יום שישי, 8 במאי 2009

יומולדת קומפלט!

רוב קוראיי הנאמנים לתחביבי הפנאי שלי מכירים אותי כיוצרת מוכרת, מעטים מכירים אותי גם כמורה :) או כפי שאני מעדיפה לכנות את עצמי "מדריכה אמנות ויצירה" . אולי חלק יופתעו לגלות שזו בכלל הכשרתי המקצועית והאקדמית, כי למעשה את לימודי התואר שלי סיימתי במדרשה לאמנות בבית ברל ומשם יצאתי מורה לאמנות, עם התמחות כמורה לצילום (תודו שלא ידעתם:)).

לאחר שנולד ליריי החלטתי שהספיקה לי שנה אחת במערכת החינוך, והחלטתי לעבוד באופן פרטי כמדריכת אמנויות ויצירה ובמקביל פתחתי את העסק "עיצובים בצבעים" בכדי לתת לעצמי לגיטימציה. במהלך הארבע שנים אחרונות התנסתי במגוון עצום של סדנאות הוראה ויצירה גם לילדים (בתי ספר, חוגים פרטיים, שיעורים פרטיים, סדנאות חד פעמיות, ימי הולדת, אירועים ועוד ועוד) וכמובן גם למבוגרים (השתלמויות מורים וגננות, סדנאות ושיעורים פרטיים).

בשנתיים האחרונות פלשתי לתחום נוסף, סדנאות יצירה באירועים וימי הולדת. אני קוראת לעצמי "התשובה השפויה ליום הולדת". לא חסרים הורים וכמובן ילדים שעייפו מכל הבלאגן הגדול בהפקות ימי הולדת המוניות, רעשניות ובכלל מטמטמות חושים באופן כללי, ומחפשים להעביר את יום האירוע בחברת 10-15 חברים טובים (בד"כ חברות טובות) בסדנת יצירה, כייפית, מהנה ובעיקר שקטה ורגועה (באופן יחסי כמובן, ילדים בכיתה א' יהיו תמיד ילדים בכיתה א' חחחחח).

אתמול אחה"צ העברתי יום הולדת כזה, ומכיוון שאף פעם לא כתבתי על הנושא, חשבתי שיהיה נחמד לשתף. את יום ההולדת העברתי לנסיכת יום הולדת מתוקה במיוחד ול-22 חברותיה (לא לדאוג, בכמות כזו של ילדים אני תמיד מגיעה עם עוזרת, גם אני לא מסוגלת לתת יחס אישי לכ"כ הרבה ילדים).

הנסיכה בחרה לעשות יומולדת "יצירה בפימו" ויחד עם אמא בחרנו 2 הפעלות מרכזיות:

הכנת תכשיטי פימו:

תליוני פימו  

והפעלת קישוטי עפרון מתוקים:

עפרונות מקושטים

(התמונות האלו לא מיום ההולדת אלא דוגמאות שלי)

חוץ מההפעלות המרכזיות אני תמיד אוהבת לצ'פר את ילדי היומולדת בעץ ברכות, את העץ ואת כרטיסי ברכה אני מכינה לקראת המסיבה, וכל שנותר במסיבה עצמה היא לכתוב ברכות ולקשט, זו פעילות קצרה ומהנה שבד"כ עוזרת להעביר את הזמן עד שכל הילדים יגיעו למסיבה.

עץ ברכות

עץ ברכות

ביום הולדת הזה נתבקשתי גם להכין עוגה, למה לא בעצם? הרי "אין אין מסיבה, בלי בלי בלי, בלי עוגה!"  הכנתי עוגה מקושטת בצק סוכר צבעונית ואביבית להפליא.

עוגת חותכנים

                     עוגת חותכנים

הנסיכה נהנתה, החברות נהנו, אני נהניתי וכמובן ההורים נהנו!

להתראות בשמחות!

16 תגובות:

  1. איך אפשר שלא ייהנו מכזה שפע וכזו צבעוניות נהדרת???
    אין סוף לכישורייך - וטוב שכך
    רואים שאת נהנית וכנראה שבאמת מצאת את ייעודך

    השבמחק
  2. כזה ליום ההולדת!!!

    אז מה אם אני אהיה בת 27?!
    (בטח יש מי שמצקצק בלשונו עכשיו, אבל תקפצו לי! אני לא זקנה בכלל!)

    :-D



    יצא נהדר, אחרי התנסות במסיבות יום הולדת לילדים, זו בהחלט הברירה השפויה והמהנה.



    שבת שלום!

    השבמחק
  3. אנונימי8.5.2009, 15:28

    נראה נהדר!!!!!
    נילקי

    השבמחק
  4. MIRA DAVIS8.5.2009, 16:00

    תגידי, יש מצב לא להינות במצב כזה???

    איזה כיף למפעילה שכמותך.

    אני בהחלט אעביר את ההמלצות עלייך למי שאני חושבת שצריך :-) (לא לדאוג, בארץ... אלא אם את רוצה טיול לקנדה :-D).

    השבמחק
  5. אילאיל8.5.2009, 17:44

    בטח שאני רוצה טיול בקנדה,
    אני מוכנה יומולדת חינם תמורת כרטיס ושהייה חחחחח

    השבמחק
  6. WOW זה מסביר כמה דברים :-)
    אגב, אפשר לשאול איפה את קונה את הקרסטוק המדוגם שלך חוץ מ-BG איזה חברות. כי מה שמצאתי בג'ואן מתברר שהוא לא קארסטוק ואני ממש רוצה קארסטוק אביבי.

    תודה :-)

    השבמחק
  7. אני כבר מדמיינת את ההפעלה ביומולדת של נועה...
    (:
    מ-ק-ס-י-ם!

    השבמחק
  8. אילאיל8.5.2009, 18:52

    כמורקפת? על איזה קארדסטוק את מדברת? מביג דיל אני קונה רק לשימוש עם הילדים, הם לא מספיק מיוחדים לעבודה מעבר לזה, והם גם זולים אז זה נהדר. לכן את הכרטיסים ליומולדת הכנתי מהם. את כל הנירות והקארדסטוק שלי אני קונה בחנויות בארץ, אני בכלל לא מתעסקת עם הזמנות מחו"ל. נתנאלה, קסם שימושי, אליס (מיי פאנץ') ומעשה בניר, אלה החנויות המעודפות עלי. כמובן יש עוד כמה, תמיד טוב להשוות מחירים.

    השבמחק
  9. היי אילאיל, התכוונתי לשאול...למשל הקלקתי על הפרח כרוב שעשית והנייר נראה קארדסטוק ולא נייר רגיל. אני מחפשת עכשיו לקנות קארדסטוק בצבעים חיים/ אביביים כאלה אבל אני לא כ"כ מוצאת. גם באלבומי חיפשתי עכשיו ולא מצאתי קארדסטוק. אני אמשיך לחפש כמובן אבל אשמח לטיפ בעניין :-D

    השבמחק
  10. אילאיל8.5.2009, 20:44

    מה זה פרח כרוב? תשלחי לי קישור מדוייק ואנסה לעזור לך.

    השבמחק
  11. אוי אילאיל, הצבעוניות שלך....מדהימה. זו אופציה מספר אחת לימי הולדת לדעתי. ואני בטוחה שכל הילדים נהנו מאוד. ואיך לא?

    השבמחק
  12. וואו מדליק!!! לא ידעתי על כל ההיסטוריה שלך, נחמד לשמוע! ועשית בשכל!
    את מוכשרת נורא ואני מתה על הדברים שלך! נראה לי אחלה רעיון בשביל להעביר מסיבת יומולדת של הילדודס בכיף... אנסה לזכור את זה עוד 10-15 שנה :)

    השבמחק
  13. וואו! זה מדהים, זה ממש ממש מדהים!! :)

    השבמחק
  14. חלומה הרטוב של כל נסיכה........אין ספק!!

    השבמחק
  15. לא מפסיקה לפועלך אחרי שגיליתי את האתר רק אתמול בלילה... כל שנותר הוא לקוות שעוד 6+ שנים עדיין תעשי את זה כי להזמין אותך למסיבת יום הולדת של בת שנה נראה לי בכ"ז קצת מוקדם... חחח :)

    השבמחק