יום ראשון, 20 בינואר 2013

הזמנה ליריד וינטאג’ ענקי!

adv_3

אני יודעת, זה קצת ברגע האחרון לידע אתכם על המכירה הזו, אבל זו אני שהייתי ספונטנית לחלוטין ורק היום החלטתי להצטרף למכירה הזו אבל תאמינו לי זה לא משהו שאתם רוצים להפסיד. וינטג’מאניה, מחסן ריהוט ופיצ’פקאס מארחים את ה-מכירה הכי לוהטת באיזור! במקום יהיו כ-50 דוכנים עם מיטב פריטי וינטאג’ ויד שניה, נשמע פשוט מצויין.

אין הזדמנות משובחת מיריד ענק שכזה בכדי לאוורר את המצלמה (מאז שיש לי אייפון, כבר שכחתי מהמצלמה, זה ממש נורא) ולצלם חלק קטן מהשמלות הנפלאות שהבאתי לאחרונה.

סשן הצילומים האחרון היה כ”כ ספונטני שמביני דבר ישימו לב שהדוגמניות שלי אפילו לא מאופרות. הדוגמניות שלי הן למעשה שתי חברות טובות שבאו אלי בשבת בבוקר עם המשפחות ליום פיקניק בגינה, וכמו ילדות קטנות בחנות ממתקים מדדו את השמלות בהתלהבות סוחפת. החלטתי לנצל את ההזדמנות ושלפתי את המצלמה, לא יכולתי לתת לרגעים הקסומים האלו לחמוק ללא תיעוד.

IMG_4156

01-20133

IMG_4137

ינואר133

זה כמובן קמצוץ על קצה המזלג, במכירה יהיו עוד מגוון שמלות שרוול ארוך לצד שמלות שרוול קצר יפייפיות, מבחר חצאיות וחולצות, והפעם גם סלסלת מציאון עם מגוון גדול של פריטים עד 50 ש”ח.

לצד בגדי הוינטאג’ אביא גם מבחר קטן אבל משובח להפליא של פריטים לעיצוב הבית: כלי אמייל מיוחדים, כדי חלב עתיקים שעברו הסבה לאגרטלי פרחים, צלחות סבתא פרחוניות ועוד…

IMG_4797-001

IMG_4789-001

IMG_4816-001

IMG_4807-001

ואחרונות אבל חביבות עלי במיוחד, הכריות שלי ממשיכות להימכר במחיר מבצע מיוחד של 3 כריות ב- 120 ש”ח.

IMG_4838-001 

אז צאו לקלפי על הבוקר, תתארגנו ותבואו, בטוח יהיה כיף!

להתראות ביום שלישי,

אילאיל

3 תגובות:

  1. כמה יופי!!!! החברות שלך כל כך יפות וקורנות שאין צורך באיפור. וכל היתר. הווווו..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כ"כ מסכימה איתך! את יודעת? בדיוק לפני כמה ימים חשבתי לעצמי אם נשארתי האישה היחידה בעולם שעדיין לקראת גיל (שיעול, שיעול) כמעט 40 לא מתאפרת בכלל, אפילו לא לבילויים, קצה מביך האמת :)

      מחק
  2. איזה מגניב. גם אנחנו נבוא בעיקר לקנות:)

    השבמחק