיין בהלם קל מכמות התגובות אבל יותר מהכמות אני כ"כ מאושרת מהפירגון, האהבה, הברכות והאיחולים! תאמת? ממש ממש לא ציפיתי, וזה בא לי בהפתעה עצומה אוהבת חזרה!
את ההגרלה אערוך היום בערב, וכבר מחר אעלה את שם הזוכה, שווה לחכות :-)

ובנתיים הייתי עסוקה, מאד!
מישהו אמר ינשופים??????
הכל בעצם התחיל מהחלפת הינשופים שאני מארגנת בקומונה, פרידה ונומה, את ההחלפה שלי אני לא מעלה עדיין אבל עצם העבודה על ההחלפה פתחה אצלי תיאבון ליצירת ינשופים.
אז התחלתי בקטן, ויצרתי ליין מתוק מתוק של תליוני ינשופים צבעוניים וקטנטנים

ואח"כ החלטתי להכין תליונים קצת יותר גדולים......


היום בבוקר, שוטטתי לי קצת בפליקר, בין היתר גיליתי כמה ינשופים ממש מתוקים, חלקם עשוים בשיטת הPP כלומר paper piecing שזו בעצם טכניקת גזירה והדבקה של נירות בכדי ליצור דוגמא חדשה, דמות, חיה, או כל דבר שעולה על דעתכם. מכייון ש PP בקלות רבה יכול להיות גם polymer clay piecing :) נראה לי ממש טבעי לשלב בין שתי הטכניקות וליצור ינשופים משלי. את השבלונה של הינשוף יצרתי מחיבור של שניים שלושה ינשופים שהיו בחדר עבודה שלי יחד עם ינשופים מפליקר, ויצרתי לי את שופי הינשופי (ליריי נתן לו את השם, אני חושבת שזו דמות מהקלטות שלו :))

שופי הינשופי תלוי מהבוקר אצל ליריי ותובל בחדר.

ומכיוון שלמדתי מטעויות עבר..... מיד נכנסתי חזרה לסטודיו ויצרתי את אחיו של שופי הינשופי, ואת אחותו, שופה הינשופה (או שמה נקרא לה שאפה הינשופה?)

בקיצור.......

לאור ההתלהבות שלי מהנושא צפו לשידורים חוזרים בקרוב

26 תגובות:

  1. אנונימי7.2.2009, 18:17

    אוייש...איזה מקסיםם...
    כ"כ חמודים התליונים,
    ושאר הינשופים כ"כ יפיםםםם...
    איזה כיף לראות עבודות כאלה...
    כבר אמרתי שאני מאוהבתתת בעבודות שלך???

    השבמחק
  2. או.. איזה ינשופים מתוקים.
    אהבתי בעיקר את שופי הינשופי, ואת אחותו, שופה הינשופה !!

    השבמחק
  3. תאווה לעיניים. מקסים!

    השבמחק
  4. ואו זה מעלף!!! אני מאוד אוהבת ינשופים ואני ממש מאוהבת במה שהכנת!!

    את ממש כישרון!!!

    השבמחק
  5. אנונימי7.2.2009, 19:02

    מה יהיה? שוב תשאירי אותי פעורת פה?
    שופי ינשופי ואחותי מקסימים מקסימים!
    שמרתי לה מקום ע"י הדג הצבעוני...
    (:
    חיחיחיחיחיחי
    דסדס

    השבמחק
  6. WOW אני מוקסמת :-) בעיקר מהרעיון של הPP מחימר פולימרי. ועל זה יאמר איך לא חשבתי על זה ??? אני חוששת שאני עצלה מידי בשביל זה :-D.

    רציתי לשאול לגבי החותמות של הינשופים איך את מגנה עליהם מפני החימר הפולימרי ? במשך הזמן הוא מקלקל אותן.

    השבמחק
  7. אנונימי7.2.2009, 19:43

    כנראה שאת משתמשת בדיו מסוג לא נכון. לחימר פולימרי תשתמשי בדיו סאטזון בלבד. אמנם יקר, אבל ישמור לך עבודה לשנים ארוכות (וזה לא טיפ שלי אלא של דונה קאטו)
    בהצלחה

    השבמחק
  8. אנונימי7.2.2009, 19:45

    החותמות זה פימו?? וואו, זה נראה כמו נייר ממש!
    פשוט מקסים!
    איזה עולם מרתק זה הפימו, אני כ"כ לא מכירה אותו...
    העבודות שלך כ"כ מקוריות וצבעוניות -פשוט משגע!

    השבמחק
  9. אנונימי7.2.2009, 20:33

    תליונים מקסימים מתוקים וכל כך צבעוניים (מאוהבת בצבעוניות של העבודות שלך)
    ומשפחת "שופי/שופה" - ללא מילים -פשוט מדהימה

    השבמחק
  10. אנונימי7.2.2009, 20:46

    יא, אילאיל שיחקת אותה בענק!!!!!
    הינשופים שלך מקסיצים במיוחד, ואוהבת ינשופים שכמוני מיד מזילה עליהם ריר...

    ברור שהילדים רצוה אותו בחדר שלהם, מי לא היה רוצה.
    מקסים מקסים מקסים, אהבתי
    ula7
    מורן

    השבמחק
  11. אנונימי7.2.2009, 21:30

    אילאיל יקרה!
    התליונים מתוקים ברמות, הינשופים סוף הדרך, האותיות מקסימות והאלבום חביב ביותר :-)

    ועל הדרך אין לי מושג מי השותפה שלי להחלפת ינשופים מכיוון שלא נכנסת לתפוז בגלל בעיות שונות של תקשורת.
    תשלחי בבקשה פרטים לצור קשר אצלי בחנות ( וגם תזכירי לי בבקשה למתי ההחלפה איזו פאדיחה ).

    תודה מראש
    יפית = יפצ'וק

    השבמחק
  12. אנונימי7.2.2009, 21:33

    שיו יפית, הרגת אותי עכשיו. אני ממש מקווה ששמרתי את הרשימה של מי שולחת למי. אני אחפש ואכתוב לך הערב או מחר לכל המאוחר.
    איך נזכרת עכשיו להודיע לי????

    השבמחק
  13. אויש, זה פשוט מדהים, הייתי צריכה להסתכל כמה פעמים כדי להבין שמדובר באמת בפימו, אין, אין עלייך, את אלופת הפימו שלי.
    מתה על זה.
    נשיקות,
    מקופלת

    השבמחק
  14. אנונימי7.2.2009, 22:16

    איך ידעת???
    יש לך מושג כמה זמן אני מתכננת כאלה ינשופים בדיוק? יש לי שרטוטים שלהם בכל מקום... והביצוע שלך כל כך הולם אותם!! נו טוב, זה מה שקורה כשלא מתיישבים על השולחן ולשים, בסוף מקדימים אותך...
    מ-ה-מ-מ-י-ם!!

    השבמחק
  15. אנונימי8.2.2009, 7:18

    את פשוט יוצרת מ-ד-ה-י-מ-ה!!!!!! איזה יופי של תליונים - אהבתי .... והשופים מקסימים!!!!!!!!!! פשוט מושלם
    שבוע נפלא - חיפושולי

    השבמחק
  16. מתוקים מתוקים.
    כל כך אוהבת את הצבעוניות בעבודות שלך.

    השבמחק
  17. אנונימי8.2.2009, 13:53

    מ-ק-ס-י-ם אין מילים

    השבמחק
  18. אנונימי8.2.2009, 14:50

    מהמםםםם
    כמה יפה הPCP :-)
    זה סטרט אפ!!!!

    אבל שמעתי שהפימו הורס את החותמת (סיליקון), אחרי כמה שימושים, לא?

    נילי

    השבמחק
  19. אנונימי8.2.2009, 16:57

    בחותמות גומי לא נתקלתי בבעיה כזו
    מקווה שלא אתקל גם בחותמת סיליקון. בכל מקרה אחרי כל שימוש אני שותפת, קשה לי להאמין שמגע של כמה שניות יכול לקלקל משהו במהירות, זו צריכה להיות ראקציה ממש ארוכה בשביל לקלקל

    השבמחק
  20. אנונימי8.2.2009, 16:57

    שוטפת :)

    השבמחק
  21. אנונימי8.2.2009, 18:17

    הינשופים שלך מדהימים!
    אהבתי אותם בכל הוריאציות ובעיקר ב PP :) הם יצאו שמחים וצבעוניים! זה יכול להיות יופי של מובייל לקיר

    השבמחק
  22. אנונימי9.2.2009, 13:14

    מקסימים ומתוקים! אני לא ככ משוגעת על ינשופים אבל אילו שעשית ב PP - מהממים ממש.

    השבמחק
  23. אנונימי12.2.2009, 19:02

    איזה יופי!
    אני מאוד אוהבת איך שאת משלבת את עולם הנייר והחימר הפולימרי! הינשופים האחרונים פשוט משגעים! מאוד אהבתי את ההחתמה על הכנפיים- יוצא מתוק מתוק!

    השבמחק
  24. אילאיל היי, שאלתי לגבי הגנה על החותמות לא על ההחתמות על העבודה :-)
    החותמות עצמן נהרסות במשך הזמן מהמגע עם הפימו. למשל הסיליקון כבר לא נדבק חזרה לשקף שלו או לבסיס האקרילי.

    תודה

    השבמחק
  25. אנונימי16.2.2009, 0:16

    כן, רק אח"כ הבנתי אותך....
    אבל מצד שני.... מה הקשר בין העובדה שהוא לא נדבק לבלוק שלו לבין הפימו? הרי את לא נוגעת בפימו בצד השטוח? בקיצור...כמו שאר העובדות שהפימו "מואשם" בהן, נראה לי שגם הפעם הוציאו את הדברים מפרופורציות. סביר להניח שלאחר תקופה (שבוודאי ארוכה ביותר) הפימו עלול להרוס את החותמת, אבל עד שזה יקרה...מן הסתם כבר לא ארצה להתשמש בחותמת יותר:)

    השבמחק
  26. אנונימי16.2.2009, 5:27

    אני חייבת שרשרת טורקיז אחת!!!!!
    איך קונים ממך?
    הבת שלי שהיא בת שנה ושבעה חודשים, עם עייני תכלת מהממות, מאוד מאוהבת את הינשוף של השכנים (פסל אבן שנמצא למרגלות העץ) הגיע הזמן שיהיה לה ינשוף משלה!!!
    rinat18@gmail.com

    תודה :-)

    השבמחק