יום ראשון, 1 בפברואר 2009

אתגר צילום במיקסים

לפני כמה ימים קיבלתי שיחת טלפון, בצד השני היתה מור, היא מורשמלו (יש לה בלוג שווה בטירופים, אם יש פה מישהו שלא מכיר זה הזמן להשלים חוסרים). מור היא אחת מחברות קבוצת מיקסים, בלוג אתגרים שהוקם ע"י חמש יוצרות נהדרות: קרן, נתנאלה, נויה, חגית וכמובן מור עצמה. חברות הבלוג מעלות כל חודש אתגר יצירה בנושא מסויים, ואנחנו נענים ונהנים בשמחה.

להפתעתי שיחת הטלפון היתה הזמנה בשבילי להשתתף באתגר חודש כאורחת חוץ - איזה כיף! אני בהחלט מוחמאת (לאללה!).

האתגר החודש היה אתגר קל לכאורה (לפחות כך מור הציגה אותו), חברות הקבוצה בחרו 4 מילים, וכל אחת מאיתנו היתה צריכה לצלם ארבע תמונות שיהוו את המילים הלללו עבורה.

מילות האתגר היו: שלוש, מלא, פתוח, עגול. תאמת? מה בדיוק אני אמורה לעשות עם המילים האלו? אפילו בלימודים לא קיבלתי כאלה אתגרים קשים.

נו שוין......שאני אסוג? החלטתי שאני לא אקדיש מחשבה מיוחדת ופשוט אקח מצלמה ובמשך יום שלם רק אצלם ואצלם ואצלם. לצערי מישהו שם למעלה החליט דווקא ביום הצילומים שלי לכנס את כל העננים השחורים של כל החורף כולו, דווקא מעל טבעון! בעעעעעע! לא נורא....נפתח עוד צמצם ונזרום.

אוקי.... שלוש! זה קל! שלושת הבנים שלי, המקסימים והמיוחדים שלי, ברגע בונדינג משובח (מול יוטיוב, הם מכורים למוסיקה! אין דרך אחרת להגדיר את השלישיה הזו-אוהבת אתכם) התמונה צולמה במקור כציבעונית, ושיניתי אותה בהגדרות הצבע של פיאקסה.


מלא.....אממממ... דווקא צילמתי המון תמונות שיכולות לענות להגדרה הזו, אבל בחרתי דווקא בזו, משהו בתאורה הצהובה (מנורת שולחן פשוטה) וזווית הצילום מאד מצאו חן בעיניי (זוית צילום של גב תפוס אח"כ ל24 שעות...אבל שטויות...יצאתי אמנותית!)


פתוח...זה היה קל למדי! סופסופ הנרקיסים החליטו להיפתח! זה הנרקיס הראשון, נרקיס הביכורים השנתי, ואפילו הצלחתי לתפוס פרת משה רבינו מטיילת עליו (ממש בקצה השמאלי של התמונה)



עגול...... יש לי תמונה ממש דומה לזו משנה שעברה. אבל זו תמונה חדשה וצולמה בשבת האחרונה בגינה החדשה בבית החדש! הקולורבי תמיד מפתיע אותי מחדש! בעיקר בגלל שיש לי חולד טרף בגינה שחומד כל קולורבי שנמצא באיזור, והחמודי הזה שרד אותו (יש עוד כמה שעדיין לא נכנעו לשיני החולד המאיים, אבל הם היו קטנים מדי לחשיפה חיחיחי)



אז מה דעתכם? חשבתם על רעיונות כ"כ מוזרים למילים כ"כ שכיחות?


מעניין על מה אתם תחשבו......

7 תגובות:

  1. צילומים מדהימים (כרגיל), נראה לכאורה אתגר קל אבל הוא ממש קשה.
    יצאת בכבוד יקירתי
    נשיקות,
    מקופלת

    השבמחק
  2. אנונימי2.2.2009, 18:17

    מצחיק, כשרק ראיתי את התמונות במיקסים חשבתי שהעיניים הן הפתוח...
    הצילומים יפייפיים, במיוחד זה של השלושה שלך. שיהיו בריאים!

    השבמחק
  3. אנונימי2.2.2009, 18:19

    תמונות נהדרות! אהבתי במיוחד את שלושת הגברברים, ואת הקולורבי. :)

    השבמחק
  4. הפתעת אותי, הייתי משוכנעת שאראה משהו שקשור לפימו. ושהבנים צופים בכדורגל/ספורט ולא מאזינים למוזיקה, התמונה של הנרקיס עם החיפושית מקסימה.

    השבמחק
  5. אנונימי3.2.2009, 1:57

    איזה פוסט חמוד, כתבת יפה.
    מזג האוויר בסוף השבוע בא כדי לאתגר אותנו עוד יותר, אם כבר אז כבר :-)
    תודה על הפרגון!

    השבמחק
  6. צילומים מקסימים!
    והקולורבי שלך מדהים!!! עושה חשק לסלט גדול וישראלי!

    השארתי לך פרס בבלוג הלא יצירתי שלי...

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1413762

    בואי לבקר

    השבמחק
  7. אנונימי3.2.2009, 20:13

    תודה רבה לכולכן על התגובות!
    ותודה מירה על הפרס
    זה מאד מחמיא לי
    :)

    השבמחק