יום שישי, 10 בפברואר 2012

אל תסתכלו בצלחת… תאכלו את מה שעליה!

 

אז בפוסט הקודם התרגשתם יחד איתי מהתפנית החדשה בחיי וכ”כ שמחתי והתרגשתי לקרוא את כל התגובות המפרגנות והמחמיאות שברור היה לי שברגע שיהיה קצת תוכן מתוק (תרתי משמע) אני אחזור ואשתף.

היום היה כבר השיעור השני בקורס, שיעור בנושא בצק פריך. הכנו טארטים וקישים, אבל עד שהגעתי הביתה נשאר רק החמוד הזה לצלם, את כל השאר אכלנו בכיתה :)

שיעור קודם למדנו על עוגות בחושות, שש וחצי שעות על עוגות בחושות. בחיים לא ידעתי שיש כל–כך הרבה ללמוד על עוגות בחושות, פשוט תענוג!

     

אם תשאלו את משה והילדים, הדבר הכי מוצלח בלימודים שלי הוא כמובן שיעורי הבית, מעולם לא הכנתי שיעורי בית מענגים מאלו.

ואם עשיתי לכם חשק למשהו אפוי, בבלוג השני שלי “ארוחה בקופסה” פירסמתי מתכון לאמפנדוס ממולאים.

סופ”ש נפלא,

אילאיל

15 תגובות:

  1. הגבתי אבל משום מה לא נקלט :-(
    בכל מקרה- הטארט נראה סוף הדרך, אני בטוחה שכל מה שאת מכינה יוצא סופר טעים, וברור שהם נהנים, אבל הכי חשוב שאת מבסוטית :-)

    השבמחק
  2. יאמי. טארט הפירות הזה נראה נפלא.
    ספרי כשאת מכינה עוד אחד כזה לשיעורי בית ואני מתייצבת לטעום :-)
    שבת שלווה
    שרון

    השבמחק
  3. אני דווקא חושבת שהדבר הכי מוצלח שיוצא מהקורס הזה זה...
    הצילומים (-:
    תענוג לעיניים.

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת את התחביב החדש שלך, מחכה לטעימות

    השבמחק
  5. אילאיל11.2.2012, 13:35

    שרון - באמת? זה מתוק שבא לך? מבטיחה להכין בהזדמנות הראשונה המתאפשרת!
    עופרה - כן, התחביב החדש שלי בהחלט התחבב על לא מעט אנשים באיזור חח.
    את מוזמנת לטעימות כבר היום!

    השבמחק
  6. גם אני מהאזור.... אומנם לא חולת מתוקים אבל כמו שהם נראים בתמונות הם פשוט עושים חשק מטורף... אז כשתצטרכי טועמים לשיעורי הבית ולכולם מסביב ימאס רק תגידי ואני בשניה מתייצבת !!!!

    השבמחק
  7. תמונות מעולות, מתחשק לתת ביס.
    איזה כיף זה להיות כל היום במטבח. ולהוציא יצירות אומנות כאלו.

    השבמחק
  8. אילאיל12.2.2012, 11:28

    לילך - מקבלת את "האיום" בשמחה :)
    המון תודה לכולכן!!!

    השבמחק
  9. תענוג לעיניים ואני בטוחה שגם לחיך (-:

    השבמחק
  10. מדהים, איזה כיף לך, נראה לי אחלה קורס

    השבמחק
  11. איזה כיף לשמוע שאת נהנית כל כך!! פשוט תענוג! ואיזה כיף למשפחה ;)
    תמשיכי ליהנות ולהראות לנו!
    אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. אילאיל12.2.2012, 20:59

      הי בובי, תודה!!!
      מה איתך? אנחנו חייבות לדבר קצת בטלפון, התגעגעתי כבר!

      מחק
  12. זהבי זיו13.2.2012, 18:40

    תתחדשי
    רואים שעשית "קפיצת דרך"...
    הצילומים..העוגות.. הכל...
    כל הכבוד !!!
    אבא זיו

    השבמחק
  13. אנונימי14.2.2012, 14:02

    קצת קשה שלא להסתכל כשהן כל כך מהממות!!!
    נראה לי מצאת ייעוד חדש בחיים... שאפו!
    הילה

    השבמחק
  14. נראה מ-עולה !!!

    השבמחק