יום שני, 30 בנובמבר 2009

כמו ילדת יומולדת בחנות ממתקים ענקית – חלק II (ומסכם)

מכירים את ההרגשה הזו של ציפייה מענגת לקראת מאורע גדול וחשוב? זה לא חייב להיות משהו מפוצץ כמו חתונה או יומולדת או נסיעה לחו"ל. גם בילוי של סופ"ש , מסעדה מפנקת, או כל דבר אחר שמעיד על יציאה מהשגרה היומית שלי יכולים לגרום לי לצפייה ארוכה, מענגת, אך גם מורטת עצבים :-). כך עברו עלי החודש וחצי האחרונים לקראת סופ"ש הסדנאות אצל נתנאלה – האשה והמותג Netanela.com. חודש וחצי (די ארוכים ומורטי עצבים וגם לא ממש פשוטים פיסית ונפשית, יש לציין) של צפייה דרוכה, פחד עמום מלידה מוקדמת, והמון המון התרגשות לקראת האירוע.

והאירוע? שלושה ימים מלאים ביצירה מענגת ונפלאה עם אחת אמניות הסקראפ המובילות בתחום באירופה, Natasja Verbeek – כבר ציינתי שלא הכרתי אותה לפני, אבל מספר חברות לשגעון הסקראפ שחזרו מסופ"ש סדנאות בהולנד המליצו עליה בחום, ונטאשה בהחלט התגלתה כבחורה מקסימה, חייכנית, מקצועית וסבלנית עד אין קץ (וזה לא פשוט עם חבורה של 25 תרנגולות ישראליות שלא סותמות לשניה).

כבר ציינתי שאת האירוע יזמה, הפיקה, והוציאה אל הפועל, נתנאלה - לכבוד אירועי פתיחת החנות הפיסית שלה ברחובות. בפוסט הקודם שלי יש מקבץ של תמונות מהחנות, ואני חוזרת על המלצתי לברר ימים ושעות פתיחה ולרוץ ל"חנות הקטנה והמטריפה" הזו, כי חובביי יצירה בכלל וסקראפ בפרט יגלו שם את כל המותגים והמוצרים הכי חדישים ועכשויים בשוק – וזו המלצה חמה ואישית.

הסופ"ש עצמו התקיים במשך שלושה ימים. בכל יום שתי סדנאות בנות שלוש שעות כל אחת, דבר שאפשר לנו לא רק להתחיל מוצר אלא גם ממש לעבוד עליו בנחת, ולחלקינו (ממש לא עבדתכן הנאמנה והצבית משהו) אפילו לסיים. הכנו שלושה מיני אלבומים מדהימים– כל אחד שונה בסגנון, במראה, וכמובן במגוון החומרים. ארבעה דפים מעוצבים קסומים, ותמונה האחת.

אבל בואו נתחיל מההתחלה – ביום חמישי הגענו לבית של נתנאלה, מתרגשות ומאושרות התיישבנו במקומותינו מלאות צפייה לקראת הסדנה הראשונה – פתאום יוצאת נתנאלה מחדר צידי ומתחילה לחלק לכולנו תיקיי סקראפ מדהימים של K kompany בעיצובה של אמי בטלייר ובתוך כל תיק חבילת מוצריי סקראפ מלאת כל טוב. התיק הזה היה רק ההתחלה של מבול המתנות, פרסים וצ'ופרים שקבלנו לאורך כל הסופ"ש. אפילו אני, שתמיד העדתי על עצמי שלא זוכה בכלום, הוגרלתי 3 פעמים וזכיתי במגוון מוצרים מפנקים במיוחד.

תיק סקראפ מלא מוצרים

פרסים והגרלות 

הסדנה הראשונה שלנו היתה סדנת מיני אלבום PRETTY ME. בסדנה הזו השתמשנו לכריכת האלבום בלוחות בינגו עץ וינטאג' אמיתיים, פנים האלבום מורכב ברובו מדפים וקישוטים של אוקטובר אפטרנון מהקולקציה Cherry Hill  עיקר העבודה בסדנה היתה על כריכת האלבום ולימוד של טכניקות מעניינות ליצירת קישוטונים עבודת יד, את פנים האלבום עדיין לא הספקתי לעצב, אבל גם יומו יגיע :-)

pretty us

pretty us

pretty us

הסדנה השניה באותו יום היתה יצירת שני דפים מעוצבים לאלבום, במקור הדפים מעוצבים בשילוב של גזרי קרטון אמיתיים, אבל מכיוון שאני חנונית אמיתית וממש קשה היה לי להתחבר למראה הקרטוני, השתמשתי בדפי קראפט חומים – אבל אני סופר מרוצה מהתוצאה, אז זה הכי חשוב בעיניי!

עמוד מעוצב

עמוד מעוצב

עמוד מעוצב

עמוד מעוצב

ביום שישי בצהריים הגענו מוכנות ומזומנות, מלאות שמחה וצפייה אחרי יום ראשון כ"כ מלהיב ומפנק היישר לארוחת צהריים נהדרת (על כל הארוחות הנהדרות במהלך הסופ"ש אחראים ההורים של נתנאלה – ולי רק נותר לי לאמר, טעים טעים טעים!!!!!)

מיד לאחר האוכל חולקו לנו החומרים לסדנה הראשונה באותו יום, סדנת מיני אלבום BLOOM SMILE AND ENJOY. גם פה עיקר העבודה היתה סביב הכנת הכריכה וקישוטה אבל פה גם יצרנו את פנים האלבום שהיה מורכב מדפים כפולים מודבקים של ספר (ליצירת עובי) ומריחת ג'סו עליהם. באלבום הזה דווקא הספקתי לעצב שני עמודים, והחלטתי להקדיש אותו (איך לא?!) לתמונות קצת יותר עדכניות של הבנים שלי.

זו הכריכה:

P1270597

ואלה העמודים שכבר הספקתי לעצב:

(הרקע החום זה רק לצילום, העמוד המעוצב הוא דף הספר)

הסדנה השניה ביום שישי היתה סדנת הכנת תמונה מעוצבת – וזו אולי הסדנה היחידה שהכי פחות התחברתי אליה, אבל אני חושבת שלא התחברתי אליה לא בגלל החומרים או הטכניקות (כי הם בהחלט היו מלהיבים – אם כי לא פשוט ללמוד להכין את פרחי הבד האלה, אבל ברגע שתופסים את העיקרון הם ממש כיפיים) אלא בגלל שהרעיון להשתמש בתמונה שלנו – זה משהו שעדיין לא הצלחתי לעשות אף פעם, לעצב עמוד שלם עם תמונה שלי? יש לי עדיין על מה לעבוד :-)

זו כמובן העבודה המקורית של נטאשה:

כמו שכבר ציינתי אני בנתיים הכנתי רק את הפרחים :-)

אחרי שתי הסדנאות הגיע זמן ארוחת הערב – באמת הרבה זמן לא אכלנו :-) ומיד לאחריה התחילה מסיבה חברתית שגולת הכותרת שלה היה משחק לוטורי משעשע במיוחד – אני החלטתי לשחק רגוע וקניתי רק 7 כרטיסים – ודווקא המזל שיחק לי עם שני פרסים מתוקים! את היום סיימנו במשחק חברתי ויאללה – הביתה לישון!!!!

יום שבת – היום האחרון (למה?????? הייתי מוכנה להישאר עוד שבוע!!!!!) התחיל בסדנת 2 עמודים מעוצבים מקסימים מתוך קיט מתוק להפליא של Cosmo Cricket, לשמחתי גם את שני העמודים האלה סיימתי בזמן הסדנה ואני סופר מאושרת מהם!

לאחר הפסקת צהריים (נו, מה לעשות….עובדים קשה אז רעבים כל הזמן) התיישבנו לקראת הסדנה האחרונה שלנו, הכנת מיני אלבום. הפעם האלבום הגיע מוכן (סורי, לא זוכרת של איזו חברה). אלבום עם כריכת קנבס בהירה ודפי צ'יפבורד לבנים – לאלבום אפילו שקיק בד תואם. לנו נותר לעצב את כריכת האלבום וכמובן את הדפים הפנימיים.

זו כריכת האלבום והשקיק התואם, החלטתי שממש יתאים לו להיות מיני אלבום חתונה שלי. תאמינו או לא, אבל אין לי שום דבר מעוצב מהחתונה, והתמונות כולן באלבום כיסים, אז באמת הגיע הזמן.

העמודים עדיין ללא עיצוב אבל כן התחלתי לעבוד עליהם כבר בסדנה, בטכניקת צביעה ממש מעניינת עם שבלונות וחותמות וצבעי glimmer mist.

ואמנם כתבתי שזה הפוסט המסכם של סופ"ש הסדנאות, אבל ברור שברגע שהאלבומים יהיו מוכנים (מתישהו בעשור הקרוב) אני אעלה להם פוסטים נפרדים.

אבל בכל זאת כמה מילות סיכום….

זו לא פעם ראשונה שלי שאני משתתפת בסדנה של אמנית מחו"ל, אבל כן פעם ראשונה בסדנת סקראפ של אמן מחו"ל ובהחלט פעם ראשונה שביליתי בסופ"ש סדנאות כ"כ עמוס – כך שבאמת אין לי ממש למה להשוות, לא בארץ ולא מחו"ל. אבל בלי שום מקום להשוואות, אלא רק מהלב אני רוצה לאמר

 תודה ענקית

בראש ובראשונה כמובן לנתנאלה, שתיקתקה סופ"ש מהאגדות, וזה לא משהו של מה בכך. הכל היה מאורגן למופת, החל ממקומות ישיבה מסומנים, אוכל מעולה, ואווירה מצויינת, ועד לאחרון הפינוקים, פרסים וצו'פרים שרק נשפכו לעברנו כל יום כל היום. תודה לך יקירה על מתנת לידה\יומלדת קסומה שאזכור עוד המון המון המון זמן!!!!

וכמובן תודה ענקית נוספת למדריכה הנפלאה שלנו

Dear Natasja

Thank you so much for a wonderful most creative weekend ever

It was the perfect birthday gift and I enjoyed every second of it

Hope to meet you again in the future

Ilil

21 תגובות:

  1. איזה יופי של יצירות, והתמונות משגעות כמו גם בפוסט הקודם

    השבמחק
  2. אילאיל30.11.2009, 18:20

    תודה דנה :-)

    השבמחק
  3. לעולם לא יימאס לי לקרוא פוסטים על הסופ"ש :-) זה רק גורם לי שוב לחייך ולהסתכל על הערימות חומרים שיש על השולחן שלי שאני צריכה לסדר... :-)

    השבמחק
  4. איזו זריזות!!!
    איזה פוסט נפלא וממצה
    ואיזה תמונות נפלאות
    מעולה מעולה מעולה

    השבמחק
  5. אילאיל30.11.2009, 21:05

    הגר - גם החומרים שלי מחכים לתורם
    :-) לשמחתי אלה הקנויים כבר מסודרים, אבל כל הקיטים מהסדנאות עדיין בניילונים מחכים לסיום הפרוייקט, וזה בטח ייקח זמן.....

    נילי - המון תודה!

    השבמחק
  6. פוסט ממש מוצלח לסיכום:]
    השאלה האמיתית מתי ומי תסיים ראשונה את כל הסדנאות... טם טם טם...

    השבמחק
  7. הדפים יצאו משגעים (עם דוגמנים כאלה גם קל יותר(-:
    הכל אצלי מונח על שולחן העבודה, הרצפה והמדפים - קשה לי לאחסן עדיין...
    והתמונות - משגעות, כרגיל

    השבמחק
  8. אילאיל30.11.2009, 23:47

    תמר - אכן התופים רועמים ברקע לשאלת השאלות חחחח, בכל מקרה, אני לא אסיים בין הראשונות :-)
    יעל - תודה על המחמאות :-)

    השבמחק
  9. לדעתי יש מישהי שכבר סיימה, הלו כאילו דא - קרן! הדימוי של ילדות בחנות ממתקים בול! :-)

    השבמחק
  10. אילאיל1.12.2009, 8:48

    זיקוקית - צודקת! איך שכחתי את קרן :-)

    השבמחק
  11. נהדר והעיקר...
    שלא ילדת באמצע!

    השבמחק
  12. אני פשוט מתה על התוצרים שלך!
    כיף לכן וכל הכבוד לנתנאלה.

    הילה696

    השבמחק
  13. אילאיל1.12.2009, 13:44

    רחלי - זו באמת היתה שיחת היום שם :-)
    הילה - תודה כפרית, איזה כיף שמתראות עוד יומיים.

    השבמחק
  14. איזה יופי של סיכום!!

    גם אני, כמוך, לא התחברתי לסדנא עם הפרחים התפורים ואין לי שום דבר מוכן ממנה...

    ואהבתי את זה שהשתמשת בדפי הקראפט במקום בקרטונים! יצא נהדר והכי חשוב זה שאת מרוצה!!

    נגה.

    השבמחק
  15. אנונימי1.12.2009, 17:45

    אני כל כך שמחה שהיית!!!
    תודה על המילים והתמונות אבל.......את סגורה שזה הבית שלי????
    איזה צילומים מדהימים....יש מצב לקבל אותם?
    נשיקות
    ולידה קלילה
    נתנאלה

    השבמחק
  16. אילאיל1.12.2009, 18:58

    נתנאלה יקירתי - תודה לך!
    וברור שיש מצב לקבל אותם מצחיקה.
    כבר הערב אשלח לך את התמונות - יש עוד שבכלל לא העלתי, אעשה סדר ואשלח לך הכל באלבום מסודר.

    השבמחק
  17. אילאיל1.12.2009, 20:18

    נגה - תודה על המילים :-)

    השבמחק
  18. אח, איזה כיף של פוסט. כיף לקרוא על ההנאה שלך - ככה גם אני קצת נהנית מהספש הזה :-)
    אבל איך לך מכל האנשים אין אלבום חתונה קצת מעוצב? אולי את צריכה לבקש את זה פעם כמתנה :-) :-)

    השבמחק
  19. אילאיל2.12.2009, 19:19

    דפנה- איזה כיף שאני מצליחה להעביר את ההנאה :-)
    וכן,היית מאמינה? לא רק שאין לי אלבום חתונה מעוצב, גם האלבום של ליריי בכלל לא גמור, ושל תובל...אמ.... מעולם לא ממש התחלתי.

    השבמחק
  20. איזה תוצרים יפים!
    כל כך שונה מהסגנון שאני תקועה בו!

    השבמחק
  21. אילאיל6.12.2009, 17:48

    עלמה7 - אכן! כ"כ משחרר ונעים לעבוד בסדנאות מהסוג הזה, זה כ"כ פותח ומרחיב. אפילו אם לא לכל הסגנונות התחברתי, זה ממש נותן מליון רעיונות חדשים להתנסות.

    השבמחק