יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

קופסת השאריות שלי…..

נכון, כבר בפעם השניה שלה "פינת הפירגון" שלי נזנחה לה, אבל באמת שלא בזדון. רצף של אירועים מנע ממני להשלים אותה בזמן לפרסום בסופ"ש הזה ולכן היא נגנזה להיום. מבטיחה להעלותה בהמשך השבוע, או פשוט לדחותה לסופ"ש הבא.  

אבל נעבור לסיבה לשמה התכנסנו כאן – קופסת השאריות שלי, ולמה היא כ"כ מעניינת? כי החודש התארגנה החלפה נהדרת בקומונה פרידה ונומה בה אני חברה, "החלפת שאריות" היא הוגדרה. כל אחת אמורה להכין עבודת יד עשויה משאריות בלבד, בלי רמאויות!!!! ובחיי שלא בילפתי :) כל העבודה שהכנתי עשויה משאריות של ניירות שאני צוברת בקופסת השאריות שלי (כי בפולניה לא זורקים שאריות, בטח לא של ניירות מדוגמים).

אז מה בעצם הכנתי? הפרטנרית שלי להחלפה היתה לי קשה במיוחד – בחורה מוכשרת, יצירתית ומקסימה במיוחד. ידעתי שאני רוצה להכין לה משהו מיוחד, אבל עדין. מקורי, אבל שימושי – בקיצור נתקעתי לאללה!!! יומיים לפני הדד ליין למשלוח ההחלפה נפל הפור, אני אכין קופסת מתכונים מצופה כולה קולאג' של שאריות דפים מדוגמים.

את הרעיון לעשיה הזו לקחתי מפליקרית מעניינת שיוצרת קופסאות קולאג'ים מקסימות במיוחד – אני מניחה שזו לא יצירה מקורית שלה, ובוודאי יש מלאן יוצרות שעובדות בסגנון הזה ממש, אבל מכיוון שהיא הראשונה שנתקלתי שיוצרת את סוג הקולאג'ים האלו, אני נהנת לתת לה את הקרדיט.

מאז החלפת המשאלות שבה קיבלתי קופסת מתכונים משלי (שכידוע נדדה צפונה) יש לי חשק עז לציפוי הקופסאות המקסימות האלו, הן כ"כ כייפיות להכנה, והתוצאה היא פשוט וואו! אני ממליצה על הרעיון הזה לכל מי שמתחשק להכין מתנה מפרגנת למישהו או מישהי חובבי בישול\אפיה או אפילו סתם כמתנה לחנוכת בית, או כל סיבה למסיבה.

כך היא נראת מקדימה:

קופסת מתכונים

ומאחור:

קופסת מתכונים

מהצדדים:

קופסת מתכונים

קופסת מתכונים

וכמובן מבפנים:

קופסת מתכונים

(התמונות צולמו ע"י שרון רותם, שגם קיבלה את המתנה  - תודה על התמונות שרון, ואני ממש שמחה שאהבת את ההחלפה)

ואם כבר בקופסאות מתכונים עסקינן, הכנתי עוד אחת – נו, כבר כתבתי בפוסט הקודם שאני בשוונג יצירתי לא? את זו הכנתי מניירות מדוגמים שקיבלתי מתנה מדנה, היא דנדושה 76 והצבעוניות שלה פשוט מקסימה בעיניי :-)

קופסת מתכונים 

קופסת מתכונים

קופסת מתכונים

קופסת מתכונים

אז תודה לך גלית שהכנת לי את קופסת המתכונים הראשונה, ופתחת לי את התאבון להכין עוד (עוד ועוד ועוד…..) ותודה לך רותם על שאהבת את מתנתי, ותודה לך דנה על דפים מדוגמים כייפים להפליא :-)

משהו קטן וטוב:

את האותיות המעולות שאתם רואים על הקופסאות מייצרת ומשווקת בימים אלו ממש לימור - הלא היא הפיה השימושית מהחנות והאתר "קסם שימושי"  – והן פשוט נהדרות! הן מגיעות כאותיות דפוס בשני גדלים ומליון צבעים וסגנונות, ולאחרונה יצא גם ליין מעולה של אותיות כתב יד, שגם הוא מתאפיין במבחר גדול של צבעים וסגנונות – מומלץ ביותר!!!

שבוע נפלא לכולם

24 תגובות:

  1. הגריטה1.11.2009, 9:50

    איזה יופי של קופסאות!!

    אצלי שוכבות כבר כמה חודשים שתי קופסאות כאלו ומחכות שאעשה איתן משהו, ונראה לי שסוף סוף עשית לי חשק!
    (ועוד איזה חשק, בא לי ה-י-ו-ם :-))

    השבמחק
  2. כל כך צבעוני ושמח ואילאילי :-)
    אני מאד אוהבת קולאז'ים מנייר, הזכרת לי שהכנתי כרטיס לחברה שילדה לפני כמה חודשים וטרם העליתי תמונה שלו... :-)

    השבמחק
  3. אילאיל1.11.2009, 14:20

    הגר - איזה כיף שעשיתי לך חשק, מחכה ומצפה לתוצאה :)
    זיקוקית - תודה, סקרנית לראות את הכרטיס.

    השבמחק
  4. Crazydiamond781.11.2009, 17:18

    וואו! וואו! וואו!

    התעלפתי פה.

    הקופסאות האלו מדהימות, ובמיוחד הראשונה!!!

    נגה.

    השבמחק
  5. אילאיל1.11.2009, 17:30

    נגה - תודה רבה :)

    השבמחק
  6. שתיהן מקסימות, הקופסא הראשונה אליפות, ולגבי השניה - איזה כיף, פשוט תענוג להיות חלק(קטן)מזה

    השבמחק
  7. אילאיל1.11.2009, 18:10

    דנה - תודה!!!

    השבמחק
  8. יפותתתתתתתת, ושמחות!
    וכעת - החלק הקשה - למלא במתכונים טעימים... :)

    השבמחק
  9. אילאיל1.11.2009, 21:17

    יעל - אחרי שכתבתי כמה דפים, גיליתי ששכחתי מה זה לכתוב. חוץ מרשימות לסופר אני לא כותבת - רק מקלידה :)

    השבמחק
  10. בדיוק עכשיו אני עושה סדר בבית ושוקלת מה לעשות עם קופסא כזו..אז עכשיו גם אני חייבת כזו (-:
    ובכלל נראה לי שאחרי טרנד "תיק עופרה" הולך להגיע טרנד"קופסאות אילאיל"...

    שתיהן מקסימות והצבעוניות שלהן פשוט מאלפת

    השבמחק
  11. אילאיל1.11.2009, 21:21

    יעל - "קופסאות אילאיל", הוחמאתי לאללה :)

    השבמחק
  12. קופסא משגעת!
    מתה על הצבעוניות שלך...
    מצחיק, גם אני עשיתי משהו עם קולאג' של ניירות. מאוד דומה, אבל גם שונה :-)

    השבמחק
  13. אילאיל1.11.2009, 21:56

    גלי - תודה
    סקרנית לראות את קולאג' הנירות שלך בהחלפה הזו :)

    השבמחק
  14. אנונימי1.11.2009, 22:18

    קופסאות נהדרות
    מצחיק שהקינון שלך מסתפק בלעצב קופסאות מתכונים במקום ממש לבשל ולאפות
    :-)
    מאוד מזכיר לי מישהי

    בהחלט עשית לי חשק לקופסא משלי
    יוכן במהרה
    נילי

    השבמחק
  15. היי! אילאיל!
    איזה בלוג נהדר יש לך!
    אני כבר קוראת פה די הרבא זמן...
    מינואר שנה נידמה לי!?...
    ו... רציתי לישאול אותך שאלה!:
    אם אני רוצה להכין אלבום מעוצב,
    לא גדול מדי אבל גם לא אלבום פיצפון,
    אז מה הבסיס שלי?
    או במילים אחרות על מה או אם מה אני מחברת את הדפים?
    אני ממש אשמח אם תעזרי לי!
    תודה מראש!

    השבמחק
  16. אילאיל1.11.2009, 22:51

    נילי- כמה מפתיע הא?
    אנונימית יקרה - שאלת האלבום ששאלת היא כללית נורא! אם בא לך אשמח לתת לך תשובות יותר מפורטות. תכתבי לי למייל שאלות יותר ספציפיות ואשתדל לענות

    השבמחק
  17. איזה כיף שהקופסא שלי!
    היא כבר מצאה לה מקום של כבוד במטבח ואני מגנה עליה בחירוף נפש שלא תחטף לי .....
    מתכונים, גם אני עדיין לא מילאתי אבל לא חשוב. זה מספיק יפה גם כך.

    ולפינת הטיפ: את יכולה להקליד, להדפיס ולהדביק על הכרטיסיות שלא לדבר על למצא מתכונים באינטרנט או בעיתון, לגזור להדביק על הכרטיסיות (אפילו בלי להקליד) :-)

    השבמחק
  18. אילאיל2.11.2009, 12:38

    שרון - תהני מקסימה, אני כ"כ שמחה שאהבת.

    השבמחק
  19. וואו הקופסאות פשוט מטריפות!

    השבמחק
  20. משגעות ביותר

    השבמחק
  21. הקופסא הורסת!!!!!!!!!!!!! ובכלל בלוג ססגוני וצבעוני.
    כיף אמיתי.

    השבמחק
  22. מקסים.
    אפשר לשאול באיזה גודל הקופסה?
    זו קופסה סטנדרטית לכרטיסיות שקונים בחנויות מכשירי כתיבה?

    השבמחק
  23. אנונימי9.12.2013, 13:07

    תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  24. אנונימי9.12.2013, 13:08

    תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק