יום שני, 31 בדצמבר 2012

והבלוג הזה הוא אני

“השנה האחרונה היתה שנה מאד משמעותית עבורי” מודה, התלבטתי מאד אם להתחיל את הרשומה עם המשפט הסופר נדוש, לעוס, טחון הזה שמן הסתם מופיע היום במליוני בלוגים ברחבי העולם.

ובעצם, איזו שנה היא לא משמעותית עבורנו? על איזו שנה נסתכל אחורה במערך הכולל של חיינו ונגיד “הא זו? סתם עוד שנה…” לא יודעת… אולי אני לוקה באופטימיות יתר אבל אני מאד מקווה שכל אחד מאיתנו מסתכל אחורה ומוצא לפחות משהו אחד מיוחד ,שונה ומקדם שקרה לו בשנה חולפת.

השנה האחרונה היתה שנה מאד משמעותית עבורי, אולי זו קלישאה נדושה להפליא להשמיע בערב השנה האזרחית, אבל בקלישאות יש המון אמת, לדעתי.

בשנה האחרונה יצאתי מן החושך אל האור! עברתי מבית קטן וחשוך שהתאים לנו לפני ארבע שנים אבל אנחנו גדלנו והוא נשאר קטן, צפוף וחשוך. עברנו אל בית חדש, מרווח קצת יותר אבל בעיקר מלא אור, מלא באנרגיות נפלאות וחיוביות!

My Pictures3_thumb[3]

10-20126
בשנה האחרונה עברתי קורס קונדיטוריה נפלא שמילא אותי בשמחה ואת ביתי בריחות מאפה משכרים אבל יותר מכך, הוביל אותי חזרה בידיים בטוחות ומקצועיות לאהבה הכי גדולה שלי, אהבתי לצילום בכלל וצילום מזון בפרט.

IMG_0017

השנה התחדשתי במצלמה מקצועית נפלאה (מקווה בשנה הבאה לסיים לשלם עליה) שהקפיצה את ההנאה שלי מהצילום בעשרות מונים.

f122033160

השנה הכנסתי את אחרון ילדיי למסגרות החינוך ובכך סללתי לעצמי את דרכי המקצועית החדשה, והפעם כאמא במשרה חלקית.

IMG_0604

השנה החלטתי לממש סופסופ את התואר והידע שלי בצילום בצורה מקצועית והתחלתי לצלם עבור לקוחות נפלאים (אתם צודקים, באמת הגיע הזמן להקדיש לזה פוסט נפרד!)

לנדוור

f105125224

השנה נסעתי לחו”ל עם מורן יוסף, חברה טובה. נסיעה שהתבררה לימים כאבן דרך לעיסוק חדש נוסף שלי כאספנית וינטאג’ ולשיתוף נפלא עם מורן בדרך זו.  

IMG_6707

השנה כתבתי בבלוג את המספר הנמוך ביותר של פוסטים שכתבתי מימי ראשיתו ובכל זאת כל פוסט נכתב מהבטן והגיע ישר אליכם הקוראים הנפלאים שלי וחזר אלי עם תגובות אמיתיות, כנות ומפרגנות מתמיד! במקביל עלה מספר המנויים של הבלוג בצורה משמעותית והבלוג קיבל חשיפה גדולה ונפלאה ברחבי המדיה.

השנה אני מרגישה שהבלוג שלי קיבל את הזהות הברורה ביותר שלו, גם אם הפוסטים שלי לפעמים נראים לא קשורים אחד לשני, גם אם אני כותבת על העסק שלי, גם אם אני כותבת על המשפחה, גם אם לפעמים אני לא כותבת בכלל. אתם תמיד פה, קוראים, מגיבים (או שלא וגם זה בסדר) נענים ונהנים.

הבלוג שלי הוא אני! הבלוג שלי הוא אתם!

תודה לכם.

שנה אזרחית נפלאה,

אילאיל

14 תגובות:

  1. אני כ"כ שמחה שנתקלתי בבלוג שלך! אני לא מפסיקה להתפעל מהתמונות המקסימות שאת מצלמת ומהשימת לב לפרטים הקטנים שהופכים את העולם ליפה יותר.

    השבמחק
  2. איזו שנה נהדרת! הבלוג שלך מהווה השראה אדירה עבורי ואני בטוחה שעבור עוד רבות וטובות. שהשנה העומדת בפתח תהפוך לעוד יותר מספקת ומלאה בהשראה. סומכת עלייך ;)

    השבמחק
  3. פוסט מרגש. כל כך הרבה חידשת והספקת השנה. כיף לראות את התמונות ועוד יותר כיף היה לראות הכל מקרוב :-) בטוחה שגם ב 2013 תמשיכי באותו מרץ ואותה התלהבות ותגיעי למקומות נפלאים.

    השבמחק
  4. שנה טובה יקירה ושכל הקלישאות החיוביות יתממשו (-:

    השבמחק
  5. מקסים. לא יכולתי להפסיק. ריגשת אותי.
    מחה לעוד שנה מלאת שיתופים ופוסטים מהבטן.

    השבמחק
  6. רק אני כתבתי שהיתה לי "סתם" שנה :-)))
    בהצלחה בכל הדרכים החדשות. נשמע שזה בדיוק המקום בשבילך. כיף

    השבמחק
  7. טוב לשמע מאדם שטוב לו, שהוא מאושר ומרגיש ש"הלך לו טוב", אני מאחלת לך שתרגישי כך כל שנה, אבל - אם ילך לך קצת פחות טוב, אל תדאגי, מחר תמיד תזרח השמש ומתחיל יום חדש מלא בהפתעות חדשות.
    בהצלחה.

    השבמחק
  8. אנונימי1.1.2013, 8:04

    בד"כ לא מגיבה אבל לא יכולתי להתעלם מהפוסט המרגש.. חייבת להגיש שאני מאדנהיינת מהבלוג ומאחלת שתמשיכי ללכת בדרך שהכי נכונה לך ומשמחת אותך.
    אותי כל פוסט מכניס לאווירה מקסימה שנוצרת סביב הצילומים המדהימים ..
    שנה אזרחית טובה
    ריבצ'וק

    השבמחק
  9. אנונימי1.1.2013, 8:22

    זאת בהחלט הייתה שנה של התחלות נפלאות שיתממשו ויצמחו בהמשך הדרך.מאחלת לך שנה של הפתעות נהדרות ואדירות ושתהני מכל מה שקורה בדרך וגם מהתוצאות,שתגיעי לפסגות ותצלחי הישגים.
    לאב יו
    מורן יוסף

    השבמחק
  10. לירון בן דוד1.1.2013, 8:55

    כייף לשמוע שהייתה לך שנה מלאה דברים נהדרים
    שהשנה הבאה תמשיך במתכונת של 2012

    השבמחק
  11. אני ממש אוהבת את הבלוג שלך ומאוד מתרשמת מהדרך שעברה עליך השנה-
    מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם בעיסוקיך החדשים/ ישנים

    השבמחק
  12. איזה כיף לשמוע על כל כך הרבה דברים נהדרים!!! אני שמחה בשבילך, מהדירה המוארת והמקסימה ועד הלקוחות הנפלאים וכל השאר! שימשיכו להיות רק דברים טובים ותמשיכי לספר לנו עליהם כי אנחנו נהנים לשמוע :)
    נשיקות,
    אפרת

    השבמחק
  13. איזה יופי!
    שתהיה שנה הבאה לפחות כזו מוצלחת:)

    השבמחק
  14. וואו, כתבת כל כך מרגש, בא לי לבכות....פוסט מקסים

    השבמחק