יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

תודה! והודעה על עיכוב קל בהגרלת הזוכה בבלוג קנדי

אז קודם כל אפתח בתודה ענקית לכל המגיבים והמגיבות לבלוג קנדי שלנו. זה לא היה פשוט והטלנו עליכם המון משימות ואתם בתמורה מילאתם אותן מכל הלב ועל כן אנו מודות לכם מאד!

לצערנו התעוררה בעיה קטנה (גדולה) עם ספירת הקולות. מכיוון שהיו כ”כ הרבה כניסות לקנדי לא היה סיכוי שאוכל לעשות את ההצבעה באופן ידני ולכן חשבתי לעשות אותה בrandom org. לצערי גם בדרך זו לא ניתן לספור את הקולות כי חלק גדול מהמגיבים לא הבין את הבקשה שלי (מודה שכנראה לא היתה מנוסחת במאת האחוזים באופן ברור) ולא הגיב במסר נפרד לכל אחת מבקשות הקנדי.

אי לכך ובהתאם לזאת, בכדי לא לקפח את כל אלו שמילאו אחר כל שמונה הבקשות אבל הגיבו רק בתגובה אחת אני נאלצת לדחות את ההגרלה בכמה ימים וזאת בכדי למצוא איזו דרך שפויה לספור את כל הקולות, זה נראה לי הכי פייר לכולם!

אז עוד טיפל’ה סבלנות… מבטיחה לתוצאות בקרוב.

ואם אתם כבר פה…

א. ב-24 שעות הקרובות תינתן 20% + דמי משלוח חינם לכל הרוכשים ישרות מהחנות שלי. לא חובה לשלם בפאי פאל, אבל כן חייבת להתבצע רכישה מהחנות. וזאת במסגרת הנחות “יום שישי השחור” האמריקאי :)

ב. אני רוצה להזמין אתכם למכירה מיוחדת בסטודיו ויטרינה ביום שישי הקרוב 3 לדצמבר. חברותיי המוכשרות ואני נהיה שם למכירת חורף משובחת.

שבוע נפלא

אילאיל   

4 תגובות:

  1. בהצלחה :)

    השבמחק
  2. נחכה בסבלנות :)

    משלוח החינם הוא גם לארצות הברית? :)

    השבמחק
  3. בהצלחה במכירה,אנחנו כאן♥

    השבמחק
  4. אילאיל28.11.2010, 22:37

    שרה- בהחלט, משלוח חינם בארץ ובעולם.
    אבל מהרי, המבצע מסתיים מחר ב- 12 בצהריים, זמן ישראל.

    השבמחק