יום שני, 22 בדצמבר 2008

אתגר קסום

לימור, הלא היא קסם שימושי מארגנת בבלוג שלה אתגר חודשי, והחודש נפלה בחלקי הזכות להשתתף באתגר.

חוקי האתגר פשוטים מאד:

בכל חודש לימור מעבירה קיט קטן עם חומרים זהים לשלוש מעצבות. כל אחת מהן מתבקשת לעצב דף אלבום בגודל 30*30, כשהנושא לבחירתה. מותר להוסיף קישוטונים ולהשתמש בחותמות, אבל במידה - כך שלא יאפילו על החומרים הזהים. אחרי העיצוב מתבקשת כל מעצבת גם להוסיף כמה מילים משלה על היצירה.
נשמע פשוט לא?

אז זהו......שממש לא!!!!!

הנה החומרים שקיבלתי לעיצוב האתגר החודשי:
הדפים היו בהחלט נהדרים ומיד ידעתי שהם יהוו את עיקר חומרי העיצוב בעמוד שלי, תארתי לעצמי שאסתדר לא רע גם עם הניטים והמסגרת. אבל הסרטים.....אויש הסרטים האלה..... הם בהחלט היוו אתגר רציני :) (מזלי שיש לי חברה כמו נילי שמיד נרתמה לתמיכה טלפונית בנושא הסרט החום.....)

צבעי הדפים העבירו לי תחושה של צבעי חורף (חום ותכלת) והתמונה הזו של ליריי בן השנה וחצי היתה פשוט מושלמת להם, בעיקר בשל התאמת הצבעים שבתמונה והנושא (נדמה לי שהתמונה צולמה ביום הראשון של "חורף אמיתי" לאותה שנה).

את הציפורים ציירתי וגזרתי ביד חופשית. לעיצוב הציפור נעזרתי בעמוד מעוצב באחד המגזינים שלי (ממש לא זוכרת כרגע מהיכן הוצאתי אותה, סורי, אבל היא מאד פשוטה לביצוע). על מנת שלא "יבלעו" לי בעמוד מסגרתי אותן בעדינות בדיו דיסטראס חום. ליצירת העין השתמשתי בניט הריבועי, וליצירת רגלי הציפורים השתמשתי בחוט הכסוף.



עיטורי הסווירלינג שבעמוד זרמו לי נהדר עם הפאות המעגולות שעיצבתי למסגרת ולתמונה, ובקצה הימני של המסגרת הוספתי עם כמה מהניטים.
עם המסגרת הכסופה לא היתה לי ממש בעיה רעיונית, היה לי ברור שאשתמש בה לג'ורנאלינג, ת'אמת לא כ"כ התלהבתי מהצבע הכסוף שלה, אבל משום מה בכלל לא עלה לי בראש הרעיון לשנות את צבעה (בניגוד לשתי חברותיי לאתגר ששתיהן שינו את צבעה, וזה יצא להן מטריףףףףףף)


לסיכום אני מרגישה שעמדתי באתגר ממש בכבוד! והכי חשוב אני ממש אוהבת את הדף שיצא לי. מה שלחלוטין מוכיח שגם עם חומרים שנראה כאילו הם ממש לא הצבעים\סגנון שלי ניתן לעבוד ולהוציא יופי של תוצאות.

את שני העמודים הנוספים באתגר של מורן וקרן ניתן לראות בבלוג של לימור, ממש כאן . כ"כ נפלא לראות לאן לקחה כל יוצרת את החומרים ואת התוצאה הנפלאה והיצירתית שלה.

וכמובן תודה לימור על אתגר נהדר, כן ירבו.

3 תגובות:

  1. איזה יופי! תראי גם את שאר התמונות מעניין לראות לאן כל אחת לקחה את זה!
    ברור שזה מושלם איך אני אוהבת את הליין החדש שלך!

    השבמחק
  2. אנונימי24.12.2008, 11:44

    תודה נועה
    הוספתי קישור בסוף הפוסט לבלוג של לימור, שם היא העלתה תמונות של 2 הבנות הנוספות שהשתתפו באתגר

    השבמחק
  3. אנונימי31.12.2008, 22:22

    בהחלט אפשר לעבוד עם הכל. לפעמים צריך רק לפרוץ את ההרגלים.
    יצא לך מקסים, הצבעים אהובים עלי, והציפורים נהדרות.

    השבמחק