יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

מיני גארג' סייל II

כרגע כל המוצרים (למעט הסט החותמות הירוק שעדיין רלבנטי) שמורים או נקנו כבר, במידה וזה יישתנה אני אעדכן – תודה!

טוב, נו…אולי בכל זאת אני קצת מקננת (זוכרים את הפוסט ההוא שאמרתי שאני לא מקננת בכלל?) אז כנראה שחודש תשיעי תופס אותי עם חשק לנקיונות. אבל אל דאגה – לא נקיונות של הבית חס ושלום, אלא דווקא נקיונות בחומרי היצירה שלי.

ושוב אני מגלה חומרים נהדרים שפשוט מתחננים לבית חם ויוצר, כי פה כנראה כבר לא יעשו איתם כלום :-)

כרגיל, מדובר בחומרים עודפים מתוך המלאי הפרטי שלי. מה שחדש אני מציינת, מה שמשומש קלות, מציינת גם כן. המחירים מופיעים ליד כל תמונה – וכמובן כל הקודם זוכה!

סט חותמות של אותיות ומספרים – גודל כל אות כס"מ וחצי לערך. השתמשתי בו פעם אחת, ב 3-4 אותיות בלבד, כך שלמעשה ניתן להגדיר אותו חדש!

מחיר – 55 ש"ח

סט אותיות להחתמה

סט חותמות של חברת DJECO חדש לחלוטין – ללא שימוש!!!!

כולל 9 חותמות מקסימות, חוברת דפים, וכרית דיו ירוקה

הסט נמכר בחנויות במחיר של 100-120 ש"ח

אני מציעה אותו ב 75 ש"ח בלבד

סט חותמות

סט חותמות

חבילה ענקית הכוללת יותר מ 25 חבילות פתוחות של מדבקות (לא כל החבילות מצולמות, הוספתי עוד לאחר התמונה הזו). הרבה מהחבילות חסרות מספר בודד של מדבקות, אבל יש גם חצאי חבילות – עדיין זה משתלם מאד.

מחיר – 50 ש"ח  

מדבקות

מדבקות

מדבקות

מדבקות

סט של ארבע קופסאות של אבקת פלוק – חדשות לחלוטין

מחיר – 40 ש"ח

אבקות פלוק

חבילה סגורה של כפתורי צ'יפבורד – חדשה!

מחיר- 15 ש"ח

כפתורי צ'יפבורד

כפתורי צ'יפבורד

2 חבילות של מדבקות וינטאג' משגעות

מחירים - 15 ש"ח לחבילה הגדולה ו 10 ש"ח לחבילה הקטנה

מדבקות וינטאג'

מדבקות וינטאג'

כל המחירים הם סופיים, ולא כוללים עלות את עלות המשלוח

ניתן לפנות אלי למייל ililziv@gmail.com

או להשאיר כאן תגובה

וכמובן כל הקודם זוכה!

4 תגובות:

  1. קטעים, איכשהו גם לי יש את אותן מדבקות ;-) אבל גם אני את רובן מסרתי.

    השבמחק
  2. אילאיל19.11.2009, 15:28

    מעניין באמת איך.... :-)

    השבמחק
  3. חחח אהבתי את ה"חס ושלום" לגבי נקיון הבית (-:

    אניר רוצה את כפתורי הצ'יפבורד.
    אם תשלחי לי למייל tanig@bezeqint.net את מס' הטלפון שלך אתאם איתך שאבוא לקחת. אולי אפילו מחר בבוקר (כלומר יום ו')אם מתאים לך כמובן, אם לא אבוא בשבוע הבא.

    השבמחק
  4. אילאיל יקרה
    רבע שעה עד שמצאתי איפה לכתוב השעה חצות אולי עוד הספקתי להיכנס למבצע המתנה בכל אופן המון מזל טוב ליום הולדתך ובהצלחה בכל בלוג ואתר ועבודות מדהימות כל כך צבעוני תענוג ממלא את הלב
    חג שמח
    ענת

    השבמחק