יום שני, 23 בנובמבר 2009

פינת הפרגון השבועית

אז נכון שהיא לא ממש שבועית, אלא "פינת המתי שיוצא לי אני מעלה אותה" אבל שטויות, נכון? העיקר שאני מתמידה :-) גם כך אף פעם לא הייתי חזקה בעמידה בלוחות זמנים ודיוק, אז אין שום סיבה שזה פתאום ישתנה בבלוג שלי.

האמנית הראשונה היא לידיה לוז, אמנית ברזילאית שלפי הבלוג שלה (שכתוב בפוטורגזית אז אין סיכוי שאני מבינה מילה או חצי מילה ממנו) מתעסקת בעיקר בתכשיטים סרוגים מעלפים בצבעוניותם הכובשת, וגם יוצרת מקדשונים מדהימים ביופיים!

Pastorinha

A flor e as folhas

corujas amigurumi

Viva a Padroeira do Brasil!2

שתי היוצרות הבאות עושות נפלאות אבל בעיקר בתחום המטעמים:

הראשונה היא הילה מהבלוג "ביסים", מתגוררת בארה"ב עם משפחתה (נדמה לי שזה קשור ללימודי בעלה או משהו כזה), ובנתיים מתמחה אצל מיטב השפים. טועמת, מתעניינת, מצלמת מופלא (אפילו מי שלא בקטע של בישולים שווה להציץ בשביל רמת הצילום הנהדרת שלה) ובעיקר מכינה אוכל מעולה - ניסיתי כמה מתכונים – אז זו המלצה אישית.

 

והאחרונה להיום, גם היא בתחום הבישול שמה מאיה מהבלוג\אתר "בצק אלים", היא כותבת שנון ומצחיק ובעיקר מפורט להפליא גם למאותגרי בישול (כמוני?), היא מצלמת מעולה ובעיקר מבשלת טעים! (גם פה ניסיתי כמה מתכונים).

לאחרונה היא חזרה מטיול מצולם נפלא באיטליה, שווה הצצה!

3855784582_bfc9a5b4e0

3482305323_1bc8b1dabc_o

4057700151_a9c55f94bd_o 

4039481518_78e3621c8f_o

וכל שנותר לי כעת זה רק לאחל המשך שבוע יצירתי וטעים לכולם!!!!!

17 תגובות:

  1. עכשיו עשית לי תאבון :-))

    הכל נראה מקסים תודה על הפינה

    השבמחק
  2. אני כל כך אוהבת תכשיטים סרוגים! כבר שבועות שאני מתכננת משהו, עשית לי חשק ותיאבון :-)

    השבמחק
  3. אח, איזה בלוגים, תאווה לעיניים :-)
    איזה צבעוניות בראשון! עכשיו בא לי לסרוג תיק...
    את שני הבלוגים של האוכל אני מכירה ואוהבת. את בצק אלים אני ממש מעריצה. אחד הבלוגים המוצלחים ביותר שאני מכירה.
    תודה!

    השבמחק
  4. אילאיל23.11.2009, 14:44

    הגר - חחחח, גם אני רצתי לסופר מיד אחרי שהעלתי את הפוסט :-)
    זיקוקית - איזה כיף, מחכה לראות את התוצאה.
    דפנה - יאללה, לעבודה! :-)

    השבמחק
  5. תודה על השיתוף. גם אני וקבת אחרי ביסים והיא אכן משובחת, כותבת נפלא והצילומים שלה משומשו!!!

    השבמחק
  6. אילאיל23.11.2009, 21:46

    מיקוש - בכיף!

    השבמחק
  7. יו הסרוגים מטריפי חושים
    והאוכל.....
    הורסי דיאטה!!!

    השבמחק
  8. אכן לידיה לוז היא אחת מהיוצרות היותר טובות שהנפיקה ברזיל ויש לה תכשיטים מאלפים. אני חושבת שלאחרונה התחלתי ליצור תכשיטים סרוגים די בהשפעתה ובהשראתה.תודה!

    השבמחק
  9. וואי, מה עשית לי עכשיו.
    זה יפה ככה? בלי שום הכנה לשלוח אותי לכאלה תמונות מגרות של אוכל?
    לא סיפרו לך שאם אוכלים בשעות לילה מאוחרות הכל יורד לירכיים......

    המון תודה על השיתוף.
    את בצק אלים הכרתי אבל את הילה לא.
    כבר הולכת להתחפר שם.

    לילה טוב
    שרון

    השבמחק
  10. פעמיים וואו! מזל שכרגע אכלתי. התכשיטים מקסימים ואם יש צורך בתרגום הפורטוגזית, אשמח לעזור(:

    השבמחק
  11. YYY איזה יופי של תכשיטים - נופל לי בול על שגעון הקרושה שתפס אותי - תודה על השיתוף!

    השבמחק
  12. אילאיל24.11.2009, 12:31

    איזה כיף שך תגובות - אני ממש ממש שמחה שאתן נהנות (ואם יש גם נהנים אתכם הסליחה, אתם פשוט לא מגיבים) מהפינה הזו.
    זה ממש מדרבן להמשיך איתה :-)

    השבמחק
  13. אנונימי24.11.2009, 13:57

    הרגת אותי עם התכשיטים... איך אני יכולה להתחיל עוד פרויקט לפני שגמרתי את העשרים הקודמים?....

    פשוט יפהפה.
    הילה696

    השבמחק
  14. אילאיל24.11.2009, 14:43

    הילה - הכל בכדי להקשות ;-)

    השבמחק
  15. וואי איזו מקסימה השרשרת!
    כ"כ יפה!...
    קראתי בבלוג "הצק אלים".
    שווה כניסה!
    אילאיל, זה רק אצלי או שהורדת את העיצוב החדש?

    השבמחק
  16. אילאיל26.11.2009, 0:39

    כרמית - בכיף :-)
    וכן, נאלצתי להוריד את העיצוב כי הוא עשה לי בעיות טכניות - מעצבן באמת.

    השבמחק
  17. אהההה סריגה ואוכל! שילוב קטלני
    אני אומנם לא סורגת - אבל בקרושה יש משהו מופלא ( לעיתים גם זקן ) והתכשיטים פשוט מופלאים.
    לביסים אני מכורה כבר מזמן :-) אבל תמיד כיף לקרוא בעוד מקום.

    כל הכבוד!
    סופש נעים

    השבמחק