יום ראשון, 15 בפברואר 2009

החלפת ינשופים

בקומונה פרידה ונומה ארגנתי החלפה, הידד! החלפת ינשופים.
הגרלתי לי פרטנרית מאתגרת במיוחד, גם בחורה מוכשרת ברמות על על על (היום בערב אני אראה אותה ואתן לה את ההחלפה שלה, ומכיוון שאני חושבת שהיא לא קוראת את הבלוג שלי, אני יכולה לכתוב פה בחופשיות) גם לשמחתי הרבה לא מתעסקת בכלל באמנות ניר, וגם כמה מוצלח, אני יודעת בדיוק מה חסר לה בחיים! בהחלפת המשאלות בחודש שעבר היא כתבה שהיא חפצה במארז כרטיסי ברכה לכבוד ימי ההולדת והלידות הרבות במשפחתה.
איזה כיף! התיישבתי בשמחה ובדיצה להכין מארז של שישה כרטיסי ברכה: 2 להולדת תינוקות (בן ובת) 3 לימי הולדת, ועוד אחד כללי יותר, לכל אירוע שתחפוץ.
והנה הכרטיסים הינשופיים....
כרטיס לתינוק:

כרטיס לתינוקת:

אלה כרטיסי היומולדת


וזה השני,




עוד אחד לימי הולדת, בצבעים קצת יותר סולידיים


וזה הכרטיס האחרון, כרטיס כללי שכזה


החלטתי להוסיף לכרטיסי הברכה גם תליון ינשופי קטן ומתוק לבת שלה (יש לה בת בונבונית אמיתית בת כמעט שלוש)



הכל נארז בשקית מתנות מקסימה (מביג דיל, אני ממש מאוהבת במבחר שקיות מתנה שיש להם), צרפתי תג ברכה.... והנה הסתיימה לה עוד החלפה.
מקווה שהפרטנרית שלי תהיה מרוצה!



13 תגובות:

  1. אנונימי15.2.2009, 14:23

    מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    השבמחק
  2. אנונימי15.2.2009, 14:23

    אויש,
    זה היה ממני - נילי

    השבמחק
  3. אנונימי15.2.2009, 19:57

    איזה יופי של החלפה!
    כמובן שמיד ניחשתי למי ההחלפה, וזה היה בהחלט כיף לקרוא ולהסתכל.... הכרטיסים מקסימים, והשרשרת מתוקה ביותר!!

    השבמחק
  4. החלפה משגעת ברמות על, לרגע חשבתי שאולי זאת אני שמקבלת אותה אבל אחר כך נזכרתי שבכלל לא השתתפתי בהחלפה הזאת ובעצם גם אין לי ילדה בת 3 כשחושבים על זה.
    ואני גם קוראת בקביעות את הבלוג אבל אני בהחלט עומדת בכל שאר הקריטריונים.

    מקסים, אני מתה על הכל

    השבמחק
  5. אנונימי15.2.2009, 21:48

    יאאאאא איזה יופי! החלפה מגניבה, כולם נהדרים אבל במיוחד אהבתי את השלישי והרביעי, הם משגעים!

    השבמחק
  6. אנונימי16.2.2009, 8:55

    מקסים.
    אוהבת את הצבעוניות ו"החיים" שאת מצליחה להכניס לעבודות שלך

    השבמחק
  7. העבודות שלך משגעות !

    השבמחק
  8. כרטיסים מעלפיםםםםםםםםם
    אני הייתי מתעלפת ואני בטוחה שמי שתקבל ..........
    שאפו!!

    השבמחק
  9. אנונימי16.2.2009, 19:54

    וואו! הכרטיסים כל כך יפהפיים, אני ממש אוהבת את הצבעים שלהם! (כמה פעמים אני אכתוב לך שאני נורא אוהבת את הצבעים המקסימים שלך??? :-) אני מקווה שלא נמאס לך לשמוע שוב ושוב את אותו דבר...) ולגבי שרשראות הפימו שלך אני כבר הבעתי את דעתי :-)...
    נ.ב. אולי תפרטי קצת על החומרים שבהם השתמשת? הדפים, המדבקות וכו'? הם יפהפיים! אני אשמח לדעת מה שם החברה (Sassafras?) ומאיזה סט הם.

    Fafuna

    השבמחק
  10. אנונימי16.2.2009, 22:29

    לא לא לא,
    אתן לא מבינות זה בכלל לא משקף אום במציאות.
    אני ראיתי בלייב וזה בכלל לא נראה אותו דבר זה הרבה הרבה הרבה יותר מקסים.!!!
    בלי ספק בכלל שיחקת אותה ויחד עם הכרטיסים שלי וערשת הכרטיסים שהגר הכינה יש לה מיליון ואחד כרטיסים ככה שלא יחסר לה..
    מורן ula7

    השבמחק
  11. מקסים מקסים - מוכשרת מאוד, ותודה שאת חולקת....

    השבמחק
  12. אנונימי17.2.2009, 14:20

    חמודות אתן :)
    והאמת שהכי בעולם הייתי רוצה לספר לכן באיזה חומרים אני עובדת וכאלה..אבל מה...יש לי זכרון נורא בעייתי וחוש התמצאות אף גרוע מזה. אז לאמר איזה כרטיס שייך לאיזה ניר, זו ממש בעיה. אבל בכללי אני יכולה לאמר שיש פה המון אוקטובר אפטרנון, סספרס, בייסיק גריי, ועוד כל מני דפים שאני קונה בתפזורות וממש לא יודעת לשייך לשמות מותגים, סורי.

    השבמחק
  13. אנונימי21.2.2009, 10:00

    מתיקות של החלפה

    השבמחק