יום שלישי, 12 באוגוסט 2008

מיני אלבום לתינוקת


כשליריי נולד, אמרתי לעצמי שגם תכלת וכחול ומטוסים זה מקסים. שנתיים לאחר מכן תובל נולד.....ואז כבר הייתי צריכה לשכנע את עצמי קצת יותר :) גם ירוק וטרקטורים והליקופטרים יכולים להיות מגניבים להפליא.
אז באמת....ואני ממש לא צוחקת, אפשר למצוא אפילו בגדים מגניבים לבנים, ובאמת טרקטורים ומטוסים יכולים להיות מקסימים להפליא :)

אבל עדיין נשארתי כמהה לקצת ורוד..נצנצים...ופרחים ופרפרים. אז בהחלט אני לא אומרת נואש, והבת שלי בוא תבוא :) אבל לבנתיים אני משליכה את כל הפנטזיות היצירתיות שלי על הבנות המתוקות שנולדות לחברותיי.

חברתי המקסימה מיה, חברה ותיקה (מכיתה ז') ילדה לפני שלושה שבועות בת יפייפיה, שחר שמה :)
ליד המתנה המסורתית ללידה (קניתי לה מנשא ינוקא של מנשארי ואני ממש ממש ממליצה עליו בחום, בתור מישהי שיש לה שני ילדים ושבעה מנשאים, אני יכולה להעיד שהוא אחד מהטובים) הכנתי לה מיני אלבום חמוד לקטנטונת, עיצבתי את העמודים כך שהיא רק תכניס תמונה של המקסימונת והנה אלבום מעוצב חמדמד.
את העמודים עיצבתי קלות בלבד, בכדי לא להעמיס והעדפתי להשתמש בגוונים של ורוד וירוק הכה אהובים עלי. אלה כמובן רק חלק מהעמודים באלבום, יש 20 עמודים בכל האלבום.



את הרעיון המקסים אימצתי בחום מחגית הלא היא "משחק מילים".


מזל טוב מיה יקירתי
אוהבת אילאיל


3 תגובות:

  1. אנונימי12.8.2008, 16:54

    אלבום עדין ומקסים ביופיו
    ורוד של בנות ובכל זאת לא קיטשי

    איזה כיף לחברה שלך

    השבמחק
  2. אלבום מתוק.

    קיבלתי את ההפתעה שלי וזה ממש חמוד. תודה רבה. אהבתי.
    מילי

    השבמחק
  3. מקופלת, תודה רבה
    ומילי....
    תהני ותבלי :)

    השבמחק