יום חמישי, 19 בפברואר 2009

היום גיהצתי אזניים של ארנבונים

הכל התחיל מההדרכה המטריפה של קרן, פרפרים. היא מסבירה ממש פה בצורה ממש פשוטה וברורה, כיצד מכינים ארנבוני חימום מקסימים ומתוקים. אבל מה.....בכלל אין לי מכונה תפירה :-(
חשבתי אולי לתפור אותם ידנית, אבל המחשבה על פירורי חיטה ולבנדר מתפזרים להם בבית בגלל תפרים חלשים מדי.....בקיצור, לא להיט.
גלגל ההצלה שלי הגיעה בזכות נתנאלה, הכפרית הזו השאילה לי את מכונת התפירה שלה לסדנת תיק יפני (פוסט נפרד ממש בקרוב), ולכמה ימים של נופש בטבעון. מחר מסתיים החופש, והמכונה חוזרת לבעליה - תודה מקסימה!

אוקי, מכונה יש! הדרכה מצולמת יש! בד פליז אין! בדים לאזניים יש!
אוף, מאיפה אני מוצאת עכשיו בדי פליז? אז זהו, שבחנות הזערורית שלנו בטבעון אין בדי פליז, אז מה עושים?
פשוט מאד, ילדים יש? שמיכות פליז יש? בדי פליז יש!

מכיוון שמשה הרשה לי להחריב רק שמיכה אחת נאלצתי להתפשר על בדי לבד בכדי ליצור את אפליקציות הפנים, לבבות ואת הזנבות. אבל זה נראה מוצלח גם כך.
איזה מתוקים הזנבות?


הבעיה הכי גדולה שלי היתה עם הפנים...לא יודעת למה, הארנבים שלי יצאו יותר דומים לחייזרים בעלי אזני ענק, יותר מאשר לארנבונים. אבל לא נורא..... אני אוהבת אותם בכל זאת


בזמן הצילומים תובל מאד נהנה לשחק איתם

בעיקר לתפוס אותם באזניים ולזרוק הרחק הרחק.......


לשמחתי הצלחתי להציל שני ארנבונים, ולעטוף אותם בתוך קופסת הפתעות נחמדה מלאה ממתקים לילדי בית חולים בו עובדת טינקל, מנהלת הקומונה פרידה ונומה.
למי שלא זוכרת או עדיין לא הספיקה להכין.... ניתן לשלוח לטינקל את משלוחי המנות עד תחילת מרץ, בכדי
שהיא תוכל להעביר אותם לילדים ולשמח אותם בפורים.


9 תגובות:

  1. אנונימי19.2.2009, 15:01

    את פשוט אלופה! איזו חריצות! הארנבונים מקסימים והפרצוף שלהם משגע לדעתי!
    את בהחלט צודקת - את צריכה מכונת תפירה!

    השבמחק
  2. אנונימי19.2.2009, 19:29

    תודה כפרית!
    הכל בזכותך :-)

    השבמחק
  3. אנונימי19.2.2009, 20:07

    Those bunnies are adorable (and perfectly made) Are you sure you haven't been sewing for yeeeeeeears?

    השבמחק
  4. אנונימי19.2.2009, 20:54

    Oh yes....
    I'm sure :)
    But thanks for the compliments, you are too sweet

    השבמחק
  5. הארנבים פשוט מקסימים!!!
    איילת

    השבמחק
  6. אנונימי21.2.2009, 9:59

    הם מהממים הארנבונים הללו.
    פשוט מהממים.
    שאלה לי:
    האם בד הפליז מתאים לחימון במיקרו?
    ההגיון שלי אומר שלא מבחינת אדים שנוצרים כי הוא עשוי במצור לוואי של נפט.
    מישהו יודע?

    השבמחק
  7. אנונימי21.2.2009, 17:52

    אממממ
    שאלה מעניינת.
    בעיקרון אני עבדתי לפי ההדרכה של קרן, לפי הקישור שיש בפוסט שלי. והיא אומרת לעבוד עם בדי פליז. ואני מאמינה שקרן עובדת עם משהו היא בודקת היטב לפני שהיא מפרסמת.
    מצד שני....גם פלסטיק אנחנו שמים במיקרו, וגם הוא תוצר לוואי של תעשיית נפט, לא?

    השבמחק
  8. אנונימי22.2.2009, 20:42

    מהממים!!!!! ואני אגלה לך סוד...גם אני חיבלתי שמיכת פליז שאהובה על בעלי במיוחד כדי לעשות ליונתן את השמיכת rug quilt שלו.
    ואת חרוצה מאוד עם החבילות לבית החולים - אני עדיין לא הכנתי את שלי...

    השבמחק
  9. אנונימי23.2.2009, 9:10

    אליןןןןןן
    איזה כיף לארח אותך בבלוג שלי :)
    ואני חשבתי לתומי שחבלה זה תחום ההתמחות שלי :)

    השבמחק