יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

סנוניות ראשונות התעופפו לדרכן….

אם בד"כ התלונה העיקרית שלי היא על כך שאין לי טיפת זמן ליצור, הרי שבשבועיים האחרונים בקושי היה לי זמן לנשום (מה גם שבטן בחודש תשיעי לא ממש מקלה על הפעולה הזו באופן כללי). הבעלול בחו"ל, נסע לו לארצות הכפור (תאמינו לי שהוא באמת מסכן!) לאיזו נסיעת עבודה – אפילו מתנות שוות הוא לא ממש מצליח לגרד בחור הנידח אליו הוא נסע, באסה! ואני פה עם שני הסוררים הקטנים (כפרה עליהם) ועוד אחד שבועט כל הזמן מבפנים :-) בקיצור…חגיגה!

לא יודעת איך זה בדיוק קרה, אבל ערב אחד פשוט התיישבתי לשולחן העבודה (היתרון היחידי של בעל בחו"ל זה שיש מעט זמן פנוי בערב – דגש על מעט, כי בשלב מאד מוקדם אני מוצאת את עצמי הולכת כסהרורית להתעלף במיטה) והתחלתי להכין סנוניות ראשונות לקולקצית התכשיטים החדשה שלי.

לצערי, דווקא היום שבחרתי לצלם, השמש החליטה להעלם, אז אני לא בטוחה שאני ממש ממש מתה על התמונות שיצאו, אבל הן גם לא כאלו גרועות אז החלטתי לפרסם בכל זאת.

טוב, יאללה שתקתי! עכשיו לתמונות.

הראשונות בקולקציה הן שתי שרשרות לב רומנטיות ועדינות, שזורות תליון לב, ותליון פימו עבודת ידי – אחת ניתנה מתנה, והשניה נקנתה כבר השבוע, אז אפילו אין לי תמונה שלה, אבל מבטיחה להכין נוספות כאלו – הן ממש מקסימות.

שרשרת תליון לב קצרה

השתיים השניות הן האחיות התואמות (לא זהות) של הלבבות, רק שהן מגיעות עם תליון כוכב, ותליון פימו בגוון טורקיז.

תליון כוכב קצר 

תליון כוכב קצר

השרשרות הבאות כבר שייכות לקולקציה מורכבת יותר, עם תליוני פימו מעט יותר גדולים (סביב 2-3 ס"מ לערך) והשרשרות עצמן כבר ארוכות ואלגנטיות יותר.

השרשרת הראשונה מורכבת למעשה משתי שרשרות ויושבת על הצוואר כשרשרת כפולה. היא שזורה חרוזי זכוכית, ותליון פרח פימו מקושט בקריסטלים תכולים. 

שרשרת פרח כפולה ארוכה

אחותה התאומה (הלא זהה) מורכבת גם היא משרשרת כפולה, ושזורה תליון פימו פרפר בשרשרת הארוכה, ותליון ציפור קטנה יושבת על חרוז זכוכית בשרשרת הקצרה.  

שרשרת פרפר כפולה ארוכה 

אחת החביבות עלי, שכרגע יש רק אחת ממנה, אבל בקרוב אכין נוספות בגוונים שונים – היא שרשרת ארוכה (לא כפולה) שזורה תליון פימו בצורת טיפה גדולה ובקצה הטיפה גדיל מוזהב ייחודי.

שרשרת טיפה ארוכה

השרשרת הזו דווקא לא חדשה בקולקציה, לפני שנה הכנתי שתי שרשרות דומות רק בגוונים שונים – הנה אחת מהן.

שרשרת טיפה ארוכה

ואחרונה חביבה להיום – יונתי יפתי, שרשרת יונה קצרה  שאני ממש אוהבת.

שרשרת יונה קצרה

אני מקווה לעלות בימים הקרובים את השרשרות לחנות האטסי שלי, אבל מי שמתעניינת כבר כעת מוזמנת לשלוח לי מייל לגבי מידות מדוייקות ומחירים.

ililziv@gmail.com

28 תגובות:

  1. מותק , כל הכבוד, קולקציה יפיפיה .
    הכי אהבתי כמובן את יונתי יפתי.
    שיהיה הרבה בהצלחה.

    השבמחק
  2. מרהיב!!
    איזו קולקציה יפה הבאת לנו פה... הכי התחברתי לשתי השרשראות הראשונות ושתי שרשראות הטיפות.
    תגידי אפשר כבר להזמין??

    השבמחק
  3. אילאיל10.11.2009, 18:50

    עפרה - תודה יקירתי :)
    מיקוש - המון תודה! בהחלט אפשר להזמין, את כל אלו שבפוסט יש לי במלאי, ואם בא לך בגוונים אחרים פשוט תשלחי לי מייל.

    השבמחק
  4. CrazyDiamond7810.11.2009, 18:57

    מהמם!!!!

    הכי אהבתי את הראשונות, אבל גם השאר מקסימות!

    נגה.

    השבמחק
  5. היה כיף למשש מקרוב,
    שרשראות נהדרות!

    השבמחק
  6. אילאיל10.11.2009, 19:24

    נגה- המון תודה
    הגר - את מוזמנת למשש אניטיים :-)

    השבמחק
  7. יפיפה, אני מתה על השתיים הראשונות, כמו גם על הצילומים שלהן על דפי הקטסט

    השבמחק
  8. אילאיל10.11.2009, 19:59

    תודה דנה

    השבמחק
  9. שרשראות מהממות! את שופעת רעיונות (בין היתר) (:

    השבמחק
  10. איזה יופי של קולקציה!

    השבמחק
  11. אילאיל10.11.2009, 21:14

    דפי - תודה!
    גלית - תודה!

    השבמחק
  12. מאד אהבתי את הטיפה עם הגדיל המוזהב ובאופן כללי את הסטיילינג של הצילומים.

    השבמחק
  13. יקירתי
    הקולקציה מושלמת
    החל בחרוזים, דרך השזירה ועד הצילום והסטיילינג

    אני הכי אוהבת את השתיים הראשונות

    עלי והצליחי
    ושיעבור בקלות המשך התקופה החד הורית

    השבמחק
  14. אילאיל10.11.2009, 22:47

    רחלי - תודה רבה!!
    נילי - וואו! איזה כיף של מחמאות, תודה!
    ובהחלט יעבור....הסוף כבר נראה באופק - אמן!

    השבמחק
  15. כצופה לא פעילה בבלוג, החלטתי לחוות דעה על הכישרון שלך, אני כ"כ נהנית מיוצרת מוכשת כמוך, איפה ניתן לרכוש את השרשראות?

    השבמחק
  16. אילאיל10.11.2009, 23:21

    שירן- תודה! את מוזמנת ליצור איתי קשר במייל
    ililziv@gmail.com

    השבמחק
  17. בומבה של קולקציה! השילוב של אלמנט מוזהב עם פריט מפימו מקסים, אהבתי במיוחד את הטיפות! אני בטוחה גם שאף על פי שהצילום מאד מחמיא, הכל בטח יפה פי כמה במציאות. שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  18. איזה יופי של סטיילינג עשית להן...
    נתי מרוצה מהרכישה של השרשרת ואני בטוחה שיהיו עוד בדרך...
    את הבונגילה אני הכי אוהבת. כן. וזה בהחלט רמז!
    (:

    השבמחק
  19. אוי התמונות האלה ביכלל לא גרועות! הן מקסימות לדעתי!
    באווירה חורפית כזאתי...
    השרשראות כוכב מקסימות!
    והטיפות גם.
    את יכולה ליכתוב גדלים גם לשאר השרשראות?

    השבמחק
  20. יקירתי כמה יפה...
    הלב והכוכב. ללא ספק.


    תתחדשי ושיגמר מהר (הלבד)

    HILA696

    השבמחק
  21. אילאיל11.11.2009, 21:17

    זיקוקית - תודה רבה
    דסדס - את הרמזים שלך אני כבר מכירה :-)
    camea - תודה רבה, את מוזמנת ללשוח לי מייל לפרטים נוספים:
    ililziv@gmail.com
    הילה - תודה כפרית.

    השבמחק
  22. אילאיל, השרשראות מהממות! כל הכבוד שאת בכל זאת מוצאת זמן ליצור. מאחלת לך לידה קלה!
    איילת

    השבמחק
  23. אילאיל16.11.2009, 20:32

    אילת - תודה רבה!

    השבמחק
  24. כל כך אוהבת את עבודות הפימו שלך.

    גורם לי לרצות גם, אבל אני לא אעשה את זה בתנור הביתי...

    השבמחק
  25. אילאיל24.11.2009, 12:34

    ניצה - המון תודה!
    זה לא כ"כ בעיה מבחינת התנור, אם זו רק התנסות ראשונית זה באמת לא כזה ביג דיל (ותמיד את יכולה לעטוף את התבנית בניר אלומניום שיבודד את האדים של הפימו מהתנור) ואם את רואה שאת ממשיכה פשוט לקנות טוסטר ביתי קטן ב-100 ש"ח, זו לא הוצאה כזו כבדה.

    השבמחק
  26. אלונה11425.11.2009, 21:31

    וואו איזה יופי!!!
    לא ידעתי...!!!
    בעיניי התכשיטים מקסימים, כל כך את!!!
    אני מתה על השתיים הראשונות!
    GOOD LUCK!!!
    להתראות בקרוב
    אלונה

    השבמחק
  27. אילאיל26.11.2009, 0:41

    אלונה- המון תודה, זה מחמיא במיוחד שזה מגיע מקולגה לתחום :-)

    השבמחק