יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

שני חובות ישנים והמלצה קטנה

מזל שמדי פעם אני עוברת דירות :-) (אם אפשר להגדיר כל שנה בממוצע "מדי פעם") ועוד יותר מזל שחברות מקסימות באות לבקר בבית החדש, ו"מגלות" אוצרות חבויים שמעולם לא צלמתי או העלתי לבלוג, או אפילו לפליקר.

כך קרה, ששבוע שעבר אותן חברות הזכירו לי 2 תמונות חמודות שהכנתי לפני מספר חודשים, סתם כך, בערב של מוזה מתפרצת. בעיקרון, חשבתי לי להכין את התמונות האלו כעמודי אלבום, אבל בסופו של דבר הן התגלגלו להיות תמונות נוי בסלון.

שתי התמונות הן הדבקות על צ'יפבורד עבה (מה שנקרא, קרטון אפור), האחד עגול, והשני מסגרת פרח, ניתן היה בזמנו לקנות אותם בכל חנות יצירה אבל אני לא בטוחה שיש היום להשיג אותם יותר (אשמח אם יש מישהו שיודע לתקן אותי בנושא) – שאר העבודה עליהם נעשתה כמו כל עמוד מעוצב אחר, חדי העין יכולים להבחין שהשתי התמונות האלו נעשו בשיא תקופת "סספרס" ו"אוקטובר אפטרנון" שלי :-)

את התמונה הראשונה הכנתי כמזכרת מטיול אוהלים שעשינו לפני כשנה, תובל בן שנה וליריי בן שלוש בדיוק.

לטיול יצאנו

אני לא זוכרת של מי הדף רקע "דמוי המחברת", אולי של אוקטובר אפטרנון, אבל הדפים המדוגמים הם של סספרס כמובן, והתג ג'רנלינג נלקח מתוך הספרונים המקסימים של making memories.

לטיול יצאנו

את הפטריות גזרתי מתוך דף של סספרס, והדבקתי עם דבק דו"צ עבה בכדי לתת להם גובה מעל התמונה.

לטיול יצאנו

התמונה השניה היא כבר ממש הסטוריה, ליריי כאן בן תשעה או עשרה חודשים, והיא צולמה בערב פסח (זו הסיבה לפינפון המוקפד בשיערי המדובלבל לרוב). וכמו שאני תמיד טוענת אני מאלה שעושות ילדים בקצב הרבה יותר מהיר מאלבומים, רק כך אני יכולה לנסות להסביר את העובדה המביכה שעדיין לא סיימתי את האלבום של ליריי, מעולם לא התחלתי אלבום לתובל, ועוד קצת יותר משלושה חודשים אני אמורה להתחיל (טפו טפו, חמסה חמסה) אלבום חדש לזאטוט החדש שיצטרף למשפחה? בחיי שאני לא עומדת בקצב :-)

ערב פסח    

גם בתמונה הזו השתמשתי בדף רקע של סספרס, תחמתי את המסגרת עם כפתורים, וקישטתי בפרחי פרימה קטנטנים, חותמות ציפורים שהוחתמו על דף עיתון, או ספר ישן (כבר לא זוכרת, סורי), וכמובן קישוטי עצים של אוקטובר אפטרנון (מתה על העצים שלהם!). קישוטי הפרפרים הורודים הם כפתורי פימו שהכנתי בזמנו, ובאמת הגיע הזמן להכין מלאי חדש :)

ערב פסח1  

ערב פסח

ערב פסח

והבטחתי גם המלצה קטנה לסיום.

לפני כמה ימים העלתה הדרלינג פוסט נחמד על הסחורה החדשה שהגיעה לרשת חנויות ביג דיל, גם אני לא מתעלפת על הדברים שבאים לשם, לרוב מדובר בחומרים ישנים נושנים ולא ממש אטרקטיביים (עם יוצאים מן הכלל), מה גם שחנויות האינטרנט בארץ מציעות שפע של חומרים חדשים אופנתיים ושווים, ולרוב במחירים מצויינים, אבל הפוסט שלה יחד עם העובדה שסופסופ אני קרובה לסניף של ביג דיל (סניף רעננה, 10 דקות נסיעה ממני – מגניב!) גרם לי לעצור שם אתמול בדרך חזרה מטיפול שניים (באסה!). ואכן, בין שלל השטויות והחומרים הלא ממש אטרקטיביים, הסתתרו להן כמה פנינים קטנות ונחמדות. מלבד הצי'פבורדים החמודים והאותיות שכתבה עליהם הדר בפוסט שלה (יש שם במבחר עצום שאני אישית לא קניתי, כי אני לא ממש מתה על קישוטי צ'יפבורד, אבל למי שאוהבת מדובר בסחורה יפה ומגוונת) מצאתי מדבקות מקסימות של Heidi grace (בחבילות דו צדדיות)

היידי גרייס   

חבילה יפה של צ'יפבורדים (תמיד יש יוצאים מהכלל) לג'ורנלינג של Autumn Leaves ומדבקות נפוחות, פשוטות אבל מתוקות של making memories

Autumn Leaves

בקיצור, אם אתם באיזור אז זה בהחלט שווה קפיצה.

9 תגובות:

  1. איזה יופי!!! אהבתי במיוחד את הראשון עם דפי סאספארס, מקסים!!!
    ולגבי הקניות - דווקא את הדברים האלו לא היה בסניף שבו אני הייתי במרכז העיר בי-ם, אבל מה שכן יצא לי להיות בסניף אחר וקניתי בדיוק את החבילת צ'יפבורדים בצורת ג'ורנלינג של אוטומליבס (חח זה התעתיק המתאים בעברית??) ובקיצור זה אחד הדברים היפים שקניתי במחיר כל כך זול! הם פשוט יפייפיים אחד אחד וכבר עשיתי בהם שימוש נרחב...

    השבמחק
  2. אנונימי25.8.2009, 17:10

    איזה מן שכנה את??!????!!?!????
    פעם הבאה שאת בחנות הזו
    (כי מהבית שלי היא כנראה כל כך רחוקה שעוד לא הצלחתי להגיע עד אליה אף פעם) תודיעי שנעזר בשירותי המשלוחה שלך...
    D-:
    נילי

    השבמחק
  3. אנונימי25.8.2009, 17:11

    אוי, ושכחתי לציין שהדפים מהממים
    למרות שציינתי מספיק בע"פ...
    אבל שיתועד.
    נילי

    השבמחק
  4. איזה דפים מקסימים, אהבתי את הרעיון לתלות אותם בסלון בתור תמונות.

    חוץ מזה אנחנו כבר רגילות לתמונות שלך מגיל 15..... :-)))

    השבמחק
  5. אילאיל25.8.2009, 17:17

    הדר - עד שהבנתי מה זה אוטומליבס, חחחח, הרגת אותי!!! (לא הבנתי מה את קנית כ"כ יפה שאני לא ראיתי). וכן, אין ספק שאם מפשפשים היטב מוצאים מציאות. אולי ההידי גרייס שקניתי הגיעו רק השבוע?
    נילי - סורי, האמת שבכלל לא חשבתי שזה ירגש אותך, אחרי כל הקניות השוות שעשית לאחרונה, מבטיחה פעם הבאה לעשות את הטלפון הדרוש :)

    השבמחק
  6. אילאיל25.8.2009, 17:20

    מקופלת - חחחחחח, לא בת 15, אבל בהחלט שלוש שנים ושלושים קילו (סתאםםםם) פחות :-)

    השבמחק
  7. יפה ומקסים כל כך!! איך יכולת לשכוח את התמונות המתוקות האלו?!

    השבמחק
  8. לירון בן דוד26.8.2009, 8:57

    מקסים ורעיון נחמד לעשות מהם תמונות

    השבמחק
  9. אילאיל26.8.2009, 12:54

    אמונה ולירון - המון תודה!

    השבמחק