יום שבת, 7 בנובמבר 2009

פינת הפרגון השבועית

והפעם שבוע עמוס במיוחד, אז לא ממש הספקתי להתכונן לפוסט – אבל בכל זאת אני רוצה להציג פה שלוש יוצרות נהדרות שממש שווה להכיר, אם עדיין לא הכרתם.

ספרתי לכם שבסופ"ש שעבר ארגנה טארה אנדרסון בבלוג שלה מסיבת סקראפ כייפית ומהנה. ואולי זה המקום להכיר לכם את היוצרת הנהדרת הזו – במידה וכמובן עדיין לא הכרתם.

היא בעיקר יוצרת בתחום הסקראפ, עבודות צבעוניות, עמוסות ומיוחדות, לאחרונה היא יוצרת בסגנון "ונטאגי' מודרני" ומעניין להפליא. שווה להציץ בפליקר שלה, ואם אהבתם את הסגנון שלה, היא גם מוכרת בחנות שלה באטסי אמבלישמנטס מקסימים שהיא יוצרת בעבודת יד.

BlogCollage

Picnik collage

Scrap,tag

היוצרת השניה, היא ממש היפוך מוחלט ובכל זאת כמעט תמיד הדברים שלה מדליקים ממש. הצבעוניות שלה כובשת במיוחד, והכרטיסים שלה פשוטים בסגנונם ומתוקים להפליא - לאחרונה היא משתמשת המון בחותמות מגנוליה שאני פחות מתה עליהן, אבל מי שבעניין, זה שוס בשבילה, במיוחד שהצביעה שלה ממש מקסימה. אני מקבלת המון השראה מסגנון הכרטיסים שלה, והרבה פעמים משתמשת בהם כסקיצות לכרטיסים שלי. שווה לחטט בבלוג שלה, כי יש לה פשוט מליון כרטיסים נפלאים שם (ולא רק).

MissYou

recipes

008-6

CP33-1

היוצרת האחרונה היא ישראלית במיוחד, כי חשבתי לי שמה ההגיון לפרגן רק לחו"לניקיות?

את עפרה הכרתי בקומונה "פרידה ונומה" ומיד נדלקתי על המטבחים המקסימים שהיא מעצבת ומייצרת – סיבוב קטן בסטודיו המקסים שלה הבהיר לי שאני חייבת!!! כזה מטבחון לילדים שלי, אבל זה ייאלץ לחכות שנעבור לבית שבו המטבח של אמא לא בדיוק באותו גודל כמו המטבח של הילד :-)

בכל מקרה, לפני כשבועיים ערכתי אצל עפרה בסטודיו יום צילומים כייפי במיוחד. הילדים שלנו נהנו לשחק, להשתעשע, לבשל, לאפות וכמובן להגיש לנו מטעמים נפלאים פרי ידם. אז מי שעדיין לא מכיר את המטבחים האלו, מוזמן לבקר באתר היפה שלה.

חוצמיזה עפרה היא גם תופרת נהדרת (ויעיד התיק המקסים שלי) וגם אופה מעולה (ותעיד טארט השוקולד המעולה שאכלתי במקום להיות קשובה לשיעור התפירה שלי) – אז אם תציצו בפליקר ובבלוג שלה (שאותו היא חולקת עם גיסתה הגר, ואז יצא לכן לגלות שם שתי יוצרות נהדרות)  תגלו גם את הפנים האלו.

הסטודיו של עפרה

הסטודיו של עפרה   

הסטודיו של עפרה

הסטודיו של עפרה

זהו להפעם, מקווה שגם הפעם נהנתם בסיור, אז נכון שהבטחתי פינה שבועית, אבל גם דו שבועית זה בסדר :-)

שבוע נהדר לכולם.

משהו קטן וטוב:

בבלוג של תמר מתקיים פרוייקט מיוחד ומסקרן, תמר פנתה לכל מני יוצרות ישראליות בתחום הניר בבקשה להתראיין לספר קצת על עצמן ועל תחום העיסוק שלהן. גם אני נבחרתי להשתתף, ויחד איתי עוד המון יוצרות נהדרות ומעניינות - שווה לעקוב.  

10 תגובות:

  1. הסמקתי קלות, תודה על הפרגון, שבת הבאה צילומים בבית?

    השבמחק
  2. אילאיל7.11.2009, 17:04

    שבת הבאה הבעלול חוזר מחו"ל (סופסופ......!!!!!) אז נראה :)

    השבמחק
  3. איזה פוסט נהדר
    שמחה שאת מתמידה
    :-)

    השבמחק
  4. אנונימי7.11.2009, 20:56

    ת'אמת - לא תארתי לעצמי שיהיה לי כוח להתמיד :) אבל זה כיף, למרות שהשם "פינת הפירגון השבועית" כנראה לא יהיה ממש רלבנטי חחחח

    השבמחק
  5. יופי של פוסט, בהחלט יוצרות שוות.
    וכל הכבוד על ספוט שקיבלת אצל תמר.

    השבמחק
  6. CrazyDiamond788.11.2009, 0:13

    הפעם הכרתי את 3 הקישורים :)

    אז כל מה שנשאר הוא להצטרף להמלצות!

    נגה.

    השבמחק
  7. אילאיל8.11.2009, 14:44

    רחל - תודה!
    נגה- בכיף :)

    השבמחק
  8. אחלה פינה, תמשיכי!

    כיף לגלות אוצרות חדשים וגם כיף לגלות שאני
    מכירה חלק:)

    דרך אגב שלחתי לך מייל.

    השבמחק
  9. גם הפעם הכרתי את שלושת ההמלצות,
    ואפילו קרלה[ המלצה 2] היא הראשונה שראיינתי לפינה בבלוג שלי:)
    תודה שהסכמת לראיון- את בהחלט יוצרת ששווה לשמוע ממנה יותר:)

    השבמחק
  10. אילאיל9.11.2009, 19:17

    תודה בנות :)
    מקווה ששבוע הבא אני אחדש טיפה יותר

    השבמחק