יום שני, 17 בדצמבר 2012

וינטאג’ סייל – פוסט מסכם שמעיד על התחלה נפלאה

זה היה שבוע מתיש! שבוע שכזה עם חופשת חנוכה, שלושה ילדים בבית (כי הגדולים לא רצו קיטנה והקטן פשוט קטן מדי לזה), הכנות אחרונות לקראת הוינטאג’ סייל בקדימה, שני ימי הולדת (אחד של רותם ואחד שלי) ופוסט אחד לכבוד חנוכה שהביא איתו המון קוראים ומנויים חדשים לבלוג (ברוכים הבאים!).

איך בכלל אפשר לסכם שבוע מטורף ונפלא שכזה? טוב, זה ברור, בדרך היחידה שאני יודעת, בתמונות כמובן.

לחופשת חנוכה שלי עם הילדים אקדיש פוסט תמונות נפרד, כי טיילנו המון ועשינו הרבה והיה כיף (וקשה ומתיש). אז את הפוסט הזה אקדיש למכירה שהיתה לנו בקדימה בשבוע שעבר. מכירה שעמלנו לקראתה מעל חודשיים והגענו אליה נרגשות, נלהבות ומחויכות. אתן מצידכן הגעתן אליה מפרגנות ומעודדות ואין לי מילה אחרת חוץ מ… תודה גדולה לכל אלו שטרחו והגיעו למרות החופש, למרות הקור העז (מישהו אמר לי שנפלנו על היום הכי קר בשנה עד כה), למרות שעת הדלקת הנרות, פשוט הגעתן!

מרוב התרגשות בזמן האירוע לא צילמתי בכלל ואני ממש מצטערת על כך, אבל יש לי תמונות של “רגע לפני” להנאתכם.

ובשורה נפלאה לכל לאלו שהתבאסו שזה בערב, ולאלו שרצו שזה יהיה קצת יותר דרומה, לאלו שרצו שזה יהיה ביום שישי. בקיצור לכל אלו שרצו נורא להגיע ולא יכלו!

מורן ואני מקיימות מכירה בייתית נוספת!

יום שישי ה- 28 לדצמבר

10:00-16:00

גדרה

רח’ שבטי ישראל 53

ועכשיו לתמונות מהאירוע בקדימה:

IMG_3515-002

IMG_3519-001

עינתתמונה

(השולחן של עינת)IMG_3463-001

וינטאג'10

תמונה (3)

IMG_3455-002

(ריהוט של הגר וצווארונים של דקלה)12-20129

 תמונה (5)

תמונה (4)

תודה מיוחדת לעינת קפלן “מתוקתקות” שאירחה אותנו כ”כ יפה והמתיקה לנו את האירוע.

ועד לפעם הבאה…

שבוע נפלא,

אילאיל

4 תגובות:

  1. במילה אחת -
    נפלא!
    ואיחולי הצלחה לחלק ב' בגדרה.
    אבא זיו.

    השבמחק
  2. נראה שהיה מקסים. יש לך כזה טעם משובח
    נשיקות

    השבמחק
  3. היה מקסים מקסים מקסים!

    השבמחק
  4. איזה אוסף משגע,בהצלחה בגדרה.

    השבמחק