יום שני, 16 בנובמבר 2009

פשוט חייבת!!!

רצף של אירועים מבאסים במיוחד פוקדים אותי ואת משפחתי בשבועות האחרונים, זה לא ממש המקום או הזמן לפרט עליהם, אבל אין ספק שמחר יום חדש והשמש תזרח (האמת שמחר אמור בכלל לרדת גשם, לא?). בתקופה שכזו, שבה אין לי טיפת זמן\כוח\מוזה\חשק ליצירה, אני משתדלת להנעים את זמני המועט בשיטוטים ברשת וכך (באדיבות נתנאלה, בין היתר) נתקלתי ביפיופה הזו:

!BdJ6nM!!mk~$(KGrHqMOKjEEq4cFU(MNBK3nZm2Zqg~~_1  

נכון שאני פשוט חייבת אותה????? אז אם יש מישהו מכם שעדיין מתלבט לגבי מתנת היומולדת\לידה שלי (עוד חודש טפו טפו טפו) הנה הצעה מעניינת :-)

ואם כבר בבובות עסקינן, אני חייבת להשוויץ בשדרוג הנפלא של סופי. קניתי לה פאה פאנקית במיוחד, אני פשוט מתה עליה בתסרוקת החדשה.

P1270179 

P1270105

הסרוגים באדיבות מלכת הסריגה הפרטית שלי, הילה 696 כמובן.

ותמונה אחת נוספת של ניקו וסופי יחדיו:

P1270194 יאללה, שיעברו הגשמים והשמיים יתבהרו סופסופ (מטאפורית כמובן)

21 תגובות:

  1. קודם כל מאחלת לך שכמה שיותר מהר תזרח השמש ותחייך אלייך. חוץ מזה, אני עוקבת אחרי הבלוג שלך ורציתי להבין את עניין הבובות....

    השבמחק
  2. הפאה הזו היא בדיוק התספורת שהייתי רוצה, אם היה לי מספיק שיער...!

    השבמחק
  3. אילאיל16.11.2009, 22:34

    ענת - להבין? לא יודעת להסביר, אני מניחה שזו פשוט סוג של התמכרות לתחביב, אין הרבה מה להבין....
    יעל - נכון שהיא פשוט מעולה??!!

    השבמחק
  4. יו היא באמת מקסימה! במיוחד השיער הכחול המגניב שלה.

    את הפאה של סופי ראיתי מקרוב והיא מהממת!

    יאללה שיגיע שבוע הבא ואני מבטיחה לך מצב רוח טוב!! חמסה חמסה חמסה

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. מכירה את השיר של בילבי? זה משהו כזה:
    אך מחר השמש שוב תזרח.
    אח, מחר יהיה נפלא כל כך...
    ואבא שוב ימלוך לו באפריקה
    ואמא לי תפריח נשיקה.
    כי
    מחר יגיע יום צעיר
    והוא
    אותי
    יעיר!
    (-:

    שיעבור לך מהר וקל
    הבובות מתוקות והפאה... ככה, רק בצבע שחור, השיער שלי ניראה כשאני קמה בבוקר. איכשהו עלי זה פחות חינני D-:

    השבמחק
  7. אילאיל16.11.2009, 23:03

    הגר - נכון שהיא פשוט מדהימנית???? היום כמעט הזמנתי אותה, אבל המשבר חלף חחחח (בעיקר המחשבה על משבר עם מנהל הבנק גרמה לנסיגה).
    רחלי - תודה מותק! והרגת אותי עם התיאור של השיער, הצחקת אותי!!!

    השבמחק
  8. את יודעת מה דעתי על הבובות
    אבל.....
    האמת שזו עם השיער הטוריקזי/אקווה באמת בול את!!!!!
    שיהיו ימים טובים

    השבמחק
  9. קבלי חיבוק ענק ושיהיה רק טוב!! ומיד!!
    שתתחדש לה הבובה שלך עם הפאה שקנית לה. למען הגילוי הנאות אני לא מהמתחברות לבובה הזו (קצת מפחידה אותי...) אבל אוהבת את האהבה שלך אליה וכל תשומת הלב שאת מעניקה לה.

    השבמחק
  10. אילאיל16.11.2009, 23:18

    נילי - יודעת גם יודעת :-) ונכון שאני ממש חייבת אותה? וברור לך שהיא גם תשוגר לפה בקרוב, זה רק עניין של תזמון חחח

    השבמחק
  11. אילאיל16.11.2009, 23:20

    מיקוש - איזו תגובה מקסימה ומחממת לב - קבלי חיבוק ענק בחזרה. ותאמת? אני מאד מעריכה את כנותך לתחביב התמוה שלי ויותר מזה מעריכה את הפרגון והסובלנות - תודה!

    השבמחק
  12. מתה עליה, וגם על כל השאר, הפאה נהדרת אני חייבת לבוא למשש.
    מאחלת לך שבוע נפלא , אין אופציה אחרת

    השבמחק
  13. אילאיל16.11.2009, 23:56

    עפרה - יאללה, את מוזמנת ברביעי בבוקר לקפה ועוגיות ג'ינג'ר (קנויות, לא להתלהב)

    השבמחק
  14. אוי אלוהים שלי!
    איזה מהממות!
    בטוחה שאני סרגתי?... נראה לי שאני מזמינה את עצמי לסשן צילומים פרטי של עצמי מתישהו, את יכולה להוציא אפילו אותי יפה בתמונות...

    הפאה סוף! ככה נראתי לחצי יום כשעשיתי בגיל 20 תלתלים.... זה החזיק לצערי חצי יום- קמתי בבוקר עם שיער חלק שוב....

    מחר יגיעו ימים יפים.
    הילה 696

    השבמחק
  15. אילאיל17.11.2009, 6:55

    הילה - כן כאפרה עלייך, את השמלה הכחולה המדהימה את סרגת, וגם את הסוודר האדום. מה? באמת כבר שכחת? את יודעת מה זה אומר..... זה אומר שהגיע הזמן לסשיין חדש עם בגדים חדשים חחחח
    נשיקות ענקיות

    השבמחק
  16. שולחת לך חיבוק גדול

    השבמחק
  17. אילאיל17.11.2009, 8:53

    איריס - המון תודה!

    השבמחק
  18. דפנלולה17.11.2009, 22:59

    אילאיל, מאחלת לך שיעבור מהר, ושימים יותר שמחים יעברו עליכם.
    הבגדים של הבובות חמודים מאוד מאוד, ואני חייבת לומר שאני מזדהה עם כל מילה שמיקוש כתבה: לא מבינה את זה, אבל מאוד מעריכה, ונדהמת מההשקעה שלך (ושל הילה :-))בבובות.

    השבמחק
  19. מקווה שכל הבאסה תתפוגג לה במהרה ורק ישאר לך לחבק תינוקי ובובות מהממות עם פיאות מטריפות.....

    השבמחק
  20. אילאיל18.11.2009, 17:17

    דפנלולה - המון תודה
    גלית - תודה רבה!

    השבמחק
  21. רק טוב שיהיה.

    מתוקות להפליא - את תפיצי את בשורתן...

    השבמחק