יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

יםםםם של עדכונים (ומתנות)

קיץ, אני עם שלושה ילדים סופר אנרגטיים בבית וכשמגיע כבר הערב כל מה שאני רוצה זה מקלחת ולעוף למיטה :) דבר שבהחלט מסביר את מיעוט שעות היצירה שלי ולכן את מיעוט הפוסטים.

ובכל זאת מבחר עידכונים על הנעשה בשטח, כי יש המווון במה להתעדכן.

בלוג קנדי ענק לאחד ממוצרי החנות שלי (לבחירתכם) בבלוג המעולה של מישל אנדרווד (המעצבת הדיגיטלית של two peas in a bucket) למישל יש בלוג שמוקדש כולו לאיתור וקידום עסקים חדשים ומעניינים והיא מפרגנת בכיף.

בכדי להרשם לבלוג קנדי שלי או לכל אחד אחר אצלה בבלוג פשוט תעקבו אחרי ההוראות שלה. חשוב רק לציין שבכדי לזכות בבלוג קנדי הזה לא משאירים אצלי תגובות אלא רק בבלוג שלה. היא זו שעורכת את ההגרלה ובסיומה מעבירה לי את שם הזוכה.

ומה חדש אצלי בחנות?

תכשיטים ואביזרי שיער חדשים בגווני קיץ רכים ונעימים עולים לחנות על בסיס (כמעט) יומיומי. וכמובן מבצע קיץ של 20% הנחה על כל המוצרים הצהובים וגם משלוח חינם בארץ ובעולם בכל חודש אוגוסט.

בנתיים בבית אני מתארגנת לקראת סדנת התכשיטים הראשונה להורים וילדות שתערך היום אחה”צ.

אגב, התפנה מקום אחד לסדנה מחר (יום שישי ב-9 בבוקר) אם יש מישהו ספונטני במיוחד בקהל אז יש מקום להורה וילדה. 

ועוד עידכונים קצרצרים מרחבי הביצה :)

אתי ואיתי הם זוג מוסיקאים נפלאים וחברים מאד קרובים של המשפחה, לכן יש לי עונג כפול להמליץ על דיסק הילדים החדש שלהם שיצא ממש השבוע ושמו בישראל פירורים. אני לא רוצה להשמע כמו אתר המלצות סוג @#%&** אבל בתור אמא לשלושה ילדים סופר מוסיקליים וגם בעלת טעם לא רע משל עצמה :) אני חייבת להמליץ בחום רב על הדיסק הנפלא שלהם שמאגד 18 קטעים נפלאים, מקוריים (וגם מחודשים) אבל הכי חשוב עשויים בכישרון רב! כנסו לאתר החדש שלהם בכדי לשמוע כמה קטעים קצרים מהשירים. 

חברתי המוכשרת עפרה, השיקה בימים אלה את האתר המחודש של סטודיו petit אתר מקסים ומעוצב נפלא, כנסו כנסו!

 

ועוד משהו חשוב במיוחד, תמר הנהדרת לקחה כסא גינה והפכה אותו לפריט מעוצב ומקסים שכל גינה תשמח להתהדר בו. המכירה הפומבית לכסא תערך ב”האירוע” של הקיץ, מכירת הקולאג’ סייל של נתנאלה וקרן שביט – כל הרווחים מהגרלת הכסא יינתנו למשפחה במצוקה.

וגם שלושה בלוג קנדי מעולים נוספים שממש שווה להרשם אליהם, קישורים תמצאו אצלי בעמוד הבית של הבלוג בצד שמאל.

ובנתיים המשך קיץ נעים וממוזג לכולם

אילאיל

תגובה 1:

  1. אכן צבעי קיץ רכים ונעימים.. עושים לי חשק לגלידה ושנ"צ...
    הכל משגע, העגילים שלי מהממים אני כבר מחכה לענוד אותם בסופ"ש :-)

    שיהיה המון המון בהצלחה בסדנאות!!

    השבמחק